Ga waanzinnig graag skien; kan ik niemand vinden om daarmee te gaan, dan maar alleen, is echter niet half zo leuk.
Ik zie vele oproepen maar het probleem is: Wie is die ander en hoe leer je elkaar een beetje kennen voordat je gaat.
Ik zoek een of meerdere personen(liefst een gemengde groep) in de leeftijd vanaf zeg maar 50 jaar. Heb door fitness een goede konditie en houd het dus een tijdje vol.
Vorig jaar ben ik alleen naar Fuegen gegaan, dat is een heel mooi gebied maar met een groep zou het zoveel leuker zijn.
Het liefst zou ik eind maart of in de eerste week van april willen gaan maar eerder is ook mogelijk.
Hoe en met wie is dit allemaal te kombineren?
Heb nog plek vrij in auto vertrek vrijdagavond 4 frebruari naar flachau .
volgende vrijdag terug.
Overnachting ter plaatste: genoeg mogelijkheden bv zimmer/fruhstuck.
Skibussen rijden er genoeg. Ik ben redelijk goed bekend in Flachau en ken daar een aantal mensen en heb ook kennis aan skigroep.
Gr.t.
Beste,
4 februari is helaas te vroeg, dat kan ik niet meer regelen. Wel heel erg bedankt voor de uitnodiging. Ik wens je i.i.g. een fijne vakantie.
Wim
Hoi Willem,
ik wil ook nog een week gaan skiën in maart en heb inmiddels 1 reisgenoot gevonden (oud-collega) maar ik vind het ook leuker om met een grotere groep te gaan, wij zijn alleen nog geen 50-plus, ik (vr) ben 40 en de ander (m) is dacht ik 39
vorig jaar heb ik ook via deze site 4 mensen gevonden om op wintersport gegaan en dat is een geslaagde vakantie geworden, je moet gewoon een beetje heen en weer mailen om te kijken of je een beetje op dezelfde lijn zit, ik kan je alvast wat vertellen: ik ben wel een ervaren skiër maar geen snelheidsduivel en zwarte pistes hoeven voor mij niet, ik wil het graag low-budget houden (ik neem meestal zo’n voordelig arrangement bus/appartement/ski-pas) vind het leuk om zelf te koken, heb geen behoefte om 's avonds op stap te gaan, drink liever een paar biertjes na het skiën, ik ga zelf altijd naar Frankrijk maar Oostenrijk lijkt me ook wel een keer gezellig, als er maar genoeg sneeuw ligt
groetjes, Rian
Hallo,
Ik heb voor eind Maart in Italie Ortisei geboekt. Heb je interesse om ‘samen maar niet alleen’ mee te gaan.
Geen low budget.
Ik ben een vrouw 60- en snowboard.
Hoi Willem, heeft jouw oproep al wat opgeleverd of ben je nog steeds op zoek naar reisgenoten? gr Rian
Ha Rian,
Er zijn wel enkele recties binnen gekomen maar het is nog niet precies wat ik wil.
Ik zoek dus een groep mensen van tussen de 50 en 60 om mee op pad te gaan, een beetje tochtjes maken.
Terras bezoek is prima maar niet alleen dat.
Heb jij suggesties?
Met vr. groet,
Wim Schouten
hoi,
ik ben 40 en de mensen die ik tot nu toe gevonden heb zijn ook rond die leeftijd, als je dat een bezwaar vindt heb ik verder gaan suggesties
groet, Rian
Hallo, wanneer gaan jullie. Ik ben 47 jaar en ben een ervaren skier maar geen zwarte piste expert. Als jullie een leuke groep hebben met deze leeftijdcategorie heb ik zeker belangstelling.
Hartelijke groet, Karin
Hoi Karin,
Ik hoop: Join the group. Ik denk dat we al een leuk groepje gaan krijgen.Rian gaat ook . Nog niet bekend is wanneer en precies waarheen. Frankrijk misschien? Ben je daar al eens geweest? Ik ben ook geen zwarte piste expert. Heb ook geen behoefte om me te “bewijzen”. Die leeftijd ben ik voorbij. Plezier tijdens het skieen staat voorop.
Met vr. groet,
Wim
Hallo Wim
Dank je wel voor je berichtje.
Het ligt er een beetje aan wanneer het de bedoeling is om te gaan, hoe en waar. Ik heb geen eigen vervoer, wel een kleine auto maar niet geschikt voor zo’n lange afstand, dus moet met de trein of bus.
Ik kan niet alle weken van maart. Mocht de datum bekend zijn dan hoor ik het graag. Ik ben zelf reisagent en ik weet dat er veel aanbiedingen zijn voor de wintersport dus een voordelige 'last minute" zou leuk zijn.
Hartelijke groet,
Karin
Hallo Karin,
Ik heb wel een auto maar prefereer de bus: Ik kan dan ook relaxed zitten en om mij heen kijken. Wanneer: Ik stel voor een van de laatste weken van maart. Ik moet het ook nog regelen op mijn werk. Ik ben docent dus iemand moet het overnemen.Vorige jaren ben ik met Jiba gegaan en suntours geloof ik. Was prima geregeld.
Met vr. groet,
Wim
Hoi,
Ik ben Jaap (47) en ben vorig jaar voor het eerst naar het Zillertal geweest. Ik heb 1x prive les genomen en sindsdien waanzinnig ski verslaafd. Helaas kan ik helemaal niemand vinden die dit jaar mee wil die kan op en ben ook om mij heen aan het kijken of er ergens nog zo’n iemand bestaat
Gr,
Jaap
Waarom niet lekker vliegen naar Oostenrijk?
Of is dit budget niet LOW genoeg?
Beste,
week 6 Flachau was super.
Gevarieerde groep uitgebreid gebied.
gr.theo.
ps denk al aan week 6 2012 Flachau ! :wereld:
een vier daags reisje kan ook nog.
gr. theo.
Hallo Karin,
ik ben Rian, van het “groepje van Wim”
ik ben nu met een groepje van 3 mensen, Wim van 51, Robert van 39 en Rian (ik) van 40, die sowieso gaan
onze voorkeur gaat uit naar week 12, met week 13 als alternatief
ik probeer een busreis te vinden met appartement in eerste instantie in Frankrijk met voorkeur voor Chatel/Portes du Soleil
Wim nummer 2 (Willem Schouten?) gaat misschien ook mee
voordat ik kan gaan zoeken moet ik het aantal mensen wat mee wil wat concreter zien te krijgen, in hoeverre kan ik op jou rekenen? graag een snelle reactie!
groet, Rian
Hallo Jaap,
ik heb dit berichtje ook al aan Karin gestuurd, maar voor de zekerheid ook nog maar een keer aan jou
ik ben Rian, van het “groepje van Wim”
ik ben nu met een groepje van 3 mensen, Wim van 51, Robert van 39 en Rian (ik) van 40, die sowieso gaan
onze voorkeur gaat uit naar week 12, met week 13 als alternatief
ik probeer een busreis te vinden met appartement in eerste instantie in Frankrijk met voorkeur voor Chatel/Portes du Soleil
Wim nummer 2 (Willem Schouten?) gaat misschien ook mee
voordat ik kan gaan zoeken moet ik het aantal mensen wat mee wil wat concreter zien te krijgen, in hoeverre kan ik op jou rekenen? graag een snelle reactie!
groet, Rian
Hallo Rian
Ik kan week 13 niet wel week 12. Even afhankelijk van de kosten heb ik zeker belangstelling. Hebben jullie evt. nog een kennismakingsbijeenkomst voor de tijd? Ik heb 2 schoolgaande kinderen dus ik kan niet met 100% nu al toezeggen dat ik meega op dit moment dus toch even onder voorbehoud.
Dank je wel voor je bemiddeling!
Groet, Karin
Hoi Karin,
wat betreft de kosten, ik heb zelf niet zoveel te besteden dus het wordt zeker niet duur of luxe, we gaan proberen of week 12 lukt, natuurlijk zeg je pas 100% toe als je precies weet wat de kosten zijn en wat het wordt, maar ik ga er nu met het zoeken even vanuit dat je mee gaat, van tevoren ontmoeten vind ik zelf niet echt nodig, maar als meerdere mensen daar behoefte aan mochten hebben doe ik wel mee, je hebt een hele busreis voor de boeg: genoeg tijd om elkaar te leren kennen zou ik zeggen! groet, Rian
Dag allemaal.
Helaas moet ik afhaken. Mijn verplichtingen overlappen week 12 en 13 heb ik net gehoord dus beide weken kan ik niet weg. Maar ik houd de site zeker in de gaten voor de toekomst. Voor iedereen die meegaat wens ik een fijne wintersport en misschien tot ziens.
Karin