In Welke Plaats Kan Je Echt Gaan Feesten

ik schrijf namens mijn nicht die wil met een groep naar turkije gaan maar ze weten niet waar heen.

ze willen een plek waar s’avonds veel te doen is qau discotheken.

waar kunnen ze het beste heen gaan? <_<

en kunnen jullie er ook misschien een discotheek naam bij zetten.

alvast bedankt

groetjes nathalie

Hoi Nathalie!

Alles goed? Je weet, ik ben helemaal Marmaris fan! Marmaris is helemaal super qua uitgaan. De barstreet spreekt daar voor zich. 1 hele lange straat met aan allebei de kanten verschillende soorten disco’s. Erg gezellig! Mijn favoriet is de Crazy Daisy, een openlucht discotheek.

Gr. Magda :smiley:

oke ik zal het doorgeven en ik denk dat ik zelf ook maar een keertje naar mamaris ga ik hoor idereen altrijd maar over die straat met al die barren.

dank je wel voor je reactie :smiley:

kusjes nathalie

Hallo Nathalie,
Ja moet je echt doen hoor!
Ik kom nu al 4 jaar in Barstreet en het is er geweldig!
We gaan meestal naar Backtreet Garden (ook een openlucht discotheek) daar zijn buiten de kroegentocht-toeristen alleen maar Turske mensen, het is daar echt super, ik voel me helemaal thuis daar, ze hebben ook een Nederlandse D-J (al jaren)!
Ook gaan we wel eens naar de Arena (die is nieuw sinds 2004) er komen veel toeristen en is een echte Nederlandse bende daar, ik persoonlijk vind het daar niks, ik hou meer van die Turkse discoteken met soms Turkse muziek dan dat ik daar “Ik heb een toe-toe-toeter op mijn waterscooter” sta te zingen en te dansen, maar dat is ieder zijn eigen keuze!
31 December/1 Januari hebben we Nieuw-Jaar in Barstreet gevierd, niet in een openlucht discotheek want het regende echt pijpenstelen, whaha!
Misshien dat ik je nog wel eens zie in Marmaris (Barstreet)!
Groetjes…
~Deniz~