Selam Bar - Marmaris

Hallooow mede-forum-genoten :smiley:

Is er nog iemand in Selam bar - Marmaris geweest deze zomer?
Ja natuurlijk, want het was er best druk, maar ook mensen die hier op het forum komen?
Ik zou het leuk vinden om wat foto’s en ervaringen uit te wisselen.

Groetjes,
Randy :slight_smile:

Waar is dat precies? Misschien ben ik er wel geweest, maar weet ik het niet meer!

Hmm, Selam ligt aan de boulevard, op zo’n ruime 2 km afstand van het oude centrum.

Originally posted by Dyranieldan@08-09-2004, 22:52:31
** Hallooow mede-forum-genoten :smiley:

Is er nog iemand in Selam bar - Marmaris geweest deze zomer?
Ja natuurlijk, want het was er best druk, maar ook mensen die hier op het forum komen?
Ik zou het leuk vinden om wat foto’s en ervaringen uit te wisselen.

Groetjes,
Randy :slight_smile: **

Hoi,
Ik ben in mei van dit jaar in Marmaris geweest en vooral veel in bar Selam. Vond het daar echt gezellig en lekker eten ook nog trouwens.
En de heren die daar werken zijn wel errug leuk en charmant!
Volgende week ga ik weer voor 2 weken naar Marmaris en ga dan absoluut weer naar Selam. Mijn stamkroeg in Marmaris… :slight_smile:

Doe ze allemaal maar de groeten van me, vooral Hakki en Barman-Ali en andere Ali… :wink:

Mijn barjongen is inmiddels al naar huis, heb ik van Barman-Ali vernomen, dus ik ga zelf niet meer terug dit jaar.

Alvast een fijne vakantie toegewenst :smiley:

Grtss,
Randy

Hallo Marmaris liefhebbers,

Ben vorige week teruggekomen van 2 fantastische weken Marmaris. Elke dag bij Bar Selam op strand gezeten en we hebben er ook een paar keer gegeten en lekkere cocktails gedronken. Supergezellig daar, vooral gelachen met Ahmed, beetje verlegen ober. Wat een poepie…
Toen we afscheid gingen nemen vroeg de eigenaar ons of we volgend jaar, want dan gaan we natuurlijk weer, schenkstroop willen meenemen voor de pannekoeken. Doen we toch! Mede door de gezelligheid bij Selam hebben we dus een te gekke vakantie gehad.
Nog meer Selamfans?

HoiHoi,

En nog, een beetje zon gehad daar…? B) Ik hoorde namelijk dat het er al een paar keer flink geregent heeft, de laatste weken…

Misschien nog een paar leuke foto’s gemaakt die je met ons wilt delen?

Groetjhûs,
Randy

Yo,

Hier nog een Selam-fan. Ik was dit jaar voor het eerst in Turkije en we hebben vooral de 2e week veel bij Selam gezetten. En volgend jaar gaan we lekker weer naar marmaris. :smiley:
En ik weet bijna wel zeker dat we dan weer vaak bij Selam zullen zitten. :rolleyes:
Marjogege waar zat je precies in marmaris, welk hotel of appartement??
En was iedereen er nog aan het werk of is het nu toch al wel een stuk rustiger, waardoor er minder obers nodig zijn??

Groetjes :slight_smile:

hallo allemaal
wij zijn net terug uit marmaris wat was het mooi daar
lekker weer 30 tot 35 graden dit was een mooie herfstvakantie
volgend jaar gaan we weer
vooral restaurant selam was heel gezellig jeroen,zorro,carlos,de baas
zelf gezellige mensen en heel aardig
en de pannekoeken waren heerlijk

heyy mensen…
ben zelf ook afgelopen oktober 2004 weer in de marmaris geweest.
En ook in de selam natuurlijk… :smiley:
Sami (jeroen) i love u :smiley: Ik spreek um bijna elke dag op msn en het blijft een schatje :D…
En zorro blijft grappig en doet goed ze best in het nederlands :smiley:
koffie met koekje erbij he zorro :wink:
groetjes chantal

Hoi,
Wij zijn net terug van 12 dagen Marmaris en hebben elke dag bij Selam gezeten, op strand, eten en 's avonds voor een bakkie en zo. Er zit een andere eigenaar in die zelf ander personeel heeft meegenomen. Alleen Sami (Jeroen) was er nog van vorig jaar. Zorro werkt nu een paar restaurantjes verderop. En ik hoorde vandaag van Jeroen dat hij ook weggaat bij Selam. Jammer…Maar de ploeg die er nu staat is erg enthousiast. Er loopt ongeveer 17 man personeel rond, geen idee wat ze de hele dag lopen te doen, maar ze zijn allemaal even leuk en aardig. En elke avond is het showtime, er wordt dan flink gedanst en ze doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Al met al was het er weer errug gezellig en met tranen in de ogen hebben we zaterdagavond afscheid genomen. We zijn een half uur bezig geweest met afscheid nemen, allemaal zoenen, huggen en als klap op de vuurpijl werden we niet uitgezwaaid maar uitgeklapt! Een hele ervaring hoor!!
Maar goed, Selam is zeer zeker de moeite waard, altijd gezellig en de mensen zijn zoooooo hartelijk. Ik zou zeggen: allen daarheen.

groeten, Marjan