Ik ben een jongen van 40 en zoek een skimaatje voor het komend winterseizoen. Wie heeft er zin om met mee te gaan. Skigebied in Oostenrijk mag ook Frankrijk zijn. Laat maar iets weten.
ik wil in febr of maart gaan
M of V
Ik ben een jongen van 40 en zoek een skimaatje voor het komend winterseizoen. Wie heeft er zin om met mee te gaan. Skigebied in Oostenrijk mag ook Frankrijk zijn. Laat maar iets weten.
ik zoek nog steeds
mag het ook een boardmaatje zijn !!!
groet Dennis
Hoi ik ben een jonge man (40) en zoek ook naar een leuke wintersport. Liefst naar Oostenrijk of italie. Ik zoek in de periode van januari t/m maart
Hoi wintersporters
ik ben bezig een groepje bij elkaar aan het berengen
zie ook mijn advertentie hier
op zaterdag 7 of zondag 8 februari wil ik dan samenkomen om elkaar te ontmoeten en te gaan boeken, zo kunnen we daar samen beslissen wanneer idereen kan en waar we heen gaan
groetjes Theo
Hallo,
IK zoek ook nog een gezelschap om mee te gaan skien. Alleen is maar alleen. Ik ben een vrouw van boven de 50. Heb voldoende ervaring .
Hoor graag iets.
Een vriendelijke groet,
Janny
hallo flasher
je kan met ons mee naar oostenrijk
appartement is geboekt (kosten 480 euro gedeeld door de aantal personen goedkoper kan haast niet toch)
wij hebben nog ruimte voor 2 personen (ook janny heeft belangstelling)
gaan met eigen vervoer (diesel)
skimaat gevonden uit amsterdam.
wanneer 06-02-2010 voor 1 week
belangstelling bel mij dan 0596 627618
gr wim