Hoe Gaat Het In Turkije?

hey allemaal, ik ben net terug van mijn vakantie in turkije en ga ook over een paar maanden werken in marmaris. ik ben nu heel benieuwd hoe het gaat met de mensen die nu al daar aan het werk zijn…

x zara

Hoi allemaal!

Ýk zit nu in Marmaris en het gaat lekker goed met me!

Het weer zit hier nog niet echt mee. Gisteren regen en veel wind gehad, maar vandaag gaat het wel. Mijn vriend en ik zijn de winkel aan het verbouwen en binnenkort gaan we naar Ýstanbul om daar kleding in te kopen. :smiley:

Ýk hoop dat iedereen gauwe langskomt om kennis te maken!

Tot gauw in Marmaris :stuck_out_tongue:

Groetjes Magda

Hey Magda!!

Wat super dat je het er zo naar je zin hebt!! Hebben jullie een grote verbouwing in de winkel van je vriend? Wel even ervoor zorgen dat je leuke kleren in Istanbul gaat inkopen he, want ik kom zeker wel bij je langs!! Waar zitten jullie ergens?? Ik vertrek 31 mei, maar we houden nog wel contact toch??
Veel plezier nog daar!!!

Dikke kus, Aniek

Hoi Magda, leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt daar! Leuk zeg, straks kleding inkopen in Istanbul! Enne…hopenlijk wordt het weer binnenkort wat beter, wil straks wel graag een bruin kleurtje kweken :smiley:

Groetjes, Diamond

hey, leuk om te horen dat het goed gaat! ik moet nog ongeveer 2 maanden en dan ga ik daarheen! heb nog niet echt officieel werk gevonden, ik hoorde dat het makkelijker is om rond die tijd pas echt iets te zoeken.
trouwens was dat restaurant george and dragon ook van jouw vriend? zoiets kan ik me herinneren… ik zag namelijk vorige week dat dit restaurant nu ook aan de boulevard zit.

heel veel plezier en succes nog!
x zara

He Meiden!

Het weer is gelukkig al opgeknapt! De zon schijnt lekker warm.

Het restaurant is niet van mijn vriend, maar van een vriend van hem. Wij zitten er direct naast, met de excursie winkel en kledingwinkel. We zitten in een zijstraat van het strand. Het ligt tegenover app. Maxwell aan druk kruispunt. Kan echt niet missen! Voor onze deur is de wekelijkse markt op donderdag.

Zara, de beste tijd om iets te zoeken is nu! Nu is het seizoen nog niet echt begonnen en heb je meer kans.

De winkel ziet er nu leuker uit. We hebben nieuwe rekken voor de hangkleding en spijkerbroeken. Meiden, neem een lege koffer mee want je wil hier zeker veel kopen! :smiley:

Tot zover, warme groetjes uit Marmaris

Magda :stuck_out_tongue: