Marmaris / Fridaymarket

Hallo allemaal! :smiley:

Ik zou graag willen weten, wie er afgelopen zomer naar Marmaris is geweest en in de buurt van Fridaymarket (nu op donderdag) in een hotel of app. heeft gezeten. Degene die b.v. in Rosy, Sor of Maxwell gezeten hebben, die moeten dan langs het restaurant George & Gragon naar 't strand.

Naast het restaurant zit een excursie winkel, je kan hier alle soorten exurcies boeken. Het heet Waterfall Travel Agency. Mijn vraag is wie hier afgelopen zomer een excursie heeft geboekt. De eigenaar is nl. mijn vriend. Volgend jaar ga ik een half jaar naar hem toe. Hij heet Hasan en heeft mij ten huwelijk gevraagd. Toch twijfel ik een beetje aan volgend jaar en mijn vraag ik of iemand iets is opgevallen. Ook zou ik graag willen weten wat jullie van de winkel/service vonden, ik ga hier namelijk volgend jaar ook werken. :wink:

Ik hoor graag van jullie!

Alvast bedankt, groetjes, Magda

Hoi Magda,

Ik ben afgelopen jaar twee keer in Marmaris geweest. 1 keer in Gokay en 1 keer in Rosy. Ik ken het bureautje dat je bedoelt, ik liep er iedere dag langs als ik naar het strand ging! Ook heb ik er een excursie geboekt afgelopen zomer. Ik ben er eigenlijk heel tevreden over, diegene die achter de balie stond heeft ons goed geinformeerd en was heel aardig. En iedere keer als we daarna langs liepen, kletsten we met de mensen die daar werkten en met de man in de kledingzaak er naast. Het grappige was toen ik voor de tweede keer ging (vorige week) wisten ze nog precies wie we waren.

Ik weet verder niet hoe ze heten. Ik heb voornamelijk contact gehad met iemand die een beetje kaal werd en grote donkere ogen had. Hij was nog niet zo oud. Ook heb ik een aantal keer gepraat met een aardige jongen/man die redelijk goed engels sprak. Ik weet niet of 1 van die twee Hasan is? Kan je me vertellen hoe hij eruit ziet?

Groetjes,

Josy

Originally posted by Josy@27-10-2004, 08:59:51
** Hoi Magda,

Ik ben afgelopen jaar twee keer in Marmaris geweest. 1 keer in Gokay en 1 keer in Rosy. Ik ken het bureautje dat je bedoelt, ik liep er iedere dag langs als ik naar het strand ging! Ook heb ik er een excursie geboekt afgelopen zomer. Ik ben er eigenlijk heel tevreden over, diegene die achter de balie stond heeft ons goed geinformeerd en was heel aardig. En iedere keer als we daarna langs liepen, kletsten we met de mensen die daar werkten en met de man in de kledingzaak er naast. Het grappige was toen ik voor de tweede keer ging (vorige week) wisten ze nog precies wie we waren.

Ik weet verder niet hoe ze heten. Ik heb voornamelijk contact gehad met iemand die een beetje kaal werd en grote donkere ogen had. Hij was nog niet zo oud. Ook heb ik een aantal keer gepraat met een aardige jongen/man die redelijk goed engels sprak. Ik weet niet of 1 van die twee Hasan is? Kan je me vertellen hoe hij eruit ziet?

Groetjes,

Josy **

Hoi Josy!

Wat leuk! Ik heb vorig jaar ook in Rosy gelogeerd. Degene die jou heeft geholpen (kalige man) is Michael en is de achterneef van mijn vriend Hasan. De kleding winkel ernaast, daar staat Ali Baba en hij herkent mensen inderdaad heel goed. De jongere jongen is waarschijnlijk Onur en dat is het neefje van mijn vriend. Mijn vriend, Hasan dus, heeft donkere ogen, zwart haar is gespierd en is niet zo heel groot, hij spreekt wel heel goed engels. (michael is langer) Misschien is hij je niet zo opgevallen, omdat hij vaak weg is. Ik heb hun ook zo leren kennen, we hebben daar exursies geboekt en ze waren zo aardig voor ons, dat daar iets dus is uit voort gekomen. Ik ga volgend jaar van mei tot en met oktober daarheen. Ga jij volgend jaar naar Turkije?

Groetjes, Magda

P.S. wat vond je van het restaurant ernaast? George & Dragon?

Hoi Magda!

Volgens mij heb ik wel met hem gesproken afgelopen zomer. Hij is erg aardig, als het diegene is die ik bedoel! Wanneer heb je hem leren kennen? Afgelopen zomer?

Ik ga volgend jaar zeker weer naar Marmaris. Kan echt niet wachten. Ik wil er het liefst gaan werken, eigenlijk net zo iets wat jij wil gaan doen daar. Ik heb een aantal contacten lopen, dus ik denk dat dat wel goed komt. Ik ga alleen pas in juli, want ik ga dit schooljaar afstuderen. Als werken niet lukt, probeer ik er gewoon een lange vakantie van te maken, samen met mijn vriendin. Zij heeft daar namelijk een vriendje, ze zijn ontzettend verliefd. Lachen hoor, ik had ze vorige week opgegeven voor All you need is love. Is ze gelijk gebeld en afgelopen weekend zt ze voor 1 avond in Turkije, in Antalya, samen met nog dertig andere meiden en Robert ten Brink natuurlijk! Als het goed is wordt het 13 of 20 november uitgezonden. Ik zelf heb geen vriendje daar hoor…

Dat restaurant ken ik wel, ik moest daar toen s’ochtends ontbijten toen we op excursie gingen. Ik heb er verder niet gegeten, maar heb wel regelmatig gesproken met die jongen met rare spikes!
Ik heb een aantal keer gegeten bij Fawlty Towers, ietsje verder op. Ken je dat? Die eigenaar is wel aardig. Mehmet heet hij.

Als je meer wil weten, moet je het maar even laten weten!

groetjes,

Josy

Hi Magda,

Volgens heb jij in 2004 samen met Kim een excursieduik bij me gehad op Nautilus Diving Centre. Ik ben Stefan

2 likes