Wintersport

Ik ben op zoek naar mensen die net als ik sneeuwverslaafd zijn en nog een keer eind maart of in april (dutch week in Val Tho?) op wintersport willen.

Heb dit seizoen nog niet genoeg tijd in de sneeuw doorgebracht en wil nu eigenlijk nog een keer budget naar Frankrijk (Risoul, Tignes, Val Tho of Les Deux Alpes ofzo).

Wie heeft er zin om mee te gaan? Meer is altijd leuker dus misschien dat er hier meerdere mensen zijn en dat we gezamelijk kunnen gaan.

Ik: 33, WO, studentikoos ingesteld, hou te veel van apres-skieen, maar ook van om 09:00 alweer op de piste staan.

Hey Sid,

Goed idee. Ik loop al sinds oktober met skiplannen rond, maar kon vanwege werk geen tijd vrij maken. Nu wel. Tussen woensdag 18 t/m 25 maart of vanaf maandag 30 maart kan ik weg. Ik ben ook 33 jr, WO en studentikoos… misschien nog wel. Ik beschik over een auto voor max 4 personen, dus als er nog meer gegadigden zijn…

Bestemming Frankrijk/Zwitserland/Oostenrijk lijkt me prima. Zonnetje, terras, carveski’s, goed pak sneeuw, gezellige mensen. Wie weet. Stuur een PM voor concretere details.

Jasper

Hoi,

Heeft iemand al iets gevonden of geregeld?

Ik heb iets gevonden op 31 maart tot 4 april naar frankrijk birancon gletcher.

260 hallpension en skipas appartement en bus.

Wie wil met mij mee?

ben 32 en snowboard al 12 jaar.:cheer:

en sportlerares…let go to the snow!