Marmaris 12 Juni -...

Hoi allemaal,
Gister heb ik in 1 uurtje ineens bepaald dat ik samen met 1 vriendin van me vanaf 12 juni 8 daagjes in Marmaris ga doorbrengen. Ik ben nog nooit in Turkije geweest, maar volgens de meeste mensen is t echt geweldig.
Wij zitten in het Sunmaris Hotel… iemand ooit van gehoord? Nou ja… ik ben benieuwd of r nog meer mensen zo vroeg al in Turkije rond zullen lopen

baai!

nienke

Leuk, ik ga de 12e ook naar Marmaris. Wordt voor mij de 6e keer ofzo. Erg gezellig, leuk centrum. Neem absoluut een kijkje in de grote bazaar bij de haven: shop walhalla. En qua stappen> B52 en Backstreet in Bar Street. Ingang Barstreet zit vlak bij de haven waar het beeld van Ataturk staat, kan niet missen. Veel plezier! Misschien zitten we wel in hetzelfde vliegtuig. Oh ja, wat tips: altijd afdingen natuurlijk en neem de Dolmus als vervoer. Busjes die overal in de stad op ieder moment overal naar toe rijden, spot goedkoop. En ik zelf ben helemaal weg van de Turkse muziek dus koop me lens aan cd"s daar. In de grote supermarkt, ook bij de haven (Taunus heet deze volgens mij, zit bij het punt waar alle bussen stoppen) heeft op de bovenetage een goede muziekafdeling.

heey, bedankt!
t klinkt allemaal echt super… winkelen!!! (niet dat ik zo’n typische shop-a-holic ben… zoals de meeste vrouwen, maar hebbedingetjes uit turkije wil ik graag meenemen)… Maar jij dus ook de 12e, gezellig! ik weet nog niet precies met welke maatschappij wij vliegen… we hebben eergister pas geboekt… hopen dat t niet Onur Air is :wink:
maar zodra we t weten, laten we t wel horen…
Als we je niet tegenkomen, in ieder geval veel plezier!

groetjes Nienke

[COLOR=green] Ik ga 20 augustus pas naar Marmaris :wink: