Wintersporters gezocht

Ha Robbert, de Skitrein heeft sowieso nog plek, ons hostel: weet ik niet. Moet je even mailen (ze reageren binnen een dag): www.lbsh-zell.at

Wij gaan nu met 4 man al, maar je kunt makkelijk nog mee! Leeftijden: 40 (vrouw), 30 (vrouw), 30 (man) en 25 (man). Enige wat je dus even zou moeten checken is of hostel nog plek heeft voor 1 persoon, van 28 februari tot 7 maart (7 nachten). We nemen dus de trein naar zell am see op 27 februari en gaan in de avond van 7 maart weer terug. Skitrein kun je boeken op www.skitrein.nl, spullenhuur etc doen we ter plekke. Als je vragen hebt, mail me via de Contactknop op www.kirstenverdel.nl

Grtz,

Kirsten

Hey Linda,
Ik ben(31jaar) ook op zoek naar een reisgezel of meerdere mensen om op wintersportvakantie te gaan. Mijn vriendin voelt zich totaal niet geroepen! Ik kan helaas enkel en alleen nog deze maand. Heel interessant is www.husk.nl . Ik zelf ben uit belgië. Goedkoper is dat je met de wagen gaat. Natuurlijk kan je ook met de bus. Heel interessant is Les deux Alpes. Wil je extra voordeel dan ga je in groep en huur je een chalet! Wie zich geroepen voelt mag me vlug contacteren via deze weg of via [EMAIL=“gt1969delux@hotmail.com”]gt1969delux@hotmail.com

Vervolg op mijn aankondiging: het hostel heeft zeker nog ten minste 1 plek in onze kamer. Dus er kan nog 1 iemand mee! Kosten dus: 207 EUR voor skitrein (inclusief slaapplaats op heen- en terugweg) en 161 EUR voor het hostel voor 7 nachten, inclusief ontbijt.

hoi wintersporters

ik ben ook bezig een groepje bij elkaar te brengen zie ook mijn advertentie hier
tot nu toe zijn we met 4 personen maar ik wil een groter groepje vormen

groepjes samenvoegen maakt de groep snel groter

voor vertrek wil ik eerst ergens met elkaar ontmoeten zo weten we ook al een beetje wat we aan elkaar hebben

groetjes Theo

wie wil 2 de week kerstvakantie of crocus? eventueel met dynamic holland?
jacobine

Hallo hallo, gaat het hier alleen om mensen onder de 30/40, of zijn er ook wat oudere mensen bij, zie mijn oproep: Skien met Kerst.
Het maakt mij niet uit, ben erg sportief maar wel iets ouder.
Doe niet aan après-ski, want dat is er daar gewoon niet.
Ik zoek mensen voor de eerste week van de Kerstvakantie , 19 tot 27 december. Ik ga met de auto naar een natuurvriendenhuis in Brunig in Zwitserland , low budget, zie mijn oproep. Wie hier meer over wil weten kan mij even mailen.
[EMAIL=“hildedix@hotmail.com”]hildedix@hotmail.com