Halloow, Ik ben al een aantal keer naar Marmaris geweest, en heb daar mn stam-restaurant ondekt, Dost Bar, aan de boulevard. Het is daar altijd heel gezellig geweest, maar dit jaar zat ik in Gümbet. Nu vraag ik me af of iemand mij kan vertellen hoe het met de jongens van Dost gaat. Is iemand er geweest dit jaar? Ik hoor het graag, ook andere info is welkom
Wij zijn van 12 t/m 26 juli in Marmaris geweest en hebben vaak bij Dost gegeten.
Met de jongens gaat het goed, vooral met degene die de mensen naar binnen haalt (ben zijn naam kwijt)
Lekker restaurant, vooral de appel pannekoek,haha.
Baal dat ik weer terug ben,wil zo graag terug!
Originally posted by Gast: melanie@12-08-2003, 16:12:21
** Hoi,
Wij zijn van 12 t/m 26 juli in Marmaris geweest en hebben vaak bij Dost gegeten.
Met de jongens gaat het goed, vooral met degene die de mensen naar binnen haalt (ben zijn naam kwijt)
Lekker restaurant, vooral de appel pannekoek,haha.
Baal dat ik weer terug ben,wil zo graag terug!
Groetjes **
hoihoi Melanie
Blij dat je het leuk hebt gehad
Degene die de mensen naarbinnen haalt was vast Abidin, met flaporen
Is Superaardig. Werkte Yasin ernog, de blonde? En Mahir, de brodenbakker… en zn broer Büllent. En dan hebben we de jongen met 11 vingers nog, die zichzelf Six noemt. Hm, nee, Mahir werkte er vorig jaar al niet meer. Sinds dat Dost is gefuseerd met het restaurant ernaast hebben ze maar 1 bakker nodig, en dat werd Six, Mahir is toen bij een hotel verderop gaan werken. Maar hij kwam als hij klaar was altijd naar Dost toe als wij er waren
WHEEEEH, wil ook terug!!! Ben aant sparen voor volgend jaar
ik ben ook op marmaris geweest, maar niet bij dost. wij waren elke avond bij le papillion te vinden, ook ongeveer naast de zee. heb dost niet eens gezien…
met de jongens van dost gaat het inderdaad goed, ben vorige week terugkomen, en ook dost is een stamkroeg van mij. Altijd gezellig. Die oudere meneer, ja oud? denk jaar of 30-35 die is er niet meer, weet mijn god niet waar die uithangt. Aydin is weer terug, die zat vorig jaar in het leger. Bakkie staat er nu ook, die komt van Backus steakrestaurant af, (is hetzelfde bedrijf, zelfde eigenaar). Dus nu twee proppers…pff. En dj is naar La Vita gegaan, want daar betaalde het beter, hij heeft trouwens zijn haren geknipt, zijn lange staart is eraf! zonde zonde zonde…
verder is het erg rustig in vergelijking met vorige jaren… ik kom er al negen jaar en heb het nog nooit zo rustig gezien. Ook bij santana is het erg rustig, karaokebar daarnaast, Halim de propper daarvan is trouwens getrouwd met cindy, nederlandse meid. voor degene die hem ook kennen.
Nou september ga ik weer, en dan zal ik wel even kijken hoe het dan met de jongens van dost gaat.
Hey,
Kom ook net uit Marmaris, ben niet bij Dost geweest, weet wel waar het is en ken wel een paar mensen die daar werken. O.a. Zorro die voor de deur staat zeg maar. Hem ken ik al een paar jaar. Werkte eerst bij Selam, vorig jaar bij Bachhus en nu dus bij Dost. De eigenaren van Dost, 2 broers, zijn familie van hem geloof ik. Het was er idd erg rustig. Als we rond 12 uur voorbij liepen dan was het vaak al gesloten daar.En ook overdag zat er niet veel volk.
hoi ik weet dat dit een oud berichtje is maar ook ik ben een trouwe klant van Dost Restaurant in Marmaris.
Het is inderdaad erg rustig maar met de jongens daar gaat het het hartstikke goed. Baki is nog steeds aan het proppen daar en ook six werkt er nog steeds. Ook werk Yasin daa nog hij is chef waiter daar geworden. Verder werken daar Hakan, Vesyel Orhan en nog tal van andere daar. Tuurlijk werkt ook mij liefke daar Tahir. Het is toch elke keer weer goed toeven daar bij Dost. Ik kan niet wachten om weer terug te gaan.