Wie kent Restaurant Dost in Marmaris?

Hallo iedereen,

Ik wilde graag weten wie er dit jaar allemaal naar Marmaris zijn geweest.
Daar heb je een goed restaurant staan aan de boulevard. Restaurant Dost.
Ik heb vernomen van het personeel daar dat ze veel Hollandse gasten hebben.
Wie heeft er goede of slechte ervaringen met Dost. Wast vond je van het personeel daar. Of heb je er misschien een leuke vakantieliefde aan overgehouden.
Graag wil ik jullie reactie of verhalen lezen.

Groetjes Rachel Marmaris en Dost liefhebber…

Hey rachel,Ik ken dost heel erg goed mijn vriend werkt daar ik ken m al een aantal jaar maar dit jaar zijn we verliefd geworden elke dag mailen we en ik ga over 2 weken weer naar hem toe…Heerlijk ik kijk erna uit

Groetjes Esther

He Essie wat leuk om te horen. Mag ik vragen wie je vriend is?. Ik kom nu 3 jaar bij Dost… misschien dat ik hem wel ken. Leuk dat je over 2 weken weer naar hem toe ga!! Ik wou dat ik in jouw schoenen stond. Veel plezier!!!

Groetjes Rachel

Haha je kent m vast aydinnnnnnnn

Ha ja die ken ik. Ben jij toevallig Marieke?

Haha nee we zijn ook pas samen hoor nee ik ben Esther je mag me ook toevoegen als je wilt praat makkelijk essy1977 :slight_smile:

Ik heb je toegevoegd hoor hahah

Hey, ik ken restaurant Dost wel. Heb er weleens gegeten. Ik weet wie de eigenaren zijn (2 broers) omdat die een paar jaar geleden ook de eigenaren waren van Selam, daar ik toen bijna dagelijks was. Geen idee hoe ze heten! Verder ken ik Zorro wel, hij staat de mensen naar binnen te praten. Ik ken hem dus als Zorro, maar volgens mij heeft hij ook nog een andere westerse naam zeg maar. Zijn echte naam weet ik niet. En dan Ahmed, 1 van obers. Die ken ik ook nog van Selam en die was meegegaan naar Dost! Leuke tent waar je ook nog eens lekker kan eten. Over 11 dagen ga ik weer naar Marmaris en ga dan zeker wel weer een keer daarheen.

zorro heet bakkie in het echt… en aydin ken ik ook heel goed, lachen man! ik ga over elf dagen weer… en zit dan ook weer dagelijks bij Dost!.. misschien zie ik je wel…! x bregje

Hey Bregje20, ga jij ook toevallig 19 september weg? Wij wel dus! En welk hotel zit je dan? Kan niet anders dan dat we elkaar wel tegenkomen bij Dost.
See you in Marmaris…

hey Marjan!
Ja klopt wij gaan de 19de en vliegen met onur air vanaf amsterdam!
Wij zitten in appartement karatas…jij dan?

Hoi Bregje, ik heb je een e mail gestuurd!
Wij weten nog niet met wie we vliegen, maar waarschijnlijk ook met Onur!
En we zitten in apt. LeoMar.

Nou Marjan en BRgje ik wens jullie een prachtige en vooral zonnige vakantie toe in Marmaris. Ik hoor jullie verhalen graag als jullie terug zijn.

Groetjes van Rachel

Dank je wel Rachel!
Het blijkt dat we nog dichtbij elkaar zitten ook. Apt. Karatas is vlakbij ons apt. in Marmaris. Dus als we elkaar niet in het vliegtuig tegenkomen, dan toch zeker wel in Marmaris. Komt helemaal goed daar!

Thanks rachel!
Komt helemaal goed daar, we zullen de jongens in de gaten houden en jullie voorzien van de laatste nieuwtjes haha!:teeth:

Groetjes! :turkey: :NETHERLAN

zoooo hier weer een nieuwtje van mij Essie haha ik ga 11 november helemaal na marmaris aydin en ik gaan samenwonen jippiiiiiiiiiiiiiiiiie
Kus esther

neeee echt! super voor je!!!

gefeliciteerd!!!

en waar ga je wonen, marmaris zelf?
ik hoop echt dat het je gaat bevallen!

ikzelf ga als het goed is 5 dec. naar izmir, om de verloving te vieren whahah zoals turan het noemt, we hebben elkaar eeuwige trouw beloofd vorige week en echt een super mooie ring gekocht. Maar goed, hij moet eerst het leger in en dan vertrek ik die kant op! dus hopen dat ik ook zown goed nieuws heb volgend jaar…

Ik heb je trouwens nog gezien, bij dost. hahah maar wist niet zeker of jij het was. ik was er met mijn moeder en een vriendin en de meeste tijd zal tahir bij ons aan tafel…!het schatje van rachel.! hahaha!

x bregje

Hee Bregje,

Ik wou dat het nog zo was dat hij mijn schatje was… hahaha.
Maar wel SUPER voor jouw en zeker ook voor ES( mijn ander liefke eey meid)
dat het goed gaat!!!
Maar als er iets veranderd dan horen jullie het meteen!!!

ja ik denk zet het er nog maar niet op, dat het je askimmm niet meer is, want het kan altijd nog goed komen he! positief zijn zeg ik altijd maar…!!

Haha tuurlijk jij komt de jouwe ook nog wel tegen rach ik weet het zeker…En ja we gaan in marmaris wonen heerlijk heb er zoveel zin in
kus essie