Wintersport tussen eind februari en eind maart, wie gaat mee??

Hallo allemaal,

Ik ben Kim, 24 jaar en wil super graag wintersporten(snowboarden) tussen eind februari en eind maart. Het liefste in Oostenrijk maar ik sta ook wel open voor Frankrijk. Ik ben de moeilijkste net dus dat scheelt :slight_smile:

Ik had al een paar oproepen bekeken maar sluitte helaas niet helemaal aan. Ik hou ervan om lekker op tijd de piste op te gaan maar gezellig apres skiën is natuurlijk ook zeker niet verkeerd! Zo lang dat maar niet tot diep in de nacht is.

Dus, ben jij tussen de 20 en 35 jaar, een echte wintersportfanaat (skiën/snowboarden maakt niet uit) maar hou je wel een heel klein beetje van gezelligheid (kan ook in de vorm van gezamelijk eten zijn) reageer dan op dit forum of een privé berichtje.

Budget is zo ongeveer 500-600 euro incl skipas excl materiaal. Volgens mij moet dat best wel lukken als we met een groep zijn.

Groetjes Kim

Sent from my ME302C using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hey Kim.

Eind maart 28 ga ik met twee of een vriend naar Frankrijk om daar te boarden. Ben zelf een gevorderde boarder en pak de eerste lift en de laatste. We gaan waarschijnlijk naar Frankrijk. Laat maar even weten of je interesse hebt.

Groet Merijn

Hoi Kim,

Zelf ben ik 31 en ik ga 22 maart met een groepje naar het Zillertal (met auto, carpoolen). Ik heb een 9 persoons-appartement geboekt en we zijn nu met 3 of 4 personen, dus je kunt er nog makkelijk bij. Kosten zijn ongeveer 350 euro voor skipas en appartement. Vorig jaar ben ik ook met een groepje gaan wintersporten en dat was supergezellig.
Op facebook hebben we een groepje gevormd en staat ook wat meer informatie: Wintersport | Facebook

Groet,

Roderik