Veronica Bar Marmaris

Goedendag jongens en meisjes,

Ben hier net lid geworden en vind het super leuk om hier te zijn. Ben zelf van turks afkomst en hou van mijn land en zal alles ervoor doen.

Ben afgelopen jaar in marmaris geweest in een hotel achter VeronicaBar. Is heel erg bekend bij nederlandse vakantiegangers vooral jongeren. Heb daar gewerkt wel kort maar krachtig vond het super leuk om daar te zijn. Hebben jullie leuke ervaringen uit marmaris dan wel uit veronica bar dan wil ze graag horen en mee praten.

Laat maar horen jongens en meisjes, ben zelf 23 jaar groetjessss bodyguard

XXXXX

23 jaar en meisje ? of jongen ?

Ben zelf maar 2 keer in Marmaris geweest en de bars en zo ken ik niet echt zo goed, mijn plek is meer Kusadasi. Vind het wel tof dat je daar gaan werken bent ! Leuke ervaring !

Ben een jongen! Leuke ervaringen gehad ja, is een stad voor jongeren vooral nederlandse jongeren komen hierop af…

P.S.: Welkom hier op dit gezellige forum ! Je bent naar mijn weten welgeteld de 2e jongen hier op het forum die geregistreerd is en hier actief is ! :smiley: Enjoy !

Toen ik in Marmaris was, zat het vol van de Nederlanders (ben zelf belg) volgens mij is marmaris erg geliefd bij de jonge nederlanders.

@Bodyguard
Welkom op het forum en succes tussen al die kakelende meiden :slywink:

@Sev
Hebben hier trouwens niets meer gehoord van Mustafa. Alleen Mobster laat nog regelmatig iets van zich horen.

Juist ! Mustafa ! Maareuh… zit die niet op stage in istanbul of zo ?

@Sev
De stage zat er toen bijna op geloof ik, dacht dat hij daarna naar Alanya zou vertrekken.

hmhm je leest hier zodanig veel dat je het op de duur niet meer zou weten, ik althans niet ! Mss heeft hij het gewoon druk …

@bodyguard: Welkom!! Ja marmaris is inderdaad een super bestemming ben er zelf in september voor de tiende keer geweest, en de veronica bar is mij welbekend :D:D…

Maar ben bijna 1 x eruit gedumpt van een of ander discotheek, nou ging zo had drinke in mijn hand maar zag die vent niet en vroeg of ik wou wat drinken ik zei nee en dan ineenkeer dan ga je eruit heel hard vastgepakt, ik zei hoow nou ik heb drinke in mijn hand en toen jahh liet ie mij los. Nou bij hun draait het om geld en iedereen moet wat hebben in zijn hand. DIt was de enige slechte ervaring de rest was goed superrrr…

Ben blij dat ik heel huids naar buiten ben gelopen

hahah dat is de beachclub geweest dat kan niet anders! Heb dat ook een keer gehad in het eerste jaar, toen moesten we perse drinken bestellen maar we hoefden echt niets en hadden het net op! En toen moesten we er inderdaad ook uit… Maar de laatste jaren zijn ze wel fan van me, zodra je aankomt dan staat het bord fruit al klaar en mijn favo cocktail…!!! Maar dan moet je inderdaad echt een avondje flink uit je dak gaan…
Inderdaad erg jammer dat zij zo;n beleid hebben!!!

In welk appartement zat je?

Hallo Bodyguard,

Hier ook een berichtje van mij. Ik ben ook een supermarmaris fan. Welkom op dit forum… maar pas op hoor het is VERSLAVEND!!!

Gr Rachel

Ja welk hotel was het zat precies achter de veronica bar, ik ging daar werken en had geen hotel ofzo geboekt. Maar als je goede omgeving hebt ja dan zit je wel goed. Er zat daar achter een hotel en ik mocht het voor de helft van de prijs, maar als de hotel vol ging raken had de eigenaar een villa aan de zee die was leeg kon ik daar blijven dus wel relax. Hoogopgeleidde Oom :wink: help me altijd :smiley:

Hey bodyguard,
Veronica Bar in Marmaris ken ik erg goed. Wij hebben daar schuin aan de overkant een appartement, dus lopen er ongeveer 10x per dag langs haha. En in juni heb ik er een paar keer voetbal gekeken, erg gezellig. Die lui daar zijn erg aardig. Ga je er volgend seizoen ook weer naartoe om te werken? Dan kom ik je vast wel een keer tegen.