Weekje skiën in Frankrijk in maart 2011

Hoi,

Ik ben een fanatieke wintersporter van 36 jaar uit Rotterdam.
Wie heeft nog zin in een weekje wintersport naar de franse Alpen? Ik zat te denken om in maart een weekje te gaan. Ik zoek daarom skiërs of snowboarders die ook nog een week weg willen.
Man of vrouw leeftijd maakt niet uit. Wie gaat er mee??

Hoi hoi,

Ik heb eind maart een weekje wintersport geboekt naar frankrijk. Ga ook alleen, dus een reisgenoot is van harte welkom.

Ik hoor het wel.

Groetjes,

Ps. ik ben 26 jaar.

Hoi,

Waar ga je naartoe in Frankrijk en wanneer?

Hoi!

Lijkt me leuk om mee te gaan ik ben een vrouw van 27 en het lukt me maar niet om mensen te vinden om mee te gaan boarden. Waar ga je heen en waar heb je geboekt?

Groetjes

Ik heb ook nog zin om op wintersport te gaan.
Lijkt me leuk als we nog een groepje kunnen vormen.
Dus heeft er nog iemand zin.

Rocco

Heyyy…

Ik ben helaas verlaafd… aan Snowboarden lol2 !!!

Ben half januari een weekend met de zaak wezen wintersporten, en nu wil ik weer !!!

Ben man 27 jaar…Locatie maakt me niet zo veel uit, als er maar sneeuw is… :slight_smile:

gr
Bart

Hoi Roland,
hoe gaat het met jouw initiatief? heb je al een clubje bij elkaar? ik ben ook nog op zoek naar reisgenoten voor wintersport voor vertrek op 11, 18 of 25 maart naar Frankrijk, wij zijn al zeker met z’n 2-en (ik, vr 40 jr) en Robert (39 jr) en misschien komt daar nog een derde persoon (m) bij, ik wil graag voordelig arrangement (appartement, bus, ski-pas) zoeken en ik kook graag, we zijn ervaren skiërs en geen stappers (na een dag skiën, een paar biertjes, een warme douche en een lekkere maaltijd heb ik daar meestal geen puf meer voor), sluit dit een beetje aan op jouw ideeën? ik zou graag naar Chatel gaan (Portes du Soleil) maar dat is geen must, groetjes Rian

Hoi,

ik stuur wel effe een privé bericht