Wintersport jan/ feb 2012

Hallo, ik zoek een gevorderd skimaatje (m/v) voor een week wintersport in 2012. Ik kan in januari of februari en ga het liefst naar Frankrijk. Ik ben een alleenstaande man van 45 en ik hou van gezelligheid en veel skien. Ik ben sociaal, positief ingesteld, opgeruimd en georganiseerd. Sta serieus in het leven, maar hou ook van humor voor de broodnodige relativering. Hou je ook van wintersport in een relaxte, open sfeer dan hoor ik graag van je. Graag voor de vakantie mogelijkheid om elkaar enigszins te leren kennen.

Sportieve groet

Hoi,normaal ga ik met vrienden,lukt niet dit jaar,dus zoek ik een skimaatje.
Ik ben een goede skiër en ga als het veilig is graag buiten piste skiën.Normaal ging ik naar club med Arcs Extreme.Klinkt wel duur,maar als je alles wat je anders in hotel uitgeeft dan is club eigenlijk niet duur.Club med omdat je altijd in de meest aangepaste groep skiet,lekker eten,free bar en ambiance.
Een goed skigebied in Oostenrijk kan ook wel.Ik woon in Belgie bij Antwerpen,desnoods kan ik met auto rijden.Ben sportief,optimist en heb tijd,want op brugpensioen.

Vriendelijke groeten,

Robeert Vervloet.

Hey, neem eens contact,mischien kunnen we samen gaan?Zoek ook iemand om meete gaan skiën,groot gebied,januari liefst.Woon in antwerpse.034404313 of via email.

hoi,

Ik heb ook intresse om in jan 2012 een week naar frankrijk te gaan om te skien. Ik ben Roland 36 jaar.

…en ikke wil wellicht ook mee met jullie, zie mijn oproep elders hier.