Yuvam Marmaris

Heya peeps!

Ben gisteren weer teruggekomen van mn 2 weken lol in Turkije, jeez wat heb ik gelachen daar zeg!

Iedere dag naar Yuvam bar, aan de boulevard, in het straatje tegenover de Migros, nog iemand van dit forum die daar is geweest dit jaar?

Ben heel benieuwd!!

groetjes,
Randy :smiley:

Hoi,
Ja hoor, ik ken het. Een vriend van me werkt daar, Vedat. Ken je hem? Hij staat langs de boulevard om de mensen naar binnen te lokken. Het is daar inderdaad ook erg gezellig. Je zat dit keer toch in Grand Ideal? En hoe was het daar? Wij waren daar in mei en vonden het een leuk en goed hotel.
Ben je dit keer ook nog bij Selam geweest? Is wel erg veranderd he?
Maar Marmaris blijft leuk, waar je ook heen gaat.
Ik ga over 5 weken weer en dan nog een keer op 22 oktober. We hebben nu een eigen apt. daar, dus dat wordt voortaan 3 of 4x per jaar naar onze favoriete vakantieplaats.

Doei, groeten van Marjan

Hoihoi,

Ja Vedat ken ik van vorig jaar… :slight_smile: Ben niet meer bij Selam geweest, aangezien iedereen daar weg moest vanwege de andere eigenaar. Nu werken ze toch bij Dost en Yuvam, dus had ik niets meet te zoeken bij Selam… hahaha

Volgend jaar wil Hikmet Selam weer terugnemen, dus misschien dat ik dan weer daarheen ga…
Wanneer was jij bij Yuvam?

Ken je Ercan en Ertem trouwens…? Vast wel

Groetjes,
Randy

Hey,

Dat is toevallig. Vorig jaar had je veel bij Selam gezetten en nu bij Yuvam. Ook ik ben hier een aantal malen geweest. We hebben er een aantal keren 's avonds gegeten en overdag aan het strand gelegen.
Selam was echt niet meer leuk. Er werkten allemaal anderen, dus daar ben ik niet meer geweest. Was echt niet meer leuk.
Helaas zit ik nu weer in Nederland :angry:
maar ik zou zo teruggaan als het kon. :smiley:

Ja, de eigenaar van Selam (Hikmet) heeft de bar tijdelijk overgedaan aan een ander, maar heeft zn personeel meegenomen. Er werd niemand meer aangenomen bij Selam als die er al eerder had gewerkt…

Hoi,
Ik was in de meivakantie in Marmaris (Grand Ideal) en toen we over de blvd. liepen zag ik daar Vedat voor Yuvam staan. Omdat ik hem al een paar jaar ken zijn we daar toen een paar keer wat gaan eten en drinken. En in juni was ik een weekje met mijn zoon in Marmaris en toen weer bij Yuvam geweest, vooral overdag. Die 2 namen die jij noemt zeggen me niks, maar ik ben een absolute idioot met namen(zal de leeftijd wel zijn, haha!).
We zitten toch eigenlijk wel het meest bij Selam op strand, maar 's avonds vind ik er niks meer aan. De mensen doen wel hun best, maar zijn toch een beetje TE enthousiast…
Hoe dan ook, 19 sept. ga ik voor 2 weken naar Marmaris en zal dan wel wat vaker ergens anders op strand gaan zitten. Bij Sera Beach is het ook heel gezellig. Ken je dat? Dat zit dicht bij Selam. Jeroen(Sami) werkt daar.
Ga jij dit jaar nog of moet je geduld hebben tot volgend jaar?

Doei, groetjes, Marjan

Heeyz Marjan,

Ja, Sami ken ik ook, ben hem alleen dit jaar niet op wezen zoeken… OOPS :stuck_out_tongue:

Ik ben dit jaar al 3 x op vakantie geweest, 1 week Ierland, 1 week Egypte, en 2 weken Turkije, dus het geld én de vrije dagen zijn een beetje op… helaas…

Dus zal weer moeten wachten tot volgend jaar…

Hey,

Wie waren Ercan en Ertem. Hoe zagen ze eruit, ik ben namelijk niet zo goed in namen. Maar ik ken wel de meeste jongens die daar werken. :smiley:
Heb je Baki (zorro) ook nog gezien dit jaar. Hij werkte dit jaar bij Bacchus. Ook een hotel aan de boulevard, richting het oude centrum van marmaris.