Wijken op Curacao

ik zou als ik jou was eens contact opnemen met Dijkstra Housing. Ik heb toen via hem gewoond in Santa Maria. Dat is heel erg rustig. Was een heel mooi en groot huis, met drie badkamers en een grote woonkamer en keuken. En een zwembad (!!!). Het was in een gewone woonwijk, dus niet vol met studenten. Een hele fijne buurt.

Zou het eens proberen… :slight_smile:

Dat klinkt wel heel goed! Dank je wel voor de tip! Ik ben dan wel student en stagair, maar misschien ook weer net te oud om echt in “zo’n” wijk te wonen. Ik heb er net naar gekeken, maar ik vind de prijs wel een beetje hoog. Ik wil eigenlijk maximaal 350 euro per maand betalen, inclusief gas/water/licht en internet.

Je zou hem kunnen mailen over herhuisvest aan de Esperanzaweg, die staat geloof ik niet meer op de site. Ik betaalde toen (zo uit mijn hoofd) geloof ik 575 NAF per maand en (incl) dat is een hele nette prijs. Dat komt geloof ik ook overeen met wat jij noemt. Iets minder dacht ik? Ik weet die koersen niet meer…
En misschien krijg je stagevergoeding? Of weet je dat nog niet zeker?

Ik krijg inderdaad ook wel stagevergoeding klopt ja. Ik ben nu bezig met een huisje in de Bottelier voor 325 euro, dat is ook wel chill. Ff kijken of dat wat opleverd. Anders mail ik zeker wel even “Dijkstra”, thanks voor de tip!