Vrouw (30) zoekt gezellige ski-genoten voor feb/mrt 2011

Hallo,

Ik ben 30 jaar en wil heel graag op de wintersport. Alleen heb ik net zoals vele anderen op deze site niemand om samen heen te gaan.

Ik heb al een aantal jaren niet meer geskied, maar de laatste keer kwam ik toch prima een rode piste af. Misschien dat ik nu in het begin nog 2-3 ochtenden les zal nemen.

Met een groepje leeftijdsgenoten is het altijd leuker, omdat je dan altijd wel aansluiting vindt. Dus ik dacht ik probeer het eens via deze weg.

Lijkt het je leuk om in februari of maart een week op de wintersport te gaan, laat het me weten.

Groetjes Rianne

Je kan nog meerijden naar mayerhofen op zaterdag 12 feb wij zijn een groep van 11m/v je moet alleen ff wat boeken daar .
Groeten mullijs

Hey Rianne,

Heb zelf ook nog wel zin om op wintersport te gaan, weet niet waar je naartoe wilt gaan? Ga zelf het liefste naar Oostenrijk in een redelijk groot gebied. Heb alleen geen interesse om in de voorjaarsvakantie te gaan. Ben 25 jaar en ski nu z’on 5 jaar. Lijkt je het wat dan zie ik het wel.

Groetjes

Hoi hoi,

Ik(vrouw 26) heb voor eind maart een weekje wintersport geboekt naar Frankrijk. Ik ga ook alleen dus een reisgenoot is van harte welkom.

Ik hoor het wel.

groetjes

Hoi Rianne.

Wat een geluk ik je oproep hier lees ha ha.
Ben naastig op zoek naar een reisgenoot(e) of groepje om mee te gaan skien.
Ik zou zelf deze week eigenlijk gaan maar na veel praatjes bleek er op het laatst toch te weinig animo voor te zijn . balen ha ha
Ik ben een vlotte leuke man . 36 jaar oud.
Ben een beginnende skier maar een met lef en kan ook aardig van de piste afkomen.
Eenmaal beneden aangekomen hou ik ook van een natje en droogje en natuurlijk apres ski.
Stel niet veel eisen aan lokatie als het er maar goed en gezellig is en liefst niet al te duur.
Oh ja . een sauna zou ook wel fijn zijn.
Spreekt het je aan kunnen we miss kontakt leggen en kennismaken en samen een leuke week tegemoet gaan.
gr. johan.

Hoi Rianne, hoe gaat het met jouw oproep? Heb je al een clubje bij elkaar? Ik ben ook nog op zoek naar reisgenoten voor wintersport voor vertrek op 11, 18 of 25 maart naar Frankrijk, wij zijn al zeker met z’n 2-en (ik, vr 40 jr) en Robert (39 jr) en misschien komt daar nog een derde persoon (m) bij, ik wil graag voordelig arrangement (appartement, bus, ski-pas) zoeken en ik kook graag, we zijn ervaren skiërs en geen stappers (na een dag skiën, een paar biertjes, een warme douche en een lekkere maaltijd heb ik daar meestal geen puf meer voor), sluit dit een beetje aan op jouw ideeën? ik zou graag naar Chatel gaan (Portes du Soleil) maar dat is geen must, groetjes Rian

Hoi Rianne,

Ik (31 jr) wil ook nog een weekje gaan skiën eind maart in sneeuwzeker gebied! Ik ga zeker voor het skiën, maar apres-ski vind ik ook gezellig! Ik hoor graag hoe het met je oproep staat!

Groetjes

Hoi,
je krijgt nu antwoord van Rian, niet van Rianne !
“ons” groepje bestaat inmiddels uit 4 mensen, met evt een vijfde
wij willen in week 13 naar Avoriaz gaan, ik heb een arrangement op het oog van appartement/bus/ski-pas Les Portes du Soleil en dit zal ongeveer op 440 euro p.p. uitkomen
we willen graag zelf gaan koken en gaan graag nog een biertje drinken na het skiën maar niet nog 's avonds op stap, de gemiddelde leeftijd van de groep ligt wel wat hoger dan die van jou (Robert=39, Wim=51, Willem=60, ik ben 40, en dan gaat er misschien nog een Belgische dame mee van 51), laat maar horen of je interesse hebt, het lijkt mij wel een relaxt groepje te worden, ik wil a.s. maandag gaan boeken dus snel reageren! groetjes, Rian