Wie vertrekken er richting Bonaire / Curacao?

Ohw oke leuk! Wel fijn als je echt al een baan/stage hebt daar, dan kun je met een gerust hart op reis. Ik moet nog even wachten met echt zoeken naar een baan want de vacatures die er nu zijn zijn ook echt voor nu en niet pas over 7 maanden … Kga pas in september. Maar over een paar maandjes ga ik weer actief zoeken!

Ik had het ook al in een ander topic geplaatst.

Ik ga hoogstwaarschijnlijk samen met een maatje uit m’n klas enkele vakken volgen aan de UNA! Dit zal dan ook starten in september t/m januari… Het is nog even een hoop geregel maar we hebben al contact gelegd en een goed vooruitzicht!

Er worden ons kamers aangeboden op de Campus ( 735 naf, )

Iemand ervaring hiermee toevallig?? Of zitten er niet veel studenten op dit forum?

Groetjes

Volgens mij zitten er wel wat studenten op dit forum hoor! Ik ken de campus niet, maar vind op zich de prijs wel hoog. Als je kijkt naar andere sites waar ze woningen aanbieden en dan vooral kamers dan zit dit rond de 500 NAF (200 euro ongeveer). Maar goed ik heb natuurlijk geen idee wat je voor die prijs krijgt en wat er anders aan is.

Ik ga ook in september 2009 in Curacao stage lopen samen met Nadine en nog een klasgenoot! Super spannend, maar heb er wel zin in!

Leuk! Join the club ook zou ik zeggen :slight_smile: Wat wordt het gezellig strax op Cura! Voor hoelang gaan jullie Susan en wat ga je doen?

Beste allemaal,

Kijk eens op http://www.curakamers.nl/ voor huisvesting op Curacao.

Groet,

Peter

Hallo!

Ook ik wil in september 2009 vertrekken naar Curacao! :slight_smile:
Ik ga (als het goed is) een marketing stage lopen.
Ik heb me ingeschreven bij twee bemiddelingsbureau’s: GPstart & stageplekcuracao. Zijn jullie bekend met deze twee organisaties? Of er bij ingeschreven… Alle info is welkom!

GPstart regelt goede, veilige huisvesting en zijn 24/11 bereikbaar indien dit nodig is. En ze regelen een goedkoop halfjaar ticket. De kosten zijn wel wat meer dan stageplekcuracao. Bij de laatste heb ik dus een stage plek aangeboden gekregen maar ben ik niet helemaal zeker over de huisvesting!

Ik ben veel aan het informeren hier en daar. Goed voorbereid op weg kan nooit geen kwaad!

Zijn jullie ook al druk aan het regelen/organiseren!?

:slight_smile:

Hoi Allemaal,

Nou mijn vertrek is 1 dag vervroegd.
Kreeg gisteren van de KLM bericht dat de vlucht ineens een tussenlanding had op sint maarten en we totaal 2 uur langer onderweg zijn…
dus heb het vandaag omgezet naar 31 augustus vertrekken.
Ik wil dat mn katjes niet aandoen 2x opstijgen, en landen.
1x is al traumatiserend genoeg kan ik me zo voorstellen.

Zijn er al meer mensen die weten wanneer ze vertrekken?

Groetjes Sabina

Ik ga ook stage lopen in het SEHOS (algemeen ziekenhuis)…
We vertrekken wss eind augustus en blijven tot eind januari/begin februari…
We hebben nog steeds geen 100% zekerheid, maar hopen morgen meer te horen…

Nou zo te lezen gaat het wel gezellig worden daar! :wink:

Welkom alle nieuwe mensen weer hier! Gezellig :slight_smile: Tjee Sabina dus je aftellen gaat ineens veel sneller, spannnneeennnddd !!!

Ik heb ook nog geen 100 % zekerheid, maar kom er steeds meer in de buurt :wink:
Wanneer ik die 100 % heb behaald ga ik ook eind augustus! Wanneer ik mijn stage heb geregeld via GPstart kom ik waarschijnlijk aan de nieuwstraat te wonen, bij de brug in Punda!

Misschien kunnen we wel een vliegtuig huren met z’n alle! :wink:

Wow bij de brug …das wel hartje centrum dan! Ja als we zo doorgaan kunnen we wel een heel vliegtuig huren met zijn allen, goed plan :slight_smile: Wereldreis airways!! Stel het eens voor zou ik zeggen :slight_smile: Wereldstage/wereldjob regelt ook goedkopere vliegtickets, bij arke fly. Maar dan moet je hun diensten afnemen en daar moet natuurlijk voor betalen. Ik heb nog geen ticket dus weet mijn vertrekdag nog niet, maar wil ergens half sept gaan … Dan ben jij al helemaal ingeburgerd Sabina :slight_smile:

Zoeken jullie nog kamers of appartementen, mail dan even geheel vrijblijvend naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com. We hebben nu nog genoeg opties rond augustus/sept. 2009. Kijk ook maar even op de vermelde space bij de optie ‘foto’s’ daar staan er diverse units. Een prijs/bezettingslijst kun je geheel vrijblijvend aanvragen.

Groetjes Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao

Wie gaan er nog meer eind augustus vliegen :smiley: Ik zit te denken tussen de 25e en 29e!!

HeyHoi,

Mijn man en ik vliegen de 31e !

Groetjes Sabina

17 september is onze grote dag geworden :slight_smile: Gisteren tickets geboekt dus ben heeel blij! We vliegen met Martinair …

leuk chotje!!

maarrehh

jaaaa!!! goedkeuring is binnen van onze school…

Eind augustus dus ook naar Curaçao! tot eind januari… Ik kan niet meer wachten, haha !

Yeahhhh! En wat ga je precies doen is dat al bekend? Ik kan ook niemeer wachten, we weten het al zo lang en nu is het dan eindelijk bijna zover :slight_smile: Die laatste maandjes zullen ook wel voorbij vliegen denk ik. Toen ik mijn moeder vertelde dat we tickets geboekt hadden werd het wel even stil … zij had nog altijd het idee dat het plan wel over zou waaien en nu is het echt definitief. Yeah!