Het wintersport seizoen komt eraan en ik (27 M) heb verschrikkelijke zin om te gaan snowboarden! Helaas kan ik tot nu toe maar 1 vriend vinden die ook rond december/januari kan en wil gaan. Aangezien het stukken scheelt in de prijs vroeg ik me af of er anderen zijn die graag in december/januari de sneeuw willen gaan opzoeken?
Zelf kan ik redelijk tot goed snowboarden, maar het moet natuurlijk wel leuk blijven, dus een biertje op zijn tijd hoort er natuurlijk ook bij!!
Als er anderen zijn die al een groep (waar nog plaats is) hebben of anderen die ook graag rond december willen wintersporten, stuur dan even een mailtje, of laat een bericht achter.
Alles goed? Hey ik ben een jongen van bijna 25…nog een echt feestbeest en zoek ook nog mensen voor december om lekker te snowboarden. Ik kan t ook wel goed (ook schansen). Dus als t kan ga ik graag mee.
Voor meer infor over mij: rbeijers.hyves.nl
Skiën, altijd leuk, zou in principe wel mee willen, als het maar in de vakantie valt (zit nl in het onderwijs, en naast al die vakanties die we al hebben kan ik moeilijk nog een week extra nemen
Ik ben 24 en kan redelijk skiën, en hou ook wel van een feestje.
Ik hoor het wel als er verdere plannen zijn…
Ik heb van de persoon boven mij nog niet veel vernomen, maar als je er eens over wil praten, kunnen we dat wel even op msn doen. Voeg me anders maar even toe: [EMAIL=“rbeijers@hotmail.com”]rbeijers@hotmail.com
Hee ik heb nog niet veel van de mensen hierboven vernomen , dus nog ff een groep regelen zal wel moeilijk worden. Maar ikzelf sta nog steeds open voor andere opties. Ben nm. snel van plan om iets te gaan boeken voor in december. Als je dan nog interesse hebt hoor ik t wel.
Hoii, ik ben opzoek naar reisgenoten die naar de sneeuw toe willen rond de kerst!
Ik kan voor vervoer zorgen en evt. een chalet met z’n allen als daar interesse in is.
Als er mensen mee willen, laat het even weten.
Mijn voorkeur gaat uit naar Tjechie of Frankrijk
Hee ik heb nog wel interesse, wil graag vanaf 21 december op wintersport. Zit nu te kijken naar saiko of dynamic holland. Dus als je daar interesse in hebt moet je me maar toevoegen.