Vrouw (21) zoekt wintersport reisgenoten

Hallo,

Ik, Kim (21 jaar) zoek reisgenootjes die net zo veel van wintersporten houden als ik. Graag zou ik in 2011 weer op wintersport gaan, het liefst leer ik dan een paar mensen kennen van te voren en sluiten we ons aan bij een of andere jongeren/studentenwintersport. Helaas houden mijn vriendinnen niet zo van wintersport dus dan wordt het allemaal lastig, en dat is wel heel erg jammer.

Ik kom uit Noord-Holland en zou graag in februari/maart op wintersport willen. Het liefst dus met een grotere groep. Sinds 2 jaar snowboard ik nu, daarvoor heb ik altijd geskied.

Ik ben benieuwd naar de reacties! Ik hoor het graag als er meer mensen zijn die dit zouden willen…

Beste kim,

Ik ben en jongen van 21 jaar oud en zit met hetzelfde probleem. Ik wil ook op wintersport gaan (snowboarden) en mijn vrienden zijn ook niet avontuurlijk genoeg, daarom zou ik graag meer informatie over jouw groep willen.

groet,

Edwin

hoi ben leon uit scheveningen kan goed skien wilde graag een reisgenote geen groep, zou gaarne naar whisler canada willen alleen is maar saai ben wel 60 jaar maar spotief intresant en voor alles in wat leuk is of andere bestemming groetjes leon

Hallo Kim.

Ik wil graag op wintersport in maart 2011 en heb interesse om mee te gaan. Ik ben zelf een jongen van 22 jaar en heb al een paar jaar ervaring met skieën. Normaal ga ik met vrienden op wintersport vakantie, maar dit gaat in de winter van 2011 niet.

Ik zou graag van jou meer informatie willen over de ski-vakantie.

Gr.
Ruud

Hallo Kim.

Ik wil graag op wintersport in maart 2011 en heb interesse om mee te gaan. Ik ben zelf een jongen van 22 jaar en heb al een paar jaar ervaring met skieën. Normaal ga ik met vrienden op wintersport vakantie, maar dit gaat in de winter van 2011 niet.

Ik zou graag van jou meer informatie willen over de ski-vakantie.

Gr.
Ruud
:dag:

Ik zou ook graag nog op wintersport gaan.
Zou eerst naar Ischgl gaan met vrienden maar dat gaat niet meer door.
Maar ik moet er niet aan denken dat er dit jaar niet wordt geskied.
Dus als er nog mensen zijn die ook graag nog die kant op willen (met een groepje) lijkt me dat wel lachen.
Ik ben een jongen van 32

Groten Rocco

Aangezien ik met het zelfde probleem zat als jullie heb ik dit keer gekozen om mee te gaan met een groepsreis van DynamicHolland. De verhalen die ik gehoord heb over deze reizen waren allemaal erg positief en naast het skien worden er ook andere leuke dingen georganiseerd zodat je elkaar beter leert kennen. Zelf ga ik van 14 jan. t/m 22 jan. mee naar Königsleiten en volgens is deze reis nog niet volgeboekt.

Hoi,

Ik had ook hetzelfde probleem. Normaal gesproken ga ik altijd met familie op wintersport, maar dit jaar gaat dat helaas niet lukken.

Daarom heb ik bij Cirkel een groepsreis naar Fieberbrunn (Oostenrijk) geboekt met vertrekdatum 12/02/11. Deze reis zit nog niet vol, en het zou leuk zijn als er nog meer wintersporters met deze reis meegaan.

Voor informatie over de reis zie: http://www.cirkel.nl/single-reis-winter-sneeuw/wintersport-vakanties-singles-sneeuw/oostenrijk/wintersportvakantie-fieberbrunn-hotel-hoch-tirol/algemeen/

Ik had ook naar de reizen van Dynamic gekeken, maar zag dat bij de reis naar Konigsleiten de hotelkamers geen eigen toilet en douche hebben en dat vind ik toch wel fijn. Vandaar dat ik voor Cirkel heb gekozen (is iets luxere accommodatie).

Groetjes :dag:,
Susanne

Hey…

Is er al iets bekend ik zou graag mee gaan zo te horen willen dat meer. Ik ben 22 jaar en een echte wintersportfanaat maar niemand in de omgeving die mee wil. Ik hoor het graag.

groetjes Sannetje

Hey,

Ik wil begin volgend jaar ook op wintersport! Ik Snowboard sinds 3 jaar nu, dus lijkt me wel leuk met meerdere snowboarders op wintersport te gaan.
Ik ben 23 jaar~

Marco

Hi,

Ben ook op zoek naar reisgenootjes voor komende winter. Vind die single reizen alleen belachelijk duur voor wat je krijgt. Dus als er hier een hele groep gevormd kan worden ben ik er graag bij! Ben 27 jaar oud en een ervaren skiër (maar zou ook best willen leren snowboarden).

Groet Remco

@Remcob. Wat vind jij belachelijk duur?

Wat is duur vind hangt heel erg af wat je ervoor krijgt, maar als ik zie dat er voor een singlereis naar een klein gebied (Batzinger - 75 km piste), buiten het hoogseizoen al 700 euro neergeteld moet worden dan vind ik dat echt te gortig. Voor dat bedrag kan ik ook (als er een groep van minimaal 3 personen is) een week lang in Saalbach, Kaprun of Kitzbuhl skiën, waar het in de eerste plaats sneeuwzekerder is en ten 2e vele malen meer pistes. Naar mijn mening dus belachelijk duur.

De reizen naar Frankrijk (normaalgesproken altijd goedkoper dan Oostenrijk als je zelf boekt) zijn naar mijn mening helemaal aan de dure kant.

Verder zijn deze reizen altijd per bus en is er geen korting wanneer er gebruik gemaakt wordt van eigen vervoer.

Het zou natuurlijk kunnen dat ik andere prijzen gewend ben omdat ik voorgaande jaren altijd met vrienden ging en dat door het samen boeken de prijzen veel lager waren, maar dan nog vind ik het verschil behoorlijk groot. Vorig jaar ben ik bijvoorbeeld naar Les Sybelles geweest in Frankrijk 1e week van maart en waren we inclusief vervoer en skipas 450 euro pp kwijt. Als ik dat dan vergelijk met de prijzen bij Hollanddynamic en Mambo dan schrik ik daar wel van, aangezien je dan bijna aan het dubbele zit te denken en verder buiten het hoogseizoen.

Waar het om gaat, ik wil best 1000 euro uitgeven voor mijn wintersport, maar dan verwacht ik daar wel het maximale voor terug (dus minstens 250km piste, vervoer op andere wijze dan de bus en sneeuwzekerheid). Zijn er eigenlijk meer mensen die er zo over denken, of heb ik gewoon een onrealistisch beeld?