Half januari snowboarden

Ik ben een gevorderde snowboarder, zonder snowboardmaatje. Van donderdag 13 januari t/m vrijdag 21 januari ben ik vrij en in die periode wil ik graag gaan snowboarden in Frankrijk of…? Daarvoor zoek ik een relaxt maatje, M/V, leeftijd geen bezwaar. Als het in januari niet gaat lukken kan ik evt. nog uitwijken naar later in het seizoen. Ook skiërs zijn welkom om te reageren.

Ik rook niet en houd niet van apres-ski, maar als jij 's avonds nog de kroeg in wil: geen probleem! Ik vermaak me dan wel met een boek, een bad, een DVD-tje en het gezelschap van mijn hond, want die moet wel mee… wat ook meteen betekent dat we in een appartement zitten (geen hotel) en met eigen vervoer moeten gaan. Ikzelf heb een Citroen Saxo, maar (nog) geen winterbanden, wel sneeuwkettingen.

's Avonds zelf koken of uit eten: ik vind het allebei oké.
Ik sta 's ochtends niet al om 9 uur bij de skilift, wil eerst rustig wakker worden en ontbijten enzo. Maar daarna wil ik wel lekker de pistes afzwieren. En samen de sneeuwpret beleven.

Wie wil er met me mee? Ik hoop van je te horen. Groet,
Olga

Hallo,

Ik zou graag gaan snowboarden. Ik ben 29 en zoek nog een reisgenoot.
Heb je ondertussen al iemand gevonden?
Ik ben anders wel geïnteresseerd.
Ik ben van belgië (Oost-vlaanderen) en ben eigenlijk een beginnende snowboarder. Ik ben 2 jaar geleden in de bergen gaan snowboarden voor een week en dit jaar enkele keren in Terneuzen.
Ik ben ook geen roker en drinker.

Groetjes
Marjolijn