Wie gaat er mee op vakantie met ons?
Over 2 weken hebben we de eerste kennismakingsdag, waar je van harte welkom bent…
Over ons, wij organiseren elk jaar een of meerdere reizen en dit jaar een wintersportreis voor singles en alleengaanden naar Chatel in Frankrijk. Het grootste skigebied van Frankrijk en Zwitserland genaamd Portes du Soleil, en het enige franse skigebied met echte Apres-Ski! 650 km Franse en Zwitserse piste.
Echte cracks, snowboarders, skiers, 30-ers, 40-ers en 25+, alles door elkaar in een grote groep. Hierdoor zit er altijd mensen bij waar het mee klikt!
In het begin natuurlijk hartstikke spannend, met nieuwe mensen op vakantie, daarvoor organiseren we een kennismakingsdag zodat je je medereizigers van te voren al kunt leren kennen.
Verblijf is in 2 ruime en luxe catered ski-in/ski-uit chalets, dus niks zelf koken, gewoon lekker aanschuiven en lekker genieten. Na het skien lekker de sauna in, of lekker uitpilsen in 1 van de apres ski barren…
Skiles/Materiaalhuur het is allemaal mogelijk en is/wordt geregeld!
Allee, heb je zin om in maart lekker te genieten van verse sneeuw, lekker zonnetje en gezellige mensen om je heen waarbij verder alles geregeld is, stuur dan nu een mailtje voor meer info… [EMAIL=“dwarrels@hotmail.com”]dwarrels@hotmail.com
Ik wil wel meegaan op wintersport. Ik ben erg benieuwd welke mensen er mee gaan. Betreft leeftijdscatogotie. Ik ben zelf 23 jaar. Hou wel van skieen en een etentje met een lekkere snaps om smorgens weer fris op de piste te staan.
Met vriendelijke groet sandra vermeulen
P.s. Ik hoop dat het nog mogelijk is om informatie in te winnen. Voor de eerste ontmoetingen zijn.
Ik ben een meisje van 18 jaar en zou graag willen leren snowboarden. Om dat op wintersport te doen leek me de ideale manier. Helaas heb ik geen vrienden die zo sportief zijn (of van snowboarden houden) maar zou toch erg graag willen gaan. Heb er opzich geen problemen mee dat ik (een van de) jongste(n) ben, zolang er maar mensen tot aan de 30 ook mee gaan (aangezien ik ook wel wil apres-skieen)?
Of is er iemand geinteresseerd om alleen met mij te gaan een week?
Zoals bijv. Sandra of Remco?
Wil ook graag skiën!
Probleem is dat ik alleen maar in de schoolvakanties kan, aangezien ik in het onderwijs zit. En de meeste reizen voor alleengaanden gaan op andere data
ik wil ook graag op wintersport, ben 21 jaar. Ben ook aan de schoolvakanties gebonden. Heeft iemand al plannen waar ik ook aan mee kan doen, of zijn er mensen die interesse hebben een groep te vormen, dan regelen we de wintersport alsnog.
Hee rietje, ik heb deze week mijn wintersport geboekt met Cirkel wintersport. Voor alleengaanden vanaf 25 tot en met 39 ofzo naar st. Johann in tirol (oostenrijk). Misschien kan je ook vragen of je mee mag en met mij op de kamer mag. Was namelijk wel kut want nu ben ik de jongste…mhh…Maar veel meer leuks was er niet meer te vinden…