Ik ben op zoek naar een reisgenote of een groepje om low budget met de bus naar een leuk wintersportgebied te gaan waar de après-ski ook leuk is.
Ik ben zelf drie keer eerder op wintersport geweest (skiën) en wil ook deze vakantie weer gaan lessen. Verder ga ik liever buiten de voorjaarsvakantie, gezien de drukte en de prijzen.
Wil je meer weten of ben je geïnteresseerd, laat dan een berichtje achter!
Het lijkt me erg leuk om mee te gaan! Ik heb alleen nog maar in een binnenhal geskied, dus nooit op wintersport geweest. Ik weet niet of dit een probleem is… Laat maar iets weten!
Hoi Mariska! Heb je ondertussen al wat gepland? Ik ben vrij van 1 febr tot 10 febr en zoekende wat ik zal gaan doen die dagen (had er al een oproepje over geplaatst). Wintersport vind ik ook erg leuk, ga ongeveer ieder jaar en toevallig dit jaar nog niet. Heb je al een groepje gevormd?
Heb jij inmiddels ook al iets gepland? Ik ben ook nog opzoek naar iemand/een groepje om mee op wintersport te gaan en ben ook vrij van 1 februari tot 10 februari. Ik heb zelf jarenlange skiervaring en snowboard nu sinds een paar jaar. Als je nog interesse hebt, laat het me weten!