Wintersport 2009 reisgenoot gezocht

Hoi, Ik ben opzoek naar een reisgenoot voor de wintersport. Het liefste naar Frankrijk, of anders Oostenrijk. Ik zou het liefste met eigen vervoer gaan (kan ik voor zorgen). Mijn vriendin houd niet van wintersporten (heel jammer…:thumbsdown:) daarom dus een ski of snowboardmaatje…

Interesse?
Stuur mij eens een mailtje.

Groetjes,
Mark

Hoi Mark

Zoek je nog iemand? Hoe oud ben je precies en welke datum had je in gedachten? Ik ben 26 en heb nog nooit geskied maar het lijkt me erg leuk.

Ik hoor het wel van je!

Groetjes,

Marjolein

Hey, ik heb hetzelde ‘probleem’ maar helaas ga ik al (10jan) met me ouders, wel een leuk initiatief, ga ik zeker voor volgende keer (misschien wel feb/maart, ik zou graag 2x willen deze winter) onthouden.

he gasten,
Zin om de 24e te gaan? Ik heb een last minute gespot en accomodatie+reis+skipas licht rond de 300 euro voor een weekend. We zijn al met z’n 3en en allemaal van dit forum. Als je voor een auto kan zorgen zal het helemaal mooi zijn. Verder: hoe meer zielen, hoe meer verugd!

Groetjes Karin

Ps: snel; reageren, want we willen boeken.

Zijn er in dit topic nog reizen open of heeft iedereen al geboekt?

Wij zijn nog bezig! Interesse? Stuur mij snel even een PB!

Gr,
mark

jammer, ik zit nu (met me ouders dus) in Kirchberg, ik moet straks alleen naar de kroeg/cafee (apre ski) :frowning:

Voor het volgende winter seizoen lijkt mij een groeps reis heel leuk. Laat hier even weten hoe het bevallen is!

Evert

Kirchberg, wat een straf :dag:

Ga lekker naar de Londener, altijd gezellig en bomvol nederlanders!
Groeten, en wie weet tot volgend jaar!
Groet,
Mark

Ja het is erg leuk daar, vorig jaar veel geweest met me broertje, maar in me 1tje is het minder, krijg van de week me pa wel mee.

Hoi,Ik ben(31jaar) ook op zoek naar een reisgezel of meerdere mensen om op wintersportvakantie te gaan. Mijn vriendin voelt zich totaal niet geroepen! Ik kan helaas enkel en alleen nog deze maand. Heel interessant is www.husk.nl . Ik zelf ben uit belgië. Goedkoper is dat je met de wagen gaat. Natuurlijk kan je ook met de bus. Heel interessant is Les deux Alpes. Wil je extra voordeel dan ga je in groep en huur je een chalet! Wie zich geroepen voelt mag me vlug contacteren via deze weg of via [EMAIL=“gt1969delux@hotmail.com”]gt1969delux@hotmail.com

Voorstellen zijn altijd welkom. Alleen zou het moeten snel gebeuren. Daar ik in februari terug begin te werken…

hey hey! ik ben een spontane meid van 27, net vrijgezel en zoek ook nog 1 of meerdere reisgenootjes om mee op wintersport te gaan…ik ski zelf vanaf m’n 4e, dus lekker fanatiek…Ik kan alleen in de week van 14 febr…

Groetjes Monique

Hoi,
misschien kan ik het wel regelen om dan vrij te hebben. Hoe lang had je in gedachten?

Hey Monique,

Al mensen gevonden die met je mee willen op wintersport? Ik wil zelf ook nog op wintersport en ben ook nog op zoek naar mensen die mee willen. Ben Niek 23 jaar en ski ook. De week van 14 febr zou misschien wel kunnen zou wel vrij moeten vragen. Waar zou je zelf naartoe willen gaan?

Groetjes,

Niek

Ik ben ook nog op zoek naar reisgenoten. Het liefst zou ik begin maart willen gaan naar Frankrijk. Oostenrijk zou ik in overleg ook prima vinden. Ben man, 27 jaar oud en heb nog niemand om mee te gaan, omdat mijn vriendin vanwege knieproblemen niet mee kan.
Verder ben ik niet een hele actieve apres-skier, ik sta liever zoveel mogelijk op de piste. Vind het wel gezellig om na het skiën een drankje te doen, maar ga normaalgesproken niet helemaal los in de bar (dat bewaar ik voor de piste).

Hopelijk tot snel!

Grt Remco