Ik vertrek vanaf april dit jaar naar Marmaris!!! Tenminste eerst voor een half jaar!!
LEUK! Mary-e! WELKOM
Wat ga je daar doen?!
DANKJEā¦
Ik ga werken bij MayDay clinic⦠en bij me vriendje zijn natuurlijk!!! heb er super veel zin in!!!
Leuk om te lezen dat er een aantal NL ers in TR wonen en ook naar de zin hebben. Ik zelf schommel tussen NL en TR, 6 maanden daar 6 maanden hier, woon in Antalya, mijn werkzaamheden zijn;ik heb een touringcar bus die ik verhuur.
hallo,
wij zijn bijna toe aan onze vakantie! van 4/4/2008 tot 17/4 zijn wij in turkije op vakantie(Manavgat/Side). zijn er misschien nog mensen die deze periode in deze streek zijn of wonen? wij verblijven in Bizimkoy
misschien kunnen we eens samen komen.
groetjes
hallo,
binnen 1.5j ga ik met pensioen maar zou toch nog iets zoeken om ons bezig te houden .we denken aan iets verkopen op de markt.Maar dat zou niet gemakkelijk zijn om vergunning te krijgen denk ik?
groetjes
Hoi!
Ik woon nu 5 jaar in Kusadasi met steeds een paar maanden terug naar NL voor familiebezoek. Ik ben nu 2 jaar getrouwd met een Turkse man en momenteel zwanger van ons eerste kindje!
Ik ben erg gelukkig in Kusadasi, mijn man en ik hebben geprobeerd om in Nederland te wonen maar wij waren er allebei erg ongelukkig dus zijn we weer lekker teruggegaan naar Turkije!
lijkt me echt niet de moeite, heb al ernstiger mensen ontmoet
ik wil in de zomer 3 maanden naar mijn vriend in marmaris om te kijken of het mij bevalt om daar vast te wonene.het lijkt me wel leuk om daaralvast mensen te kennen of ervaringen te weten
Sweet_girl82@live.nl
wat leukā¦zie dit topic nu pasā¦
ik woon sinds 4 maanden met mn turkse vriend in manavgatā¦
beetje nl contact zou erg leuk zijn:D
groetjes
filiz
Hallo Turkijefans,
Ik heb deze site herontdekt en ik woon inmiddels bijna 2 jaar in Turkije. Het eerste jaar in Denizli, maar daar beviel het ons niet en hebben we besloten naar Istanbul te verhuizen. Hier wonen wij nu (Büyükcekmece) sinds mei en het bevalt ons uitstekend moet ik zeggen. Ik ken ook nog heel weinig Nederlandse vrouwen hier, d.w.z. zeggen en schrijven één. Maar zij woont aan de Aziatische kant van Istanbul, terwijl ik helemaal in het westen woon en dat is een aanzienlijk aantal uren reizen om elkaar te zien. Telefonisch contact is er wel. Werken kan ik niet, want ik ben al jarenlang in de WAO, dus dan doe je ook niet zo snel contacten op en voor zover ik weet wonen er praktisch geen Nederlandse vrouwen in Büyükcekmece.
Dus als er nog vrouwelijke forumleden zijn die hier toevallig in de buurt mochten wonen, dan hoor ik dat graag.
Hallo Allemaal,
Wat leuk zeg deze Forum,
Ik woon 4 jaar in Antalya, samen met mijn Vriend⦠Maar heb ook geen Nederlandse contacten, is wel jammer, want lekker kletsen gaat gewoon niet zo goed en snel in het Turksā¦
Groetjes Anne
Hoi Anne en iedereen die meeleest,
Hoe is het leven in Antalya? Mijn man en ik zijn op zoek naar een woning in Antalya op het moment is het aanbod groot maar ik heb geen idee hoe het er buiten het vakantie seizoen is en in welke buurt het een beetje leuk wonen is. Het zal in het begin nog als vakantie woning dienen maar over enkele jaartjes willen wij definitief in Turkije gaan wonen. Mijn man is net een nomaad hij kan overal aarden, hij heeft ook bijna overal aan de kust streken van Turkije gewoond ivm met zijn baan (DJ). Ik wou het liefst in Bodrum/Bitez wonen omdat ik daar mijn weg al ken. Maar Antalya is logistiek gezien beter omdat het aanbod van vluchten in het winter seizoen naar Bodrum beperkt is. Daarom had ik graag meer informatie over Antalya van iemand die er op het moment woont.Niet dat ik mijn man niet gelooft dat het er buiten het seizoen ook fantastisch is en dat je kan skieƫn in de wintermaanden.
Alle info is welkom.
Hoi Anne en Alica,
Wat leuk om jullie berichten te lezen! Op 1 maart aanstaande vertrekken mijn man en ik definitief naar Antalya, wij zijn op zoek naar een woning in Yesilbahce of Sirinyali. Dit zijn de ābesteā wijken om te wonen heb ik me laten vertellen. Voor mij ook ideaal omdat ik tussen het vliegveld en het centrum wil wonen voor mijn werk.
Veel ābuitenlandersā schijnen ook in Konyaalti te wonen, dan zit je bij het strand.
Zelf zoek ik regelmatig in Google op āemlak cumhurriyetā, zij hebben een enorm aanbod van huizen. Over 2 weken gaan mijn man en ik weer naar Antalya om live huizen te bezichtigenā¦
Veel succes en tot spreeks!
Groeten Annelies
Hoi Annelies en Alica,
Zelf woon ik op dit moment recht in het centrum (100 yil mah.) Maar ik ga ook verhuizen, ik ben al naar een helehoop huizen wezen kijken, om te huren. (Kiralik) Er staan zoveel huizen te huur en te koop op dit moment. op www.sahibinden.com kun je ook kijken daar is alles particulier, dat is goedkoper om te doen, want bij een Emlak, betaal je emlak kosten. meestal 1 x extra huur.
Ik zelf vind Antalya heerlijk om te wonen, er is altijd wat te beleven. Overdag heb je elke dag op andere plekken hele goedkope markten. Sānachts kun je nog lekker soep gaan eten ofzo. Ze zijn op dit moment een nieuwe Metro aan het aanleggen midden door de stad dus het is er een beetje een puinhoop, maar als het klaar is ziet het er natuurlijk super mooi uit. Als je nog meer wilt weten wil ik jullie graag meer vertellen.
Leuk dat er nog meer Nederlanders komen.
Groetjes Anne
wie weet voor mij een leuk huurhuisje in Bodrum per direct?
Liest centraal gelegen bij centrum en strand.
In welke streek van Antalya wil je gaan wonen ?
Wil je Antalya centrum of een badplaats buiten Antalya centrum.
Side is ook heel mooi om te wonen.
Als je meer inlichtingen wil over de streek Antalya en omgeving kan je me steeds mailen.
[EMAIL=āfrancoisevanhaesebrouck@hotmail.comā]francoisevanhaesebrouck@hotmail.com
Wij verkopen woningen over gans Turkije en helpen mensen die willen emigreren.
Ik zelf woon reeds 13 jaar in Kusadasi.
Het enige probleem van Izmir en Bodrum Luchthaven is dat er geen rechstreekse vluchten zijn buiten seizoen
Als ik buiten seizoen naar Belgie wil vliegen ga ik via Izmir-Antalya en van Antalya naar Brussel. Heel goede verbinding met die tussenvlucht en helemaal niet duur.
Ik vloog vorige week van Izmir naar Antalya voor 45 euro. En dan een vlucht heen en terug Antalya-Brussel 265 euro.
Ik weet dat je via Istanbul of Duitsland kan vliegen maar ik vind het persoonlijk veel makkelijker via Antalya.
De 11 januari 2009 ben ik terug in Turkije .
Groetjes
Franka
Hoi Anja,
Rond welke prijs ben je opzoek??
hallo orangecounty,
ja schrik niet, zo rond de 200/250 euro!
gr Anja
hallo,
Ik woon nu sinds een week en ben van plan om tenminste een half jaar te blijven ben hier met drie kinderen en die zitten hier op school en op de kres.
Ik woon in Izmir alsancak.
groetjes sabina