Ik zou heel graag dit jaar nog op skivakantie gaan, Van me vrienden gaat niemand. Maar omdat ik er na vorig jaar verslaafd aan ben geraakt wil ik toch :drugged:. Ben 29 jaar en kom uit de buurt van breda. Zijn hier nog mensen die hetzelfde als mij graag in de buurt van eind februari willen gaan, dan hoor ik het graag. Ga trouwens echt voor het boarden, dus vroeg opstaan hoort daarbij.
Ben je ondertussen al op snowboardvakantie geweest en/of reisgenoten gevonden?
Ik ben 29 en zou graag eind maart, begin april gaan snowboarden. Tenminste als er nog voldoende sneeuw bij komt, want voor het moment is het niet echt ideaal heb ik gehoord.
Ik had gedacht aan een promotieformule van skikot. Voor begin april kan je al voor een kleine 200 euro (8dagenskipas, vervoer heen en terug en 10 dagen verblijf appartement inbegrepen!!!) gaan.
Ik ben 2 jaar geleden al een keer 1 week in de bergen gaan snowboarden. En dit jaar al dikwijls in Snowbase Terneuzen.
Dus ik ben zeker nog geen goeie snowboarder maar ik kan het wel. En ik zou zeer graag gaan dit jaar. Maar ben nog op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten.
Ik ga ook enkel voor het snowboarden. Ben niet zo’n apres ski mens.
Ook ik heb veel zin om nog eens de sneeuw op te zoeken, liefst in april ergens. Sinds een paar jaar board, daarvoor altijd op de ski. Hou van lange dagen op de piste om na afloop even de après ski in te duiken. Voorkeur gaat uit na een hoog gebied in de franse alpen.
Hoop dat er nog een aantal mensen geïntresseerd zijn! Oja ik ben een jongen van 32 jaar.
Ik heb ook gereageerd op het vorige forumbericht.
Daar waren ze ook een groepje aan het samenstellen.
Maar ik weet niet wanneer ze nu juist gaan.
Zie deze link:
Ik ben net terug van wintersport, maar wil zsm weer terug!
Vrienden van mij moeten allemaal gewoon werken/school…Ik ben nu klaar met mn studie en dus volop aan het genieten vd vrijheid.
Misschien dat we hier een groepje van 4 personen kunnen opstellen?
Ik ben een jongen van 22 jaar uit Nijmegen, zelf ben een beetje een freestyle snowboarder… Dus beetje schansjes/railtjes/offpiste.
Ik ben ook een snowboarder (30) en op zoek naar een groep om te gaan snowboarden! Mijn niveau is goed, al zeg ik het zelf en houd ook erg van het boarden. Lijkt mij dus ideaal aan te sluiten bij jullie groep!
Mijn reactie is een beetje laat dus ik vroeg me af of jullie al iets geboekt hadden… Hoor graag van jullie.
Vrienden van mij gaan 29 maart naar Valfréjus - Résidences Le Thabor…
Als het goed is, is dat in frankrijk.
Helaas hadden hun al geboek en kon ik er niet meer bij.
Nu heb ik via bizztravel een leuke aanbieding gezien… ook in Valfréjus
Résidences Le Thabor
10 daagse reis vanaf 25 maart… met de bus.
Kost ongeveer 320 euro… dus met busreis, annuleringsverzekering, skipas, overnachting… behalve materiaal. SPOT GOEDKOOP… eerlijk gezegd te mooi om waar te zijn… dus ik moet zelf nog even onderzoeken of het ook echt zo is…
Dusss iemand? laat zsm wat van je weten want ik ga binnen een paar dagen boeken… hoe meer man hoe goedkoper…
Ik ben ook op zoek naar een plek in een auto (of het delen van de mijne) met een enthousiaste groep sportieve snowboarders/skiërs.
Zelf vroeger 6 jaar geskied en de laatste 10 jaar aan het (freeride) snowboarden. Zoek graag de poeder op dus off piste en X-routes hebben mijn voorkeur (ook uitdagende zwarte pistes).
Ben reeds in december geweest maar zou erg graag nog in week 12 (19-26 maart) 3 a 4 dagen de Gletscher op zoeken, bijvoorkeur Ischgl/Sölden etc.
Kan op dit moment alleen niemand meekrijgen…
mijn naam is Bart bijna 28 jaar, board nu 1 jaar, niet heel veel ervaring, maar wel fanatiek…
Ben ook nog opzoek om met de minste kosten een hele vette vakantie te hebben.
Laat me maar weten wie wil en niet wil…