Wintersport februari/ maart

Ik wil graag in februari of maart voor 5-8 dagen op wintersport. En zoek iemand (of een groepje) die het leuk vindt om mee te gaan in de leeftijd van ongeveer 23-33 jaar. Man/vrouw maakt niet uit.

Vrienden zijn hier helaas niet voor in of gebonden aan kinderen.

Ik ben nog niet eerder op wintersport geweest. En ik zoek een combi van skiën en apres ski. Locatie maakt me niet zoveel uit, als er maar wat te beleven is!

Budget is ongeveer 400-500 euro.

Ik ben zelf 27 jaar, vrouw en ik woon in het noorden van Nederland.

Hallo,

Ik ben ook opzoek naar een groepje voor in de maand februari. Heb jij toevallig al wat gevonden?

heay ik ben ook van plan om op wintersport te gaan maar wil liever niet alleen en het is natuurlijk alijd gezelliger om met 1 of meerdere personen te gaan. Helaas heb ik hetzelfde probleem dat mijn vrienden dit financieel of door studie of kinderen niet mee kunnen. ik ben wel al eerder op wintersport geweest en heb twee jaar geleden in Gerlos in Oostenrijk gewerkt.

Tip: bij de organisatie srprsme kun je volgens mij ook met (onbekende) samen op wintersport. Misschien is dat iets voor je?

Hi,

Ik ben ook nog opzoek naar een leuke vakantie idee voor de maand februari. Ik ski al jaren en ik zou het super vinden om mee te gaan.

hallo
is deze zoektocht nog steeds actief?
omdat vrienden en partner wegens de veelvoorkomende belemmeringen geld en kinderen dit jaar niet meegaan, ben ik alleen op zoek naar mogelijkheden om toch mijn jaarlijkse snowboardreis te kunnen maken, ik wil die jaarlijkse gewoonte echt niet overslaan…
ik kan me goed vinden in het budget 400-600 euro en de maanden februari-maart
ik ben al eens 3 weken naar tanzania geweest met een toen onbekende reisgezel dus dat lukt wel…
ooit begon ik met skiën maar sinds enkele jaren hou ik het bij snowboarden
moest het van belang zijn, ik ben van belgië :wink:
groetjes
wim

Ik zoek nog mensen die een appartement willen delen in Val Thorens van 13-20 febr.
Aanbieding: bus+ app+ skipas= 349 euro bij 4 personen.
Je moet er wel tegen kunnen dat je met een paar mensen in een klein app. slaapt.
Ik ga voor het skiën en mij maakt dat niet uit.
Janet, vrouw 48 jaar