Reisgenoten gezocht voor ski/ snowboard wintersport vakantie januari/ februari/ maart 2014

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen;
Ik ben Kim, 30 jaar, werk als projectmedewerker bij een welzijnsorganisatie (sociaal cultureel werk en jongerenwerk) en mijn hobby’s zijn schilderen, zwemmen, canyoning en muziek maken (percussionist in een aantal bandjes).
Twee jaar geleden begonnen met Snowboarden en ik ben verslaafd :-).
In mijn omgeving zijn er helaas weinig mensen die dit delen, dus ik zoek een groepje leuke mensen die in januari/ februari/ maart (laagseizoen) willen gaan snowboarden/ skieën.
Ik hou van lekker eten en een drankje, maar ben geen doorgewinterde apres-skiër (lees zuipen en feesten tot de late uurtjes ;-)).
Het liefst ben ik de hele dag op de piste te vinden.
Vorig jaar ben ik in de omgeving van Flachau geweest (Salzburger Sportwelt) en dit is erg goed bevallen. Maar uiteraard sta ik overal voor open mits er voldoende blauwe pistes zijn :-).
Ik ga echt voor de sport en gezelligheid, dus de locatie hoeft voor mij niet superdelux te zijn.

Lijkt het je leuk om aan te sluiten? Kun je een week in Januari/ Februari/ Maart (laagseizoen!)?
Laat dan wat van je horen (alleen serieus geïnteresseerden!).
Als zich twee/ drie mensen aanmelden, kunnen we alvast een keer kennismaken om te kijken of het klikt en spijkers met koppen slaan.

Warme groet,

Kim

p.s. Kerstvakantie kan ook!

Hoi Kim, ik denk dat we wel een beetje op dezelfde lijn zitten als ik jouw berichtje lees, leuk! Hopelijk melden er zich nog meer mensen. Ik hoef niet zo nodig van tevoren af te spreken. We gaan overdag gewoon lekker de piste op en 's avonds wordt het vanzelf gezellig. Ik ga ervan uit dat mensen die zich middels deze weg aanmelden makkelijk in de omgang zijn en je hoeft ook niet elkaars beste vrienden te worden. groetjes, Rian

Hoi Kim en Rianski,
Mijn naam is Daniel en ben net als jullie opzoek naar mede boarders voor deze periode. Heb een ontwerpburo en het er druk mee maar heb in ieder geval de eerste week van januari vrij kunnen houden. Zou dat wat voor jullie zijn?
Groet,
Daniel

hoi Daniel, ik heb inmiddels al een reis gepland dus doe niet meer mee op dit forum! groet, Rian

Hey Kim,
Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje. Ik zou graag leren snowboarden, maar ben wel gebonden aan de (Belgische) krokusvakantie, aangezien ik leerkracht ben. Dit betekent dat ik op reis kan van 28/2 tot 9/3. Moest je nog geen vakantie geboekt hebben en geïnteresseerd zijn om een reisje te delen, laat me gerust iets weten!
Groetjes, Kim

Hallo Kim, Kim en Daniel,

Ik heb wel interesse om aam te sluiten, hebben jullie al concrete plannen?

Via Wereldwijzer app

Hey,

Ik heb ondertussen een reis geboekt bij Boardfever (www.boardfever.be) We reizen in groep en verblijven in appartementen aan de skipiste. Amusement en aprés-ski inbegrepen.
Laat gerust iets weten als je geïnteresseerd bent :slight_smile:

Groetjes!

Hey Kim,

Het ziet er super leuk uit! Ook een schappelijke prijs zie ik :slight_smile: Alleen jammer dat het wat gericht is op België, dan voel ik me wel wat eenzaam als enige Nederlander :wink:

Groetjes Kim

Sent from my ME302C using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Goh, daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor! Mijn beste vriendin komt ook uit Nederland, en we zijn er allemaal voor hetzelfde; plezier maken! :slight_smile:

hello, ben nieuw op dit forum en al heel erg blij met jullie tip van de website boardfever. thanks all! en veel plezier op reis !

Hai Kim ,

Ik ben opzoek naar een reisgenootje om er even tussenuit te gaan. Ik ben nog onervaren wat betreft wintersport en zou dit jaar voor het eerst gaan maar helaas is mijn relatie over en heb dus wel vakantie vanaf 22 februari t/m 2 maart… Mocht je dan ook kunnen/willen dan hoor ik het graag!
groetjes,

Maaike

Beste Kim,

Ik ben met nog een andere (maat 37 en 39jaar) van plan om 28 februari t/m 6 maart op wintersport te gaan. We zijn beiden beginnende snowboarders. Voor mij is het de 2e wintersportweek. Michiel is een ervaren skiër, maar heeft dit jaar toch besloten de ski’s voor het snowboard in te ruilen. We zouden oorspronkelijk met 3 mensen gaan, maar helaas is nummer 3 afgehaakt. Had jij al een groep gevonden waar je je al bij aansloot?

groeten,
Khanh Lam

Hoi Kim,

Wij gaan op vrijdag 27 februari naar Frankrijk (wel Deux Alpes) en zoeken nog reisgenoten die mee willen. We zijn beiden beginnende snowboarders. Voor ons is het de 2e keer dit jaar. Helaas is een vriend van ons afgehaakt.

groeten,
Khanh Lam