Wintersport 10 of 5 dagen Frankrijk vertrek 1 februari 2013

Hey allen,

Ik heb net een wintersportreis geboekt, maar heb ook nog vrij van 1 tot en met 12 februari. Nu zag ik dat er nog zat reizen redelijk goedkope reizen te vinden waren en vroeg mij af of er hier nog mensen te vinden zijn die op wintersport willen en een reisgenoot zoeken.

Ik zat te denken aan een reis bij een studentenorganisatie naar Frankrijk (Val Tho ofzo) waarbij de busreis, het appartement en de skipas bij de prijs inbegrepen zit en je dus je alleen nog maar zorgen hoeft te maken om je eten.

Uit bovenstaande kun je de misschien al opmaken dat ik niet echt om luxe geef, maar het liefst zo goedkoop mogelijk willen hebben zodat je meerdere keren per jaar op wintersport kunt gaan (hetzelfde geldt voor mijn andere vakanties overigens). Verder geef ik de voorkeur aan Frankrijk om dat daar de appartementen over het algemeen aan de pistes zitten.

En niet onbelangerijk: Ik, man, snowboard al enige jaren (laatste 2 jaar even niet vanwege een ongeluk), studentikoos ingesteld en hou zowel van vroeg opstaan om de eerste lift te pakken als van apres-skiëen.

Iemand die nog opzoek is naar een reisgenoot, of iemand die een groepje wil vormen met mij?

Laat het maar weten.

Hee,

ik ben precies die periode ook vrij en zit ook aan wintersport te denken. Kan me vinden in het goedkope en studentikoos zijn. Benut graag alle dagen volop maar hou 's avonds ook wel van een drankje! Heb je ondertussen al meer mensen gevonden? Ik heb net ook op een ander oproepje gereageerd, had jij daar niet ook gereageerd? Misschien is dat wat.

Groetjes Fanny (26 jaar)

Hai!

Ik zou graag meewillen, ben 25 jaar, en hele leven skiervaring! Ik ga zeker ook voor de apresski, maar wil ook lekker vroeg op de piste!
Maar de data… De tweede week van februari zou mij het beste uitkomen!!

Wat vinden jullie?

Hee!
Ik heb helaas alleen de week van 1 febr vrij. Dus ik heb geen andere mogelijkheden.

Hoi Sid,

Ik ben nog opzoek naar iemand om mee op wintersport te gaan en ben ook vrij in de eerste week van februari. Ik heb zelf jarenlange skiervaring en snowboard nu een paar jaar. Zat zelf ook te denken om met een studentenorganisatie te gaan en de bestemming maakt mij niet veel uit. Ik sta het liefst de hele dag op de piste en 's avonds lekker après skiën. Als je interesse hebt, laat het me weten!

Groetjes,
Renske