Hoi,
Ik (27 jaar) ben op zoek naar iemand (jongere) die graag een midweek mee gaat skieen in oostenrijk in maart van dit jaar. Vervoer kan auto/bus of trein zijn. Bestemming in overleg.
Ik ben 3x eerder op wintersport geweest en vind het helemaal geweldig, alleen kan ik dit jaar niemand enthousiast krijgen. Ik kom uit Brabant, woon momenteel in Amsterdam en hoor graag wie misschien interesse heeft.
Groeten,
Robert.
Hoi Robert,
Heb je ook interesse in een lang weekend, ik wil nog wel graag naar de sneeuw maar kan in maart niet een hele week vrij krijgen. Maakt mij verder niet zoveel uit waar heen, als er maar sneeuw ligt en niet te duur is.
Groet, David
Hoi (heb ook al in andere rubrieken gereageerd),
Ik ben ook op zoek naar een plek in een auto (of het delen van de mijne) met een enthousiaste groep sportieve snowboarders/skiërs.
Zelf vroeger 6 jaar geskied en de laatste 10 jaar aan het (freeride) snowboarden. Zoek graag de poeder op dus off piste en X-routes hebben mijn voorkeur (ook uitdagende zwarte pistes).
Ben reeds in december geweest maar zou erg graag nog in week 12 (19-26 maart) 3 a 4 dagen de Gletscher op zoeken, bijvoorkeur Ischgl/Sölden etc.
Kan op dit moment alleen niemand meekrijgen…
Hoor wel wie waar de mogelijkheden liggen!
Grt Boris (1978)
Ja laten we gaan!
Ik heb geen auto maar heb op sunweb reisje gevonden naar Briancon:Gletcher!
Kost 260 inclusief pas/bus/ en…halfpension! Dus top 31 maart tm 4 april. Donderdagavond weg en ma ochtend ben je weer terug.
Ik snowboard al 12 jaar. Give me Powder and Speed!
Dus wie van jullie gaat mee? Of met wie rij ik mee naar Ischl waar een vriend van mij voor 50 euro per nacht een huisje heeft? (heb geen rijbewijs…behalve voor snowboarden)
Groetjes Roos
Hoi,
We hebben eergisteren geboekt naar Chatel - Portes du Soleil voor 270 all in (uitgebreide 3 dgn skipas, bus, verblijf en half pension).
Vertrekken dinsdag eind middag en zaterdagochtend weer terug. Volgens mij is er nog één kamer vrij…
Grt Boris
Nou Boris we mogen de zonnebrandcreme wel meenemen als ik de vooruitzichten zo zie.:zon02:
Rocco
Goed nieuws voor jullie…:cheer: Veel plezier!
Dus als er iemand nou heel toevallig die week erop baalt dat ie weer terug is en met mij nog mee wil de 31ste maart…dan hoor ik het wel!
Groetjes Roos
Kan deze week geen vrij meer krijgen…
Er is één plek vrijgekomen doordat Rocco een enkelblessure heeft opgelopen! Meld je snel en je kunt voor een koopje mee…
Morgenvond vertrek en zaterdagochtend terug (Portes du Soleil).
Grt Boris