Ik (60-jarige vrouw) zoek één of meerdere mensen om samen op wintersport te gaan in januari of maart. Het is nog vroeg maar de boeken komen uit en dan begint het te kriebelen.
In overleg kunnen we locatie/verblijf en vervoer regelen.
Groetjes Corrie
Hallo Cornelly
Misschien heb je zin om met ons mee te gaan. Wij gaan 4 februari met een groep van ongeveer 20 personen naar Flachau. De oudste is 74 en de jongste begin 40. We gaan al jaren met een groep naar Oostenrijk. Er is wel een vaste kern, maar er zijn ook vaak nieuwe mensen bij, of mensen die al een tijd niet mee zijn geweest. Niets moet bij ons. Er zijn goede skiërs en rustige skiërs en sommige die een ook wel eens een dagje wandelen. De meeste gaan wel na het skiën even apres-skiën maar dat moet niet. Anderen gaan naar het hotel voor de sauna of gewoon een drankje.
We gaan met een eigen bus, hoewel vanwege het aantal deelnemers er wel eventueel wat mensen bij zouden kunnen komen. Het hotel is voor 7 nachten inclusief halfpension geboekt en de prijs van busreis en hotel met halfpension zal ongeveer € 580 bedragen, afhankelijk van het aantal deelnemers. We vertrekken vrijdagavond 4 februari en komen zondagmorgen 13 februari 2011 terug. Wil je meer weten, mail me dan even. reneman@euronet.nl
Groetjes,
Jan Reneman
Hoi Jan,
Ik las je antwoord aan Cornelly. Ik ben 57 jaar oud heb zelf een paar weken geleden ook een oproep geplaatst omdat mijn vrouw niet aan skieën doet, daarom zoek ik een reisgenoot of een groep om me bij aan te sluiten.
Jouw omschrijving sprak me wel aan, ik heb zeker belangstelling om met jullie groep mee te kunnen gaan, maar zou graag vrijblijvend nog wat meer willen weten.
Ontmoeten jullie elkaar ook wel eens in Nederland en zo ja waar en wanneer? Het lijkt me leuk om eens kennis te maken (is niet noodzakelijk, ik ga wel vaker alleen met groepsreizen mee en dat is tot nu toe prima bevallen).
Waar vertrekt de bus?
Kan ik een kamer voor mezelf reserveren?
Welk hotel, ligt het een beetje in de buurt van de pistes?
Ik zou het op prijs tellen om hierover wat van je te horen.
met vriendelijke groet,
Herman Noort,
mijn email is: hnoort@inter.nl.net
Hallo Jan,
Ik las net je berichtje aan Corrie, mijn man skiet niet en ik ging altijd met mijn zus, maar die stuurt me net een mail dat ze dit jaar niet gaat.
Mag ik met jullie mee?
Ik ben 57 jaar en ski sinds 6 jaar (sommige jaren ben ik 2x geweest)
Hou van lekker relaxed skieen, een terrasje en een sigaretje(is dat bezwaarlijk?)
Verder pas ik me makkelijk aan.
hoop van je te horen!
anja ( anja.vanderkroef@hotmail.com
hoi travel305
je berichtje aan Corrie gelezen, ben ook op zoek naar 1 of meerdere mensen om te gaan skieen, heb ook op Jan gereageert, maar sta ook open voor andere opties.
misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen.
ik ben 56 jaar, mijn man skiet niet, ging altijd met mijn zus, maar zij gaat dit jaar niet.
ben geen drinker, maar kan ook zonder drank gezellig zijn, rook wel.
groet,
anja
Hallo Iedereen,
Ik zie dat dit een hele grote groep kan worden. ![]()
Ik heb ook wel interesse om me hier bij aan te sluiten.
vr groet
Koos
Hallo,
ga van 4 op 5 februari naar Flachau, Flachauwinkel enz. Ben man 55 . Zie daar oa Deense kennissen.Heb momenteel geen skimaat .Het is een lange reis alleen
Mijn nivo is goed maar houd niet van zwarte pistes !
Er kunnen 1 of 2 liefhebbers mee m/v. vrijdag/zaterdag 12 febr. terug.
vr.gr. D.
hallo D,
bedankt voor je aanbod, maar ik heb me al aangesloten bij de groep van Jan.
met vr. groet,
anja
Anja ,
kan ik mij heel goed voorstellen.
Zag de oproep van Jan al eerder maar had overnachting al vast gelegd.
Met deze groep gaat het altijd lukken.
Nouja misschien kom ik jou of jullie nog tegen.
vr.gr. theo
Hey Theo
Wij zitten in hotel Lantana en eten in hotel Schremphof dat er naast ligt (zelfde eigenaar), dus als je mee wilt skiën dan kun je ons daar vinden. En ik denk dat we bij de Spacejet 1 gaan apres skiën, maar niet in de grote apres ski. Daarnaast is een kleinere.
Groetjes,
Jan
Hallo Jan,
hartelijk dank voor de info , stel het zeer op prijs en ga jullie opzoeken.
Zo’n groep is niet te missen. Denk ik.
Had ook niet verwacht dat jullie
apresski (en rust) zouden zoeken in de Hofstadl of Dampfkessel.
vr.gr. Theo.
De Hofstadl is aan de andere kant van Flachau. Ons hotel is dichterbij de Spacejet. Bovendien is de Hofstadl meer voor na het diner, maar dat vinden wij geen apresski, maar apresdiner haha.
Groetjes,
Jan
Eind Maart heb ik belangstelling. Ik ben vrouw van 58 jaar, snowboard. Budget zo 550.- Ik hoor graag van jullie.
Hallo,
Ik ben Hans, omdat mijn vrouw niet meer skiet en een groep mij juist zo gezellig lijkt ben ik op zoek naar zoiets. Eind feb.
Zelf kan ik lekker uit de skietjes. Ben dus benieud naar de plannen.
Hallo Hans,
Wij gaan 4 februari naar Flachau, maar ons hotel zit al vol. Ik kan er geen kamers meer krijgen. We hebben eventueel nog wel plek in de bus, dus als je in Flachau zelf iets kunt vinden dan kun je met ons mee in de bus en met ons skiën en ik kan even aan ons hotel vragen of je mee kunt dineren. Waarschijnlijk wel, want iemand anders doet dat ook. Die zit in ontbijtpension Schrempfgut dat in hetzelfde straatje ligt als ons hotel.
Groetjes,
Jan
Ha Jan,
Klinkt goed. Ik ken het skiegebied. Goede keus.
Een pension is altijd te vinden, ik moet echter even in conclaaf met mijn vrouw. Juist die week zouden wij samen ergens gaan langlaufen. Skien doet zij niet meer. Hoeveel plek heb je nog in de bus? En zijn er meer wandelaars/langlaufers in de groep?
Groetjes
Hans
Er is een vrouw die alleen nog maar wandelt en meestal gaan er een stel op woensdag wandelen. Langlaufen kan daar wel redelijk geloof ik, maar we hebben geen langlaufers. Plek in de bus is er nog wel. Hij vertrekt van Den Haag Centraal om 19.00 uur. Mijn mailadres is reneman@euronet.nl
Daar kun je me ook mailen.
Ik weet niet waar je woont, maar we hebben aanstaande vrijdagavond een informatieavond in de Haagse Hout, Vlamenburg 38, Den Haag. De avond begint om 20.30 uur en daar komen de meeste wintersporters wel naar toe.
Groetjes,
Jan