hoi, ik probeer een groep mensen te vinden om mee te gaan skiën/boarden in Frankrijk in de week van 11, 18 of 25 maart, heb nu al 5 potentiële reisgenoten gevonden (rond de 40), maar het zijn allemaal mannen, voor het evenwicht in de groep zou ik het leuk vinden als er ook nog wat vrouwen meegaan! Rian
Hoi Rian,
Ik ben ook nog op zoek naar een wintersport vakantie met een groep. Mijn vakantie is last minute gecancelled. Ik ben 33 en snowboard al jaren. Hoor graag meer over jullie groep,
Groet, Evelien
Hoi Evelien,
ik kan je nog niet zo heel veel zeggen over “de groep”, hij moet nl. nog vorm krijgen, tot nu toe heb ik 1 vriend die sowieso mee gaat, hij is 39, en een andere kennis die ik morgen even moet bellen, hij is 51 en zou evt. ook nog een andere gegadigde weten, verder heb ik via deze site contact gehad met een man van 55 en hij weer met een vrouw van 45 ofzoiets, dus de gemiddelde leeftijd ligt iets hoger dan die van jou, maar wat mij betreft maakt leeftijd niet zoveel uit, ik hou je op de hoogte, ok? groet, Rian
Hoi Evelien,
Hallo Karin,
heb je nog interesse?
ik ben nu met een groepje van 3 mensen, Wim van 51, Robert van 39 en Rian (ik) van 40, die sowieso gaan
onze voorkeur gaat uit naar week 12, met week 13 als alternatief
ik probeer een busreis te vinden met appartement in eerste instantie in Frankrijk met voorkeur voor Chatel/Portes du Soleil
Wim nummer 2 (Willem Schouten?) gaat misschien ook mee en dan nog een vrouw van 47 en nog een man van 45
voordat ik kan gaan zoeken moet ik het aantal mensen wat mee wil wat concreter zien te krijgen, in hoeverre kan ik op jou rekenen? graag een snelle reactie!
groet, Rian
Hoi Rian,
Ik zoek ook nog een leuke wintersport trip, maar voor mij zo “lowbudget” mogelijk. Ik skie en snowboard, veel ervaring, maar geen apres ski type. Ik ben 38 jaar. Mss kun je me op de hoogte houden van de groep, datum en prijs van jullie skitrip!
Groet,
Johanna
Beste mensen,
Ik heb inmiddels een andere optie gevonden voor mijn vakantie. Succes ermee verder!
Groet,
Evelien
Hoi Johanna,
je reageert net op de valreep! ik had vanavond besloten dat ons groepje compleet is met z’n vieren en ik wil morgen gaan zoeken naar de opties
dus graag een snelle reactie, wil je mee? we zijn tot nu toe met z’n vieren, een vrouw (ik, 40) en 3 mannen (Robert 39, Wim 51 en Wim ik dacht 55), we willen in week 12 gaan, met week 13 als alternatief, geen staptypes, wel biertje na het skiën, bij voorkeur met bus, bij voorkeur in appartement ivm lagere kosten (zelf koken), ik zou het wel leuk vinden als er nog een vrouw mee gaat! groet, Rian
Hallo allemaal,
Rian, zijn er nog vorderingen? Zojuist een bericht van Marjolijn ontvangen(en terug geschreven).Groeit de groep nog?
Ik houd week 12 en 13 in beraad.
Met vr. groet,
Wim
Hallo,
Ja ik zou graag eind maart begin april gaan snowboarden. Ik ben nog niet zo’n goeie snowboarder. Ik ben geen apres ski type. En zou het graag ook goedkoop houden.
Maar ik heb wel net gezien dat ik in week 12 niet kan. Ik kan vanaf 25 maart.
Als het kan zou ik wel graag met jullie meegaan. Maar je moet zeker niet speciaal voor mij in week 13 gaan hoor. Ik ben trouwens ook al een beetje laat om nog in te vallen.
Ik wordt 30 dit jaar en ik ben van België (Aalter).
groetjes
Marjolijn
Hoi Marjolijn,
ik heb nog niet geboekt, dus je bent nog niet te laat om in te vallen, het zit er dik in dat het week 13 gaat worden, in week 12 is het meeste al volgeboekt, ik hoop alleen wel dat je qua niveau wel mee kan komen, volgens mij zijn het allemaal ervaren skiërs die mee gaan, we willen ook tochtjes gaan maken en dan kan je het bijna niet vermijden om af en toe een sleeplift te moeten nemen, gaat dat wel lukken denk je? ik ben overigens zelf helemaal geen snelheidsmonster en Robert heeft ook al lang niet geskied maar we zijn wel redelijk fanatiek, ik stuur je even een prive berichtje met mijn email-adres en telnr, dat communiceert wat makkelijker, groet Rian
Hallo,
De sleepliftjes zouden normaal gezien wel moeten lukken. Maar mocht jullie niveau te hoog zijn voor mij kan ik eventueel altijd eens alleen m’n plan trekken op een gemakkelijkere piste als jullie een tochtje doen. De info die je hebt doorgestuurd (beide voorstellen) lijkt me superleuk en voordelig.
Maar ik had ondertussen ook een bericht gekregen van iemand die al enkele jaren snowboard. En die nu al met 2 personen is en waar ik ook zou kunnen meegaan. Ik had daarop ook al gereageerd maar nog geen bericht terug gekregen.
Ik zie het wel echt helemaal zitten om te gaan, maar m’n enige twijfel is toch een beetje het niveau en er zijn ook geen snowboarders bij, wat voor mij ook wel leuk zou zijn.
Mag ik er nog een dagje over nadenken?
Groetjes
Marjolijn