Reisgenoten gezocht jan-feb 2012

hey Roland,

Je heb groot gelijk ik vond het al knap dat je dit wilde gaan regelen.
Ik hoop dat je een leuke single reis organsatie heb gevonden en dat je nog een leuke vakantie krijgt.:zon02:

gr stefan

Ik zit er aan te denken met Mambo te gaan. Ik ben al eerder met deze reisorganisatie geweest en die reis was me toen uitstekend bevallen. :slight_smile:

Hey Roland,

Ik heb net gekeken naar mambo reizen dat ziet er goed uit. Alleen daar zijn nog weinig datums beschikbaar en vrij duur.
Misschien een tip ga eens kijken bij dynamic holland kwa prijs bijna het zelfde alleen hier zit de skiepas wel inbegrepen.De groepen wel wat groter.

mvgr stefan

1 like

Hey Stefan,

Bedankt voor de tip! De reizen van Dynamic Holland zien er inderdaad goed uit.
Ik denk dat ik deze week de knoop eens ga doorhakken :). Ik heb er in ieder geval veel zin in!!

groetjes,

Roland

Hey Donna,

Ik zag dat Roland is afgehaakt om iets te regelen. Misschien heb je zin om met onze groep mee te gaan? Wij gaan 3 februari naar Tux/Finkenberg. Vrijdag de 3e weg en zondag de 12e terug. Een weekje inclusief bus en hotel met halfpension voor € 598. We zijn nu met 28 deelnemers en er zijn er nog een paar bij die les willen nemen. Het is wel bij een andere vrouw op de kamer, maar er zijn een tweepersoonsbed en een bank die tot een tweepersoonsbed kan worden uitgeschoven. Wij houden ook wel van een apres ski meteen na het skiĆ«n. Ik regel al vanaf 1997 eenmaal per jaar een wintersportreis. Je kunt alle informatie en foto’s van de afgelopen reis zien op www.janenjosreizen.nl

Groetjes,

Jan Reneman

Hallo Jan,

lees je bericht aan Donna.

Dit jaar gaat het tandje minder maar ik geef de moed niet op denk toch dat ik jullie ga opzoeken in Tux. Zal niet de hele week zijn maar goed.

Hoop dat ik welkom ben ?

Heb al meer tips gegeven dat jullie dit jaar naar Tux gaan.

Wie heeft dat bedacht ?? Goede keus met Mayerhofen en Hippach als uitzwerf mogelijkheid voor de diehards .

In Mayerhofen is nieuw apreshut gebouwd nouja hut een geweldig gebouw alles zwaar hout en twee verdiepingen, echt super geheel in Oostenrijkse stijl " Bruckn Stadl" we waren bij de opening de baas gefeliciteerd en vrij weisssssssss bier drinken en hapjes, ik voel me dus ook verplicht even reklame te maken.

Begin van de week liepen we langs de bouwvakkers dat ze te laat waren , wat kan dan snel veel veranderen.

23 december 2010 op mijn verjaardag waren ze los onvergetelijk. Wel mooi toeval !!

Het skigebied is echt een aanrader voor elk wat wils en de langste afdaling van Oostenrijk vind je er ook DE AHORN. Tis altijd even op letten bij deze vermeldingen maar mooi en lang is ie !!!

Tot ziens.:dag:

Hey Debo

Natuurlijk ben je welkom. Wij zitten in Hotel Sonne in Tux. Natuurlijk gaan we ook naar de apres-ski. Mijn gewone mail is reneman@euronet.nl en als je tegen die tijd je mobiele nummer even mailt dan kunnen we daar afspreken de eerste dag.

Groetjes,

Jan

Beste Jan,

is goed.

vr.gr. Theo.

Haha, ben jij het Theo. Dat had ik nog niet gezien. Jij vindt ons zo ook wel. Maar geef het nummer toch maar.

Groetjes,

Jan

Er ligt nog geen drup sneeuw in AT. Hoe zit dat of moeten we dat soms ook meenemen.

Heeft Roland er nog een stresspunt bij ??

vr.gr. theo

Gelukkig zijn we met de skibus snel bij de Hintertux gletsjer dus stresspunten zijn niet nodig.:cheer:

Maar ik las dat het aan het eind van deze week gaat sneeuwen in de Alpen en wij gaan pas 3 februari.

Hoi,

Ik en mijn beste vriendin zoeken nog mensen om samen op wintersport te gaan.
Hebben jullie nog 2 plekjes?

Groetjes,
Els.

Hallo Els,

In de bus hebben we zeker nog wel plek.

Het hotel zit wel vol, maar er zijn nog vijf deelnemers die in een ontbijtpension verblijven dat ongeveer 25 meter van ons hotel ligt. Die mensen ontbijten daar, maar dineren bij ons in het hotel en kunnen ook gezellig met ons apres skiƫn en 's avonds wat drinken na het diner en wat kaarten of iets anders doen. Het is dus alleen slapen in het pension. Ik moet wel even vragen aan dat pension of er nog een tweepersoonskamer is.Dat ga ik in ieder geval meteen doen en dat hoor je dan z.s.m.

Voor de gegevens over de reis kun je kijken op www.janenjosreizen.nl
Daar staan de gegevens over de reis, de foto’s van de vorige reis en iets over mijzelf. Verder is er een sneeuwradar (waar momenteel nog niet veel op te zien is), een gastenboek en een inschrijvingsformulier.

De reis incl. bus en hotel is € 598, maar de reis incl. Pension is € 487. Dat is inclusief bus, pension, ontbijt en diner in het hotel. De skipassen komen er voor iedereen nog apart bij. Mocht het lukken met de kamer en vinden jullie het niet erg om met een paar anderen in het pension te zitten, dan hebben we vrijdag 13 januari 2012 in Den Haag een informatieavond.
Als het doorgaat stuur ik je over die avond ook alle informatie.

Groetjes,

Jan Reneman

Daar ben ik weer.

Ik heb van het pension helaas te horen gekregen dat ze vol zitten.

Ik kan eventueel wel kijken of er nog kamers in een ander pension zijn. Er zijn namelijk vlakbij ons hotel en dat pension nog twee pensions. Het enige is dat er dan geen andere mensen van de groep in dat pension zitten, maar het diner is dan toch bij ons in het hotel en het skiƫn en de rest is ook met de anderen eventueel.

Als jullie dat ook goed vinden, laat het me even weten en dan probeer ik het meteen bij die pensions.

Groetjes,

Jan Reneman