wie wil er mee op wintersport maart 2012?

Hallo wintersporters!

We zijn een stelletje van; (Jan 33 jaar) en (Faranak 34 jaar). We zijn op zoek naar reisgezelschap voor een wintersportweek in de 2e of 3e week van maart 2012. We willen in deze maand naar een sneeuw zekere ski hoogte in Frankrijk.

Tot op heden niemand gevonden die in deze maand mee wil. Niet omdat we zo eenzaam zijn maar omdat we nog niemand hebben gevonden die mee zou willen deze week.
Het lijkt ons leuk om met meerdere/ nieuwe mensen kennis te maken die redelijk dezelfde wensen hebben. Iedereen is welkom: stellen/ alleenstaanden,… als je maar als doel hebt om het gezellig & sportief met elkaar te maken. En laten we eerlijk zijn: het voordeel is met een groep dat je veel goedkoper op wintersport kan gaan dan alleen.
Als er mensen zijn die interesse hebben om een met een groep(je) een gezellige week op wintersport te gaan laat het dan weten! Dan maken we even kennis of klikt.
Reageer of mail even: jcsimonse@hotmail.com

bedankt voor je reactie. Ik had je reactie gezien. Het lijkt ons leuk om een groepje te hebben om mee te gaan. 4 á 5 6 personen lijkt me een leuk groepje om te boeken. Het is ook goedkoper en leuker om samen te gaan.
Als we met z’n drieën gaan is het is het groepje te klein vindt ik. Ik hoopte eigenlijk op meerdere reacties.
Week 11 of 12 is prima. Frankrijk lijkt me beter omdat daar meer sneeuw is gevallen tot op heden.
Accommodatie op loopafstand van de piste is zeker prettig en zijn we helemaal voor.
Zou jij nog mensen weten Karel die mee zouden willen?