Wintersport maatje gezocht 2011

Eeey,

Ik ben opzoek naar wat mensen die nog zin hebben om een paar dagen of een week te gaan wintersporten.

Zelf snowboard ik 1 jaar, en wil ik het boarden nog beter onder de knie gaan krijgen.

Ik hou het het liefst zo goedkoop mogelijk, als iemand wat heeft, laat me maar snel weten… :slight_smile:
Op de foto een kleine indicatie van wie ik ben… :wink:

Greetz

Bart

He Bart,

Ik heb dus ook nog wel zin om een paar dagen te gaan in week 12 (vanaf 19 maart). Bij voorkeur de Gletscher op.

Heb jij les gehad en kom je bijv. van rood af?
Wil je meerijden, heb je zelf vervoer of trein/vliegen?

Grt Boris

He jongens ik heb ook nog wel zin om op wintersport te gaan de 19e.
Waar maakt me niet zoveel uit,maar Ischgl of solden liggen hoog en vooral ischgl zijn de pistes nog heel goed.
Maar Frankrijk vind ik ook goed daar valt deze week genoeg nieuwe sneeuw.Val Thorenz bv.
Ik heb een auto tot mijn beschikking.
Dus lijkt jullie dit wat dan knallen we gewoon die kant op en zien we wel waar we uitkomen of we boeken wat van te voren.

Groeten Rocco

Hallo Rocco, Bart en ?

Ik heb 2 weken geleden al wat onderzoek gedaan naar 3/4 dagen boarden in Oostenrijk (ook incl. skipas). Die kan ik jullie evt. doorsturen. Ook is er een optie voor 90 euro retour naar Muenchen te vliegen (van Duesseldorf) en de Zugspitze (Garmisch) af te gaan.

Rijden kan natuurlijk ook, maar heb je een diesel/LPG en genoeg plek voor bagage en materiaal?

Laten we anders even emailen (?)

Grt Boris

hi jongens,

Heb ook nog wel zin om een weekend ofzo te gaan boarden, hele week gaat me helaas op het werk niet lukken. Plaats maatk me niet zoveel uit als er maar sneeuw ligt.
Heb zelf geskied en sinds een paar jaar board ik.

Groet, David

Ok, hoe meer zielen… :slight_smile:

Ik heb Bart gisteren enkele opties doorgestuurd: Mayrhofen, Sölden, Ischgl en Garmisch (Zugspitze). 3 a 4 dagen boarden van 19/20 tot 22/23 maart ± 225 euro incl. ontbijt en skipas.
Nog niets vernomen van Rocco die evt een auto tot zijn beschikking heeft.

Grt Boris

Ja…
mail ontvangen, ziet er allemaal goed uit, ik weet alleen niet wat voor ons de beste oplossing is…zelf heb ik daar te weinig ervaring in, dus als iemand aanbeveliingen kan doen ( het liefst goedkope oplossing )

gr
Bart

Val Thorens ook een optie? Kunnen 7 arpil een weekend voor € 166 pp (obv 4 personen), dit is inclusief skipas, appartement en bus.

Dan kan ik helaas niet, heb alleen volgende week vrij kunnen krijgen…