In maart 2011 alleen op wintersport?

Ik ben geen Frankrijk fan, dus in dat geval haak ik ook af!

Hallo,

Ik zou graag eind maart begin april gaan snowboarden.
Zou ik eventueel met jullie groepje mee kunnen gaan?
Ik heb nog niemand gevonden om mee te gaan.
Ik word 30 dit jaar, ik kan snowboarden, maar ben er nog niet zo supergoed in. Dus ik zou dit jaar heel graag verder m’n techniek oefenen.

groetjes,
Marjolijn

Hallo Marjolijn,

Het zou prettig zijn als je bij de groep komt. Deze bestaat uit:
Rian,Joop Wim en Wim.
We verschillen in leeftijd van rond de 40 tot 60(ik). De vaardiheden lopen ook uiteen maar dat is natuurlijk niet zo van belang.
Rian( 40 j), daar moet je ook eens naar schrijven. Zij is bekend met de naam RvdN, is dus gemakkelijk te vinden.
Neem even de tijd en laat het even op je inwerken.

Met vr. groet,

Wim Schouten

Hallo,

k’heb net een berichtje naar Rian gestuurd, dat ik toch niet mee ga gaan.
Ik kan meegaan met nog 2 personen die ook snowboarden.
Er is nog niets geboekt, maar hopelijk gaat het wel door.
Hopelijk heb ik jullie plannen niet vertraagd.
Ik wens jullie groepje een hele mooie skivakantie!!

Groetjes,
Marjolijn

Hallo Willem en andere geïnteresseerde skiliefhebbers.

Ik ben vrouw uit België (51) - heb paar jaar geleden het skivirus te pakken gekregen.
Vorig jaar naar zillertal alleen met busreis. 2011 nog geen tijd gehad door werk;
Ben vrij vanaf 17 maart .
Heb een optie om naar Slovakije te gaan: rustig familiehotelletje, fantastische kwaliteit , voor een skipas van een week + verblijf half pension + wellness slechts 399 PP. Kamers van 2-3-4 personen nog vrij.
http://sojka.eu/nl/akcie/
Collega’s en vriendenkring: geen kandidaten gevonden. Misschien in Nederland.
Ik wacht nog tot begin volgende week om te boeken. Reis niet met auto: cheap flight Ryanair

Groetjes christine

Hallo Christine,

Wat leuk dat je vorig jaar in het Zillertal bent geweest. Ik was daar ook(in Fuegen). Je hebt ook een leuk voorstel. Echter, ik ben al met een klein groepje(1 man en een stel) bezig om naar Frankrijk te gaan.Ik denk dat het Avoriaz wordt of zoiets. We zijn wel heel naarstig bezig om nog een tweede vrouw erbij te krijgen.Zou echt iets voor jou zijn, ware het niet dat je misschien al geboekt hebt. Zo niet: Overweeg eens met ons mee te gaan.De plannen zijn om in week 13 te gaan. Prijs: rond de 400 euro, inclusief bus en skipas. Op de site staat degene die dit zo’n beetje organiseert bekend met de Rvdn.
Overigens , Slowakije is onbekend voor mij, Tsjechie niet, daar ben ik vaak geweest maar niet om te skieen.
Met vr. groet,

Wim

Dank je wel Willem voor de snelle reactie;
het is zeker een aantrekkelijk en budgetvriendelijk alternatief
ik heb een mailtje gestuurd naar RVDN om eventueel bij jullie skigroepje aan te sluiten.
Hebben jullie al logies beslist - appartementje? zelf koken?

Ik heb mijn Slovakije voorstel nog naar enkele vrienden gestuurd en gevraagd of ze mij ten laatste dit weekend iets laten weten.

Ben nog nooit in Frankrijk gaan skieën , dat zou mij ook wel aanspreken.
En ik kan mij bovendien vrijmaken in week 13 staat nog niets gepland voor het werk.

Tjechië is mij onbekend, moet dit zeker nog eens doen. Bij de vorige reis heb ik Bratislava en Boedapest gecombineerd. Fijne ervaring en betaalbaar.

Ik hoop jullie nog te lezen, tot mails, christine

Hoi Christine,

Vlotte reactie hoor! We denken aan een chaletje waar je zelf kan koken. Rian kan koken maar ik ook en vind dat tijdens de vakantie geen probleem(doe het thuis ook).
Frankrijk is een prima land om te skieen, heel wijds soms. Enfin, hopelijk zie je het binnenkort.
Met vr. groet,
Wim

Goeienavond wimmen, robert en rian,

Ik heb net bij Rian bevestigd dat ik heel graag meega met jullie naar Avoriaz.
Hoop dat het nog flink wat gaat bijsneeuwen en dat we een aangename en ontspannende skivakantie gaan hebben.
Ik vraag morgen op het werk mijn verlof aan.
Geef jullie hierbij ook mijn mailadres, want ik ga niet altijd on-line op deze site:
christine.plets@telenet.be

Mensen hallo allemaal. ik heb in week 13 tijd van 31 maart tm 4 april…

ik zag iets in frankrijk voor 260 euro 5 dagen halfpension en bus.

Wil iemand mee snowboarden of kan ik met jullie mee?

groetjes Roos

snowboard al 12 jaar.:zon02:

hoi willem,
Ja een beetje late reaktie maar zag je oproep staan van vorig jaar. Is het wel geslaagd door deze oproep je wintersport? Ik wil ook graag gaan skien a.s. februari 2012. Helaas wil mijn echtgenoot niet mee. Dus zoek ik ook nu een groepje van goede skiers om samen naar Frankrijk te gaan.
Ik ben 61 jaar en vrouw.
Graag een reaktie van je.
Hartelijke groet,
July Alkemade