Ieder jaar ga ik met een groepje vrienden op wintersport in Frankrijk. Dit doen we nu al een aantal jaren maar door omstandigheden (werk/studie/geen geld etc) wordt het groepje steeds kleiner. Dat is toch wel jammer omdat het altijd erg gezellig was met een grotere groep te gaan. En niet te vergeten een stuk goedkoper :-).
Op dit moment zijn we met drie mensen die in ieder geval zeker weer gaan. Verder hebben we nog drie twijfelaars. We hebben zowel skiërs als snowboarders in ons groepje en zowel beginners als (licht) gevorderde.
Als we genoeg mensen vinden kunnen we misschien een chalet huren. Oja we willen ergens eind januari 2012 gaan.
Ik ben een man van 38 en heb 10 jaar+ ski-ervaring en zoek nog iemand om mee op wintersport te gaan.
Facebook - Fred Brakeboer
Het maakt mij niet uit waar naar toe maar graag wel een hotel met Sauna
Ben een enorme wintersport fan maar krijg soms ook met moeite een groepje bijelkaar dus herken jou probleem Ik ski nu ruim 7 jaar en heb de laatste jaren ook het snowboarden geleerd. Mocht januari niet lukken kunnen we ook in voor of naseizoen eens zien. Eerst maar even afwachten wanneer de eerste sneeuw weer gaat vallen.
Bedankt voor de reacties. Sinds we twee jaar geleden een zwembad bij ons appartement hadden willen we nu niet anders meer :-). En meestal zit daar ook een sauna bij (vorig jaar zelfs gratis). Het is gewoon super relax om na het skiën het zwembad in te duiken. :zon02:
Ik hoop dat de sneeuw kwaliteit nu beter wordt dan de afgelopen keer. Toen waren de pistes erg ijzig. Daar stond dan wel tegenover dat we 10 dagen zon hebben gehad!
He,
nog een beetje vroeg misschien om nu al met je kop in de sneeuw te zitten,
maar wintersport lijkt me wel wat.
Ik ben zelf 33 jaar en ben benieuwd hoe de groeps samenstelling is qua
leeftijd,sexe en ervaring (ik heb wel weer wat lessen nodig)
nou hoor het wel,
Groetjes Donna.
We zijn op dit moment met zijn drieën (mannen). Het is voor ons de vijfde keer dat we op wintersport gaan. We hebben dus wat ervaring maar we zijn nog zeker geen pro . De gemiddelde leeftijd is nu ongeveer 27 jaar. Twee van ons proberen nog hun vriendin mee te krijgen maar zij hebben totaal geen ervaring en willen eigenlijk alleen mee als er nog meer mensen mee gaan die geen ervaring hebben. Dus dat is nog niet zeker.
We zijn van in laatste week van januari te gaan. Dan zijn de prijzen meestal nog wat lager. We gaan waarschijnlijk weer naar Frankrijk maar waar precies zijn we nog aan het uitzoeken. Op dit moment lijkt ons Paradiski wel interessant. We zijn nog elk jaar met de bus gegaan.
groetjes,
Roland
he,
nou ben in ieder geval wel geintresseerd dus houd me op de
hoogte van de plannen.
op zich maakt het mij niet zoveel uit,maar wil dus wel les nemen.
groetjes donna
Nou, klinkt goed allemaal! Ik heb er op zich ook wel oren naar om mee te gaan. Ik ben 36 jaar. Ik snowboard inmiddels een aantal jaren, dus ben daarmee (licht) gevorderd. Verder weinig eisen, als het maar gezellig wordt!
Keep me informed ;).
Ik ben een 34 jaar en ben pas twee jaar aan het skieen maar ik ben er nu al verslaafd aan geraakt. Alleen dit jaar zijn er onder mijn vrienden geen skie plannen. daarom lijkt het mijn leuk om met een leuke groep te gaan. Het maakt mijn ook niet uit waar we dan naartoe gaan als het maar leuk word toch. zou je mijn op de hoogte willen houden als jullie wat meer weten?
Leuk dat er al zoveel mensen met wintersport bezig zijn. Ook ik heb het virus weer helemaal te pakken na de eerste sneeuwcams van afgelopen maandag. Omdat ik niet zo geduldig ben heb ik het plan om in december een weekendje richting de sneeuw te gaan. Concreet zag ik een aanbieding richting Val Thorens voor +/- 250 euro, dit is incl.bus, 3d skipas, accomodatie en halfpension. Hoor graag of er meer mensen enthousiast zijn.
Wat een leuk idee. Ik heb ook wel zin om mee te gaan. Ik ben vorig jaar alleen gegaan, omdat er in mijn vriendenkring niemand is die er zin of tijd of geld in heeft. Echter met een groep is gezelliger en beter te betalen. Ik heb wel de smaak te pakken na 5 dagen les afgelopen jaar ( blauw/rood- heb alle soorten sneeuwcondities gehad door wisselend weer). En ik wil dit jaar weer gaan. Val Thorens, kaprun ik vindt het allemaal prima. Mocht je willen gaan boeken stuur me een privebericht. Het is natuurlijk wel handigen prettig om vooraf kennis te maken. Ik ben 30 jaar en woon in Ede.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik het zelf ga regelen of dat ik met zo’n single wintersport reis mee ga. Ik merk wel dat zelf regelen een stuk goedkoper is en je hebt meer controle over waar je terecht komt en met wie. Ik zal binnenkort eens nagaan wie nog allemaal geïnteresseerd is en of we iets kunnen afspreken om na te gaan of het wel een beetje klikt en om de vakantie te bespreken en hem definitief te maken als we precies weten wat iedereen wilt.
Ik wil graag voor 1 nov een wintersport geboekt hebben. Ik weet niet wie wat en wanneer wil regelen. maar ik denk dat dit lastig word voor een grote groep.
Wat ik meestal doe is een reisburo binnenstappen en laat hun iets leuks zoeken.
Als we allemaal afspeken om gezamelijk een reisburo binnen te stappen ergens in nederland dan heb je alles met een uutje geregeld.
Ps. ik heb goede ervaringen met het skie-gebied “saalbach hinterglemm” dit is voor beginners en gevorderden. Door het grote aantal liften vanuit het dorp hoef je nooit lang op een lift te wachten
Wat leuk om al die enthousiaste reacties te lezen. Ik ben zelf helaas niet in staat om eind januari te gaan maar heb wel inmiddels een optie genomen op een app in Val Thorens voor de periode 23/12 - 7/1. Heeft iemand interesse om mij te vergezellen? Ik heb hetzelfde probleem als vele anderen hier: vrienden die geen geld hebben/ druk met studie/werk etc…
Ik ben zelf 21 jaar en ski al vanaf mijn 10e elk jaar meerdere weken. Ben vorig jaar 6 weken weggeweest en heb op mijn 18e een seizoen in de sneeuw gewerkt. Ik hoop dat iemand interesse heeft, mijn optie verloopt in een week…
Heb je interesse om evt een weekje te gaan rond kerst? Ik heb al een optie genomen op een app midden in het centrum van Valthorens maar mijn vrienden hebben allemaal afgehaakt. Ik ben zelf een lekker fanatieke skier. Misschien dat we samen wat mooie tochten kunnen maken daar! Ik hoop wat van je te horen.
Ik heb besloten om met zo’n single reis mee te gaan. Ik heb het even helemaal gehad met al dat geregel van mensen die dan weer op het laatste moment afhaken (waar ik niet jullie mee bedoel hier op het forum hoor!! :zon02:)
Ik heb in eerste instantie geprobeerd mensen bij elkaar te zoeken in mijn omgeving omdat ik dacht dat dit makkelijker zou gaan maar dat blijkt al een onmogelijke taak te zijn.