Hallo, ik zoek (een) reisgeno(o)t(en) (m/v) om mee op wintersport te gaan. Mijn “vaste” kluppie is een beetje uit elkaar gevallen maar ik wil nog erg graag. Ik heb vaker via internet iemand gevonden en het is me goed bevallen omdat iedereen hetzelfde doel heeft: een leuke vakantie! OK, komtieieie: het liefst ga ik buiten de vakanties om. Het land maakt me niet uit: als er maar sneeuw is! Apres-ski boeit me niet echt, ik sta liever met een helder hoofd op de piste, daar geniet ik meer van - bovendien rij ik nuchter al gevaarlijk genoeg :). Ook ben ik niet als allerallereerste bij de lift, heej! tis wel vakantie hoor. Een avondje uit waar tenminste nog een gesprek is te voeren vind ik wél lekker. Of een dvd-tje kijken, boekie lezen, lekker (zelfgekookt) eten, watooit. Ik ben 40 en board nu 7 jaar en beschouw mezelf als een redelijke middenklasser. Jou/jullie ervaring maakt me niet uit: misschien kan ik van wat van jullie leren of andersom. Ik ben in Kaprun, Sölden, Ischgl, Cervinia, Val Thorens, Hintertux en Les Arcs geweest. Mijn voorkeur ligt bij blauwe en rode pistes afsjezen en veel lachen. Funpark kan ik niet zo goed maar wil ik wel leren - ondanks dat ik vorig jaar in Les Arcs mijn pols half heb geknakt:embarrese in de halfpipe, röntgenfoto’s op aanvraag ter inzage:mad: . Ik heb een stationwagen dus ik kan mensen (2) en spullen meenemen. Ik kan deze maand (maart) alleen nog de laatste week vrij krijgen of nog later.
Het zal me benieuwen,
Ciao e hastalapasta,
Bert