Ik ben zelf een man van 33 jaar en had hetzelfde probleem. Ik ga mee met een reis van Dynamic Holland. Zogenaamde 25 plus reis. Daar is de benedengrens 25 en de bovengrens is vrij. Gaan veel mensen alleen met mee, maar is niet een single reis waar bijvoorbeeld koppelen centraal staat :).
Ik ga 5 februari naar Konigsleiten in Oostenrijk (Februarireis II EW 5/02). 10 dagen, simpel verblijf incl eten, 8 daagse skipas en busreis en ben 750 euro kwijt. Ik heb de link meegestuurd.
Ik ben een man van 29 met hetzelfde probleem en ben eigenlijk ook op zoek naar een leuke groep om op wintersport te gaan. Ben zelf voor snowboarden en gezelligheid!
Ben wel gebonden aan maart en het liefst 2e week. Verder eigenlijk ook het liefst wel wat luxe.
Maart (2e week) zou ook mijn voorkeur hebben. Mijn voorkeur heeft Oostenrijk, omdat ik gezellig vind ook qua apres-ski. Heb jij nog een voorkeur voor plaatsen? Ik was vorig jaar in Gerlos en dat is goed bevallen. Ik zou ook nog graag een keer naar Kaprun en Solden gaan, maar andere tips zijn ook welkom hoor!
Sta je ook op hyves toevallig?
Ik ben ook nog van plan om te gaan, heb je al iemand?
Heb je al contact met MA1 en Sybo?
Je kunt me vinden op hyves: http://korenmolenaar.hyves.nl/
Welke datum had je in gedachte?
MA1 en Sybo hebben het over maart, welke data zijn dat precies?
Ben zelf 23, dus onder de 25+ grens. Ben dan ook opzoek naar jongeren M/V (18 tot 27).
Zelf board ik, nog niet heel goed en wil ook graag leren skieen!
Hoi hoi,
Ik ben vorig jaar met Daynamic naar Königsleiten geweest, zelfde hotel waar jij over spreekt (Edelweis). Slecht hotel te weinig en slecht eten (en dat hoor je mij niet vaak zeggen met mijn 55 kg) en slechte service! Begleiding is als voor kinderen, dus niet mijn ding!
Maar wens je toch veel plezier, wie weet is er iets veranderd.
Hey. Dank voor je reactie. Hoor wisselende verhalen idd, maar ik had al geboekt. Ik vergelijk het met een hostel. Als er een bed staat dan is het prima :). Ik ga misschien een paar keer in het hotel eten, maar als het slecht is en weinig ga ik buiten de deur eten. Ik ken het skigebied en het is daar wel gezellig. Ik ben niet van plan veel in het hotel te zijn. Volgens mij ben ik blij als ik s avonds lig.
Hey ! Leuk… zal me even voorstellen. Ik heet Anouk 34 jr en redelijk verslaafd aan wintersport. Dit jaar nu twee keer naar st anton geweest in oostenrijk, maar wil nog minimaal 1x naar oostenrijk dit jaar… nu weet ik niet of dit n prive bericht is, me sinds vandaag aangemeld op deze site, dus even kijken of het slim is om al meer gegevens uit te wisselen. Ik ben van het skieen en het boarden maar ik vind de apres ski ook wel heel erg leuk, dus ik hoop dat je dat ook leuk vindt?
Hoor graag van je … groeten Anouk
Hoi PS12, we hebben wel nog een plekje voor een wintersport naar Frankrijk (Les Portes du Soleil) van 13-20 maart. Reis met bus, hotel (hp), skipas voor 435,-.
Leuk groepje mensen 25-35j.
Als je interesse hebt, en meer info wilt, laat het dan snel weten!
groetjes Marja
Ben ook van plan om in de tweede week van maart nog een week te gaan snownboarden. Hebben jij, Sybo, KoenOpReis en MA1 al plannen kunnen maken en kan ik me daar nog bij aansluiten?
Ik hoor graag of er nog mogelijkheden zijn om iets te plannen.
ben je al geweest of zoek je nog iemand?Ik wil ook graag gaan maar dan wel in maart.Zelf kan ik redelijke skiën,in ieder geval kom ik overal naar beneden:) en hou wel van een glühwein.Oostenrijk is altijd erg gezellig, dus als je nog iemand zoekt laat het me weten.
las je berichtje en hoewel die niet voor mij was bedoeld kan je gewoon het antwoord van iedereen lezen…Ik weet het niet precies, heb me ook net ingeschreven.In ieder geval wil ik dolgraag skiën in maart en Oostenrijk is altijd super gezellig.Ik ben ook alleen en heb wel eens waar geinformeerd naar die single vakanties,toch ben niet helemaal overtuigd.Ik ben wel wat luxe gewend, dus een douche ergens op de gang of een badkamer met tien mensen in een huis delen zie ik niet zitten.Ook wil ik het liefst een hotel wat lekker dicht bij de pistes ligt,geen gedoe met de bus en skies op en neer en sjouwen…en het moet natuurlijk wel ergens centraal liggen met alle gezellige tenten in de buurt.Apres skie in het dorp 10 km verderop is me te ver!
St Anton is leuk,ben er al vaker geweest.Dus als je nog iemand zoekt laat het dan weten.
Ik geloof dat wij er precies hetzelfde inzitten… ik wil ook gewoon n eigen badkamer en n hotel wat lekker centraal ligt bij de piste en de apres ski, dus dat gaat goed.
Ik heb nog steeds geen idee hoe deze site werkt… en heb het idee dat iedereen dit kan lezen en ben dus een beetje huiverig om mijn email adres te geven…
zou je me anders even op hyves willen zoeken (anouk, breda, 34) dan zal ik je toevoegen en kunnen we zo even onze gegevens uitwisselen etc. en verder “babbelen”
Idee? Groeten Anouk
Hoi, ik ben iets ouder, maar ook ik zou graag een keer op wintersport gaan. Helaas in mijn vriendenkring geen vrijwillegers. Ben een beginner, maar wel superenthousiast. Ook ik wil graag maart gaan. Ik denk er hetzelfde als jij over. Zou leuk zijn wat terug te horen. Net ingeschreven op deze site.
Leuk dat je gereageerd hebt. Ben nu pas alle reacties aan het lezen. Dacht dat ik ze via de mail binnenkreeg, maar niet dus. Heb jij al contact met anderen?