Kan dit jaar alleen de eerste twee weken van februari op wintersport met als gevolg dat geen van m’n vrienden beschikbaar is. Dus om niet in m’n eentje op wintersport te gaan probeer ik bij deze een groep mensen bij elkaar te krijgen zodat we voor weinig geld een chaletje kunnen huren. En natuurlijk als van hetzelfde niveau samen de piste op.
Ben zelf een jongen van 25 jaar en board al wat jaartjes. Maar of je nou skiet, of board, man of vrouw, gevorderde of beginner, maakt me niet zoveel uit, als we het maar gezellig kunnen maken.
Heb je interesse, stuur me een mailtje naar [EMAIL=“mmeynen@gmail.com”]mmeynen@gmail.com
Zelf zit ik in een vergelijkbare situatie. Wil graag begin in februari gaan snowboarden maar bij mijn vrienden komt het niet uit. Ben dus zeker geinteresseerd om iets te combineren.
Ik ben een jongen van 26, WO, werkend en ik heb twee jaar ervaring op de piste. Vind het mooi om een dagje te boarden en daarna een welverdiend biertje drinken. Geen probleem om in een appatement te zitten en zelf te koken, chaletje kan natuurlijk ook als het maar betaalbaar is.
Het bekekende gemis aan fanatieke vrienden die ook willen wintersporten klinkt mij bekend in de oren!
Ik heb intresse om te gaan wintersporten. Liefst wel met een ‘jongere’ groep (Onder de 30). Want zelf ben ik 23.
Oostenrijk heeft mijn voorkeur en in feb. heb ik de tijd!