Ervaringen met de badplaats Marmaris

Ervaringen met de badplaats Marmaris.

Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Marmaris.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…

Hallo,

Ik persoonlijk heb hele goede ervaringen opgedaan in Marmaris.
Ik ga er nu voor de 5de keer heen, en voor de 3e naar Hotel Balim. Zeer goed hotel voor een relatief goede prijs, perfecte ligging en vriendelijk personeel.
Verder heb ik natuurlijk de verschillende restaurantjes opgedaan, zo ben ik dagelijks bij Dost en ben ik ook kom ik graag bij x-bar. Ik denk de gastvriendelijkheid overal in Turkije wel hetzelfde is.
Al met al is Marmaris voor mij de perfecte vakantiestek!!!

Gr Rachel

ik ben 9 x in marmaris geweest,
heb er hele leuke vakanties gehad :smile:

2 x marmaris. Ik heb beide keren een leuke/ gezellige vakantie gehad.

Ik vond Marmaris altijd een heeel leuke plaats om heen te gaan. Maar dit is nu een giga voorbeeld van een mooie plaats, die door de ‘verbeteringen’ het authentieke eruit gehaald heeft.

Een van de leuke dingen van Turkije, en horend bij Turkije is een Moskee. En die horen overal te staan…
In Marmaris staat de blauwe moskee in het oude centrum en verder staat er GEEN 1 in het toeristische gedeelte…terwijl dit 15 jaar geleden wel degelijk zo was…

Heeel jammer…

Heel leuk!
Ben er 2 jaar terug geweest en over 14 dagen vertrek ik weer naar Marmaris! Geweldige gezellige plek

Ben er nu 1 keertje geweest…Maar ga er zeer zeker vaker terug…
Ben ook meerdere keren op verschillende plaatsen in de turkse riviera geweest, maar Marmaris heeft toch mijn hartje gestolen…
Ben afgelopen Mei voor 10 daagjes hier geweest en in Oktober word weer een reisje gepland!!

Groetjes Yvonne

Marmaris heeft niet mijn voorkeur, ik vind heb niet echt het gevoel om in Turkije te zijn. Het heeft wel een hele moe boulevard, war je lekker langs kan lopen. Het strand is erg smal, voor jongeren is het denk ik wel heel erg intersasant. Het achterland vind ik wel heel mooi in Marmaris!

Prima tijd gehad. Bij het brede strand. Leuk oud centrum. Van alles te doen. Voor herhaling vatbaar.

2 x naar alanya geweest, en dit jaar voor het eerst marmaris! Super plaats…
Super gezellig en zoveel te doen… Ook het plaatsje icmeler erg leuk…

Geweldige tijd gehad in Marmaris! Vriendelijke mensen vooral en er is een hoop te doen (ik heb een jeepsafari, hammam, bezoek aan Dalyan en een boottocht gedaan, allemaal erg tof!). Hopelijk krijgt het stadje in de toekomst niet een te hoog ‘Spanje-gehalte’ door te veel toerisme en uitbuiting van het gebied…

ook wel eens naar het restaurant picasso geweest ? was daar echt super gezzelig

ik ben 2 keer (2003, 2004) naar Marmaris geweest en beide keren was het een leuke vakantie. Bij laatste keer ook nog in restaurant Picasso gegeten. Zekers een leuke en gezellige restaurant

Hey,

ben net twee weken terug van een top vakantie in Marmaris. :zon02: Was er twee jaar terug ook geweest en het is gewoon super. De sfeer de mensen de gezelligheid… In het restaurant van Villa Söl heb ik topavonden gehad. Volop entertainment en het personeel was geweldig! Ga in oktober voor twee weekjes terug. Het seizoen is dan over en dan hoop ik wat van de omgeving en de cultuur te zien in plaats van alleen het strand en de binnenkant van de discotheken haha

Kus

helemaal mee eens! is echt een super gezellige tent waar ze de gasten ook echt herkennen. ik ben er vorig jaar bijna elke avond geweest bij vertrek gingen ze helemaal knuffelen en uitgebreid afscheid nemen. hoop dit jaar weer terug te gaan naar marmaris

Marmaris is zo mooi!
Als je excursies wilt gaan boeken?
Ga gerust naar een local…je betaald de helft minder als bij je Nederlandse Tour operator.
Marmaris is een goede mix van alles een beetje.
Gewoon doen…Club Kibile is een fantastisch Hotel waar iedereen je vriend is!!

***marmaris is echt super leuk ***
voor jong en oud van alles te doen
ik kan het iedereen aanraden

Geef mij maar Icmeler (naast Marmaris)
Marmaris is leuk om naar de markt te gaan of een dagje winkelen.
In Icmeler staat je strandbed te minste niet naast die van je buurman en zowat op die van je achterbuurvrouw.

Wel minder dat er nu steeds meer hotels overgaan op “all in” .
Vooral Liberty (een heel leuke bar in Icmeler) heeft daar onder geleden.

Marmaris…zucht!! Voor mij onderhand mijn 2e woonplaats geworden. Ik vind er alles wat ik zoek voor een hele prettige vakantie. Zon, zee, uitgaan, excursiemogelijkheden, shoppen enz.
Maar tis natuurlijk wel heel persoonlijk. Wat de ene leuk vind, dat vind de ander nou net weer helemaal niets!

Hallo mensen,
Ik ga 1 augustus met een stel maten om vakantie we zijn dan allemaal 18 jaar! Nog nooit in marmaris geweest maar zo de verhalen te lezen gaan we het wel reuze naar ons zin hebben! Kunnen jullie ons nog dingen vertellen waar we op moeten letten! Of over het uitgangsleven? Of etenstentjes? Ik ga naar het appartement sebnem! alvast bedankt robin