aftellen!

nou, nog 6 daagjes, en dan mag ik weer… Heerlijk 2 weken naar Marmaris, hetzelfde hotel als vorig jaar…

En de smsjes zijn er al weer “wanneer kom je weer?” :laugh:

Ik begin steeds meer zin te krijgen in de vakantie, maar helaas, nog wel een paar dagen werken. Het is druk in de zaak de laatste tijd, dus gaat de tijd wel snel voorbij.
Alleen met deze hitte… waan je jezelf al in Turkije…:turkey:

Iedereen een fijne vakantie toegewenst!!
:RockOn:
Randy

Jij ook hoor Randy. Een hele fijne vakantie gewenst.

Als jij dat bent op die foto (en daar werk je zeker) ziet het er leuk uit en werkse nog even dan.

**Groetjes Roanna, die jou al eens eerder had gesproken ivm met Disney. Is het niet? :wink: **

denk denk denk

Disney…?
ben er wel geweest eind vorig jaar ja… maar heb even last van geheugenverlies… lol

Jah, ik werk bij Ghans idd… :slight_smile:

Hey Randy, dat wordt dus weer Grand Ideal? Want daar was jij toch ook vorig jaar?
En jij kwam toch ook graag bij Selam? Nou, dat rest. heeft een compleet andere eigenaar en de sfeer van vorig jaar en het jaar ervoor is er niet meer. Heel anders nu.
Wij gaan 22 juli weer naar Marmaris. Wie weet komen we elkaar nog weleens tegen. Goeie reis en heel veel plezier alvast.
doei, gr. Marjan

Haai Marjan!

Ja, weer naar Grand Ideal idd :slight_smile:

En dat van Selam, dat was vorig jaar al verkocht, dus dat wist ik al, ben er vorig jaar ook al niet meer geweest.
Yuvam Beach is wel een aanrader trouwens, was vorige zomer erg leuk daar.

Ik ben er tot 25 juli, dus wie weet, kom ik je wel tegen ergens :wink:

Groetjes!!

Hey alvast een goede reis.
Ik vertrek over 2 dagen richting turgutreis dus als ik terug kom ga jij.
Dus bij deze FIJNE VAKANTIE!!!

groet jac

jij ook een hele fijne vakantie toegewenst dan!!
:wave:

Bij Yuvam zitten wij ook regelmatig. Vedat (ken je die) ken ik al jaren en is altijd gezellig bij hem. Dus grote kans dat we je daar tegenkomen…
En Selam is nu dus weer over in andere handen. Vorig jaar kwamen wij er nog regelmatig maar nu helemaal niet meer. Ach, iets anders is ook weleens leuk toch!

Op naar Yuvam dan maar… :D:D:D

Daar ben ik zeker weer te vinden de komende 2 weken. Heb al weer contact met een paar, alleen mijn lieverd werkt deze zomer in Istanboel… Verder zijn alle jongens er weer.

Over 6 dagen zit ik al in Side. Heb er ook echt veel zin in.
Weet nog niet precies wanneer ik terug komt. Hangt van een aantal factoren af.
Kom er al een aantal jaren en hoop er nog vaak terug te komen in de toekomst.

In Side ben ik ook geweest, maar Marmaris vind ik toch gezelliger… Komt door de boulevard denk ik…