Wil naar Kusadasi met mijn dochtertje maar

@Turkije-fan: Tuurlijk heeft een kind recht op een vader…maar wil je dat met een baby doen die nog nauwelijks beseft dat het leeft??

@Natalie: heb steeds mee gelezen, niet gereageerd omdat ik een uitgesproken mening heb over het off-topic onderdeel.
Ik zou eerst zelf eens opgroeien(want dat houd de baby deels tegen). Spring niet meteen in het diepe, leer eerst zwemmen. En als ik het zo lees heb je nog niet eens gezwommen met bandjes om!!
Kijk hoe je leven nu gaat. Ga dan misschien eerst eens, MET JE OUDERS EN CONDOOMS(!!!) op vakantie om te kijken of hij het echt zo leuk vind. Dan kan je altijd nog langzaam langere tijd daarheen, en daarna beslissen wat je toekomst word. Maar als je nu weer zwanger zou raken(ja ik begrijp je ouders heel goed) is je toekomst bijna verkeken en heb je alleen de kinderen en moet je het alleen gaan doen!
Ik zelf vind hem(jullie) vooral onverantwoordelijk omdat jullie niet veilig gevreeen hebben. En zoals je merkt, een zwangerschap is bijna het minste van je problemen, stel dat je een SOA had/hebt…

En dan mn boodschap voor alle meiden die vriendjes opdoen daar

Doe het veilig of doe het niet, van een SOA kan je onvruchtbaar worden, en als het echt tegenzit(HIV) gewoon doodgaan…

Veel sterkte

Beppie
ik bedoelde dat het kind ooit zn vader “moet” zien, want natuurlijk weet ik dat het kind nu maar een paar maanden is en nog niet veel kan of weet.

Turkije fan, voor zover ik het heb begrepen weet de vader van het kind van Natalie dat het bestaat, er is altijd nog een 2 weg verkeer nodig om het een en ander voor elkaar te krijgen, als een man niet een zijn verantwoordelijkheden weet te nemen is hij het dan waard om zijn kind te zien???

inmiddels vele reacties zijn er weer gekomen.
maar ik snap niet waar jullie hebben gelezen over onveilig vrijen?
dit doet er allemaal niet toe verder.
yusuf is in ieder geval erg verwesterd en gaat dagelijks met toeristen om dus weet ook wel hoe het er hier in nederland aan toegaat.
en wil zijn dochtertje ook graag zien maar hij heeft helaas niet de mogelijkheid om naar nederland te komen.
dus er is maar 1 optie uiteindelijk als hij chayenna ooit wil zien en dat is dat ik naar hem toe zal gaan.
of het uiteindelijk iets zal worden dat weet niemand de toekomst zal het leren.
maar eerst zorg ik dat ik zelf een huisje heb en dan ga ik er pas heen.
in de weken dat ik weer in kusadasi zal zijn zou ik hem nog beter leren kennen en kijken hoe hij met chayenna om zal gaan.
het feit dat ze niet herkend is door hem is logisch te verklaren.
je zit dan met hetgene dat hij allimentatie zou moeten betalen en dat hij ook het recht heeft om chayenna te zien.
en natuuurlijk is het zo dat yusuf haar altijd in de toekomst nog zal kunnen erkennen als ik dat zou willen.
groetjes natalie

uhm…? pardon?? als je het veilig had gedaan dan was je ook niet zwanger geraakt hoor!? enneuhm… misschien eens een SOA testje gaan doen via de GGD?
jeetje zeg, ik maak me echt zorgen dat iemand met zo’n instelling een jong kindje heeft om voor te zorgen…

en trouwens… een vader ERKEND zijn kind. zo heet dat, niet herkennen ofzo, als ie zn kind niet herkend bij de 2e keer dat ie het ziet, dan is er wat mis!! :biggrin:

Sorry Natalie ik vind jou zeer naief, het feit dat Yusuf dagelijks met toeristen omgaan, wil nog niet zeggen dat hij weet hoe het er hier in Nederland aan toegaat. Van horen zeggen, en beleven daar zit een wereld van verschil tussen.
O o je hebt nog heel wat te leren in deze wereld, en net zoals Bloem al zei, veilig vrijen … zwanger…nee dat past niet bij elkaar.:thumbsdown:

enneuhm… wees ergens maar blij dat die yusuf niet hierheen kan komen, staat ie ineens voor de deur om zijn kind op te halen…

ik zou echt nog even wachten met je kind aan hem voorstellen, kijk eerst hoe het tussen jullie zit, leer hem eerst kennen, voordat je besluit jouw kindje met zo iemand om te laten gaan…
ik blijf erbij dat yusyf weinig respect voor jou heeft getoond en ik weet niet of ik zo graag zou willen dat mijn kind zo iemand beter leert kennen

Nou lieve Natalie,

onveilig vrijen komt voort uit zwanger raken… Want dat hoort bij elkaar heb ik ooit geleerd toen ik mn school heb gedaan(en afgemaakt!) Als je veilig had gevreeën en het was mis gegaan had je wel een pilletje gehaald, want dan was je je bewust geweest van de risico’s

De jongens daar(de meesten dan) zien de meiden maar op 2 manieren… de ene is een ticket naar europa en de andere is …ach ja, ik zal niet nog lelijker reageren…maar het resultaat is bij Natalie aanwezig!!
En dus heeft dit niets met westers te maken. En dat hij weet hoe het er hier in Nederland aan toegaat, ik snap je niet??? Dan moet je in nederland een jongen zoeken, je was in Turkije en daar gaat het er ook zo aan toe, tenminste met de westerse meiden…

Hun eigen vrouwen behandelen ze met respect. Sla als man geen arm om ze heen, want dan heb je hun vertrouwen geschonden…
Bedenk wat je voor je leven wilt, maar ga niet schermen met nederland…

Ik wil alleen jouw verhaal benutten om de anderen te waarschuwen. Voor jou is het al “te laat” maar anderen kunnen nog misschien er iets aan hebben

hihi, bedoel dat mn idee dat ze onveilig gevreeën heeft voorkomt uit het feit dat ze zwanger geworden is.

sorry… verkeerde topic… zit verkeerd…let maar nie op mij

hier nog een laatste reactie en daarna mag van mij het topic gesloten worden.
ja herkennen is zeker wat anders een typefoutje!
uiteraard ben ik allang getest op alles en nee ik heb niets opgelopen.
het feit dat ik geen ‘pilletje;’ heb gehaald is heel logisch te verklaren.
als je zelf denkt dat er niets aan de hand is dat merk je pas thuis.
en dan heb ik nog de keuze gehad wel of niet
het is een bewuste keuze geweest om chayenna te houden
wel of niet van een turkse jongen het is prima zo.
nee ik ben zeker niet naief en heb de nodige ervaring met dit soort jongens.
er zijn veel “foute” turken die maar op 1 ding uitzijn.
maar 1 ding weet ik zeker yusuf was niet uit op 1 nacht seks o.i.d.
anders had ik nu na 2 jaar allang geen contact meer met hem.
en in nederland wonen zou die helemaal niet willen hij heeft in turkije alles.
zijn werk onder andere dat is hem alles en hij heeft het heel goed voor turkse begrippen.
en nee natuurlijk weet hij niet precies hoe het hier in nederland is.
maar gedeeltelijk inmiddels wel.
ja ik ga hem zeker nog beter leren kennen.
maar overal waar ik naartoe ga maakt niet uit waar gaat chayenna mee.
die laat ik nog geen dag alleen!laat staan 1 of 2 weken!
ik hoop dat het voor iedereen een beetje duidelijk is geworden.
maar dit was het laatste bericht van mij in ieder geval.
meer tijd ga ik hier in ieder geval niet insteken
groetjes natalie

Hey Natalie,

Ik hoop dat je ondanks alle kritiek die geuit is ook wat hebt gehad aan de adviezen en denkwijzen van mensen. Ik zie dat je besloten hebt naar Turkije te gaan als je daar tenminste eerst een huis hebt. Ik zou zeggen… het is een overdacht besluit en ik wens je nog heel veel sterke en plezier met de opvoeding van Chayenna.

Geniet van de kleine en wees op je hoede in Turkije. Laat je niet tot “bepaalde acties” overhalen. En onthoudt zeker dat veilig vrijen zeker in dit soort landen heel belangrijk is (het kan zelfs van levensbelang zijn.)

Groetjes en een goede tijd t.z.t. in Turkije gewenst,
Wouter v. Kuijk

hoi wouter,
dank je!
ik zoek in nederland een (huur)huisje en daarna hoop ik naar turkije te gaan.
groetjes natalie

@ nathalie, ik kan me voorstellen dat je misschien andere reactie had verwacht dan die je gekregen hebt, jammer dat je je handen hier verder van af trekt.

denk niet dat hiermee dit topic gesloten is, maar dat zien we dan welweer…

Ben afwezig geweest en vandaar niet kunnen reageren…

Wel… Ik vind jullie allemaal super meiden maar… ik ben van mening dat jullie Nathalie niet meteen zouden moeten beschuldigen van onveilige sex… Want dat hoeft helemaal niet zo te zijn… Een klein scheurtje in het condoom hoef je niet eens te merken en het is al foute boel… En dan heeft zelfs zo’n pil niet meer echt wat uit te halen… Als je er bewust voor gekozen hebt om je dochter te houden, is het prima zo…

Ook ik zou adviseren om nog even te wachten met daarheen gaan, maar zoiezo wel ooit heengaan!! Want Yusuf heeft ook het recht om zijn kind te zien!!

Succes!:dag: