Hallo dexter,
Ik vlieg donderdagnacht naar Bodrum blijf dan tot 5 mei, zou het leuk vinden kennis te maken.
Groetjes Nina
Hallo dexter,
Ik vlieg donderdagnacht naar Bodrum blijf dan tot 5 mei, zou het leuk vinden kennis te maken.
Groetjes Nina
hey,ik werk bij Nirvana Spa en Welness dat ligt aan de overkant van Parkım Ayaz moet je een klein stukje de heuvel op,t staat aangegeven.Kom hier maar ff binnen wippen dan kunnen we wat afspreken.
Groetjes
Dexter welke tijden ben je daar?
Mijn email is: [EMAIL=ânina.antonia@hotmail.comâ]nina.antonia@hotmail.com
groetjes Nina
Annelies ik heb je trouwens toegevoegd op msn! hoop dat dat goed is ![]()
Hoi hoi!
Ik heb je een pm gestuurd.
Ik woon momenteel in pendik maar insaAllah volgend jaar zomer weer in yalovaâŠ!
groetjes, GĂŒlay
hallo GĂlay!!
leuk en bedankt voor de email maar ik ben nog steeds een MAN !!!
ik denk dat je de goede beslissing heb genomen met je man samen ,alles beter dan NL dat gaat stuk!!als ze zo doorgaan!!!
Ik denk via dit forum dat je leuke contacten kan onderhouden Zeker als je de personen in je msn lijstje zet ook!!
groet fank michel
huh??
Ik heb jou helemaal geen mail gestuurd hoorâŠik heb lala22 een pm gestuurdâŠen heb inmiddels mail contact met haarâŠ
nog 3 weeken en dan woon ik samen met mijn vriend in antalya/lara zijn er nog meer mensen die hier vlakbij wonen?
gefeliciteerd !!
is dat lara wat? ik zelf vind het wel veel flats daar waar het trammetje halteert,of is verderop helmaal wel zandstrand?
ik heb geen goede indruk van lara gekregen,en denk met name verhuur dat het niet loopt in die flats!!! of had ik verder door moeten kijken,misschien moet ik eens googlelen!!!
nou ik hoor het wel!!
frank
hoi frank
het zijn indderdaad wel veel flats ik zelf heb daar niet zo veel problemen mee heb in nederland ook altijd in een flat gewoond, maar wij hebben eigenlijk voor lara gekozen omdat het dicht bij ons werk is.
En als je kijkt bij www.huriyetemlak.com kijkt kom je echt nog aardig wat tegen misschien kan je daar is kijken
Woon zelf in Alanya. Nog meer dames die hier wonen. Zou leuk zijn want meer dames in de omgeveing te leren kennen om weer eens Nederlands te praten ben het Turks en Engels een beetje zat :dag:
lol!!! ik hoor iedereen maar klagen dat ze geen nederlands kunnen spreken
grappig!!! ik zal het niet missen je hebt toch je dagelijkse sleur met
BEFFEN wat betekent Bellen Emailen EN FFaxen hahahah!!!
kom op mensen niet zeuren alles beter dan NL!!!
frank
@frankmicheal
:wereld:Het heeft inderdaad ze charmes on in Turkije te wonen, maar je moet niet vergeten dat er in de winter periodes echt niets te doen is.
Wil natuurlijk niet zeuren want kan me werktijden zelf indelen omdat we een eigen zaakje hebben en iedere ochtend opstaan met een zonnetje dat je aanlacht is natuurlijk ook niet verkeerd.
Daarnaast heb je het strand voor de deur en gratis uitgaan door me schoonbroer en zakenpartner die managers zijn in de discos dus frankmicheal je hebt gelijk we zullen niet meer zeuren. :vak02:
Ben je weleens in Alanya geweest of ben je van plan dit jaar te komen.>>>
jawel ligt eraan als ik een project zie dat gebouwd is of bijna klaar is of dat er een apartment vrij staat dat in verkoop is en dat verhuurd kan worden houdt ik me aanbevolen door een ieder makelaardijschap!!.misschien heb jij nog een paart ipjes vovoor alanya!
hoor je wel druk nu met andere projecten ook die maandacht trekken.
en de opstart van thailand dat ik verhuur, momenteel.
groet f rank
Hoi Frank, tipjes genoeg vooral om het enorme bedrog in Alanya wat de huizen markt aangaat. Heb 2 jaar in de makelaardij gewerkt in Alanya en Antalya en had het helemaal gehad met die onzin. De meeste weten niets van het verkopen van huizen of enige nazorg voor klanten. Ben dus toen 2 jaar geleden mijn eigen bedrijf begonnen dat met name met de Turkse regering aan infra structuur projekten werkt dus denk wel dat ik een paar tipjes voor je heb klaar liggen.
Maar moet eerlijk zijn Thailand zou me ook eerder trekken heb er zelf gewoont, in de buurt van Pataya en Bangkok. Het was een ongeloofelijke mooie tijd. Nou ik hoop dat je zelf ook een hele mooie tijd beleefd en mocht je ooit richting Alanya komen staat de koffie voor je klaar.
Liefs Jay 80
p.s ; dat geldt natuurlijk ook voor alle andere leden die richting Alanya komen. Er staat altijd wel een kopje koffie klaar.:chin:
hoi Jay!!
ja,corruptie in overvloedde en nog⊠dat heb ik allang gemerkt.
ben ook heel voorzichtig met zken doen.
ik moet nog een keertje naar turkije voor dingetjes af te handelen,maar da doe ik later wel,eerst de fiscus even a fhandelen uiteraard en kijken wat de schade weer is voor dit jaar((
maar heb je ook een site waar je aanbod uptodate is met property, weet eigenlijk niet hier of je dit soort dingen mag zegen op zo n forum als het gaat om een beetje reclame voor je zelf eigenlijk indirect anders maar per email geven!!
verder altijd te porren voor business! en welke stad zit jij in turkije nu ga vaak naar antalya en als het moet ri alanya
groet frank
hey Jay!! nogmaals frank hiero
Inmiddels al weer wat weken verder en niet zonder resultaat!!!
In ieder geval wil ik graag dat je me prive, even je email en/o tel.nr. achterlaat,zodat ik op elk gewenst moment je kan bereiken,inzake mijn komst,en dat we wat kunnen babbelen over het een en ander.
hoe zit het met de crisi in turkije!!! hoor daar niks over ofschoon half alanya en antalya veel te koop staan aan huizen,en de prijzen behoorlijk zijn gezakt,idd je moet wat je zegt echt uitkijken!!! ben dus onlangs nog in maart geweest,en de planning staat nog een keertje voor dit jaar!!
groet en ik hoor je graag terug
frank
Ik ga ook altijd naar Side. Waar in de buurt woon jij dan? Of woon je echt in het centrum?? :dag:
leuk berichtje!!!
w at ik wel wil zeggen tegen sandra en ashley dat wanneer men de turkse nationaliteit aa nneemt !! ben je wel van visa gezeur af maar mag je europa geloof ik als turkse niet meer in!!! cheq dat even na!!! heb ik van me advocaat vandaar tehoren gekregen die zal het wel weten,en idd als je duitse bent dan is he teen heel stuk goedkoper dan wanneer je als nederlandse emigreert!!))) ik heb dus grote voordelen hierbij en denk er neit aan turks te worden in dit geval,maar, het zijn schatjes allemaal!!
wereld volk!!!
hoo rj e wel weer moet helaas nog werken 8 manden en dan moveeeeeeeeeeeee))) eindelijk gelukkgi
groetjes
frank
Ik ben in het bezit van ââTĂŒrkiye cumhuriyeti nĂŒfus cĂŒzdanıââ en het Nederlandse paspoort. Ik ben dus Nederlander en Turk.
Zolang je je Nederlands paspoort maar op tijd verlengd, heb je een dubbele nationaliteit en is er niets aan de hand. Zo ondervind ik geen problemen met reizen naar Nederland. Heb het beste van twee werelden, zeg maar.
Groetjes Joep