Hotspots Marmaris

Hey allemaal!!

Zoals de meesten van jullie ondertussen wel weten, vertrek ik 31 mei voor 3 maanden naar Turkije om daar te gaan werken in Club Hotel Pineta. Maar ik ben nog nooit in Marmaris geweest, alleen twee keer in Side, dus hebben jullie nog tips voor me wat ik daar echt moet gaan doen? En waar je het beste kunt shoppen??? Heeel belangrijk natuurlijk :wink:
Zoals ik begrepen heb, zitten de leukste bars en dischotheken in Bar Street, is dat ook zo? Alle tips zijn welkom!!!

Dikke kus, Aniek

Ja in Barstreet kan je het leukste uitgaan!
Barstreet ligt aan de haven!
Goed shoppen kun je daar in de buurt in de grote overdekte bazaar!
Dat ligt ook aan de haven bij het Ataturk beeld en tegenover de grote Migros!
Naja vraag maar wat je allemaal nog meer wilt weten!
Ik kom daar al 4 jaar 1 keer in de maand en ik ben er ook al eens 4 maanden, de hele zomer geweest en nu ben ik van plan om daar te blijven wonen als alles goed gaat komen met mijn visum!
Dus vraag maar raak :slight_smile:

Groetjes…
~Deniz~

Thanks :smiley:
Dat is wel een hele stap zeg om er te gaan wonen!!! Ik moet eerst nog maar eens zien hoe die 3 maanden me gaan bevallen… Maar als je er zeker van bent, waarom ook niet? Wel stoer hoor!! Altijd (meestal) lekker weer, mooi land, mooie mannen :wink: hihi…
Ken je Club Hotel Pineta toevallig ook? Ik ken het nu alleen nog maar van internet, en van de reacties op vakantiereiswijzer.nl. Het is maar een 3-sterren hotel, maar toch zijn er wel veel positieve reacties. Als ik nu zie waar Ilse misschien kan gaan werken (Grand Azur) dan denk ik: whaaa dat wil ik ook, maar goed, dit hotel zal ook vast wel goed zijn, en is het niet zo, dan ben ik er ook zo weer weg haha!! Maar daar hopen we maar niet op natuurlijk…
Als anderen nog tips hebben: laat maar horen!!!
Dikke kus, Aniek

Club Hotel Pineta ken ik wel ja!
Dat is een heel leuk hotel om in te werken heb ik gehoord!
Heel veel succes daar en mischien dat ik je nog wel tegen kom!

Groetjes…
~Deniz~

het is een groot hotel, waar jaarlijks veel nederlanders komen. en natuurlijk veel kinderen. Ik ben nooit in dit hotel geweest, maar ik kwam er altijd langs omdat het hotel waar ik verbleef Hotel green nature achter hotel club pineta en pineta deluxe is gelegen. Het hotel ziet er leuk uit en mensen van animatieteam zijn aardig, omdat we soms de animatieteam van pineata tegenkwamen, omdat het tennisbaan vlak aan de ingang ligt van green nature.

Je zult er vast en zeker een fijne tijd hebben en geniet ervan. Marmaris is een hele leuk plaats.

groetjes besmile

veel plezier dadelijk aniek…
en je bent niet de enige nederlander daar.
vandaag is er een ander meisje begonnen, ook voor de kinderentertainment.
zoals al eerder verteld, kinderanimatie is echt goed daar…

en uitgaan ja vanaf het hotel kun je al regelamtig gaan, gaan over het algemeen naar barstreet, vooral greenhouse
en soms ook langs de boulevard naar highend, ook een goede tent, alleen die gaat pas om 1uur open , en voor die tijd zit je daar op het teras waar je vermaakt wordt door verschillende shows, (oa gegeven door entertainment pineta, als extra bijbaan)

maar nogmaals veel plezier, en wil je nog meer informatie. vraag maar raak.

groetjes linda

Hey Linda,
Bedankt voor je berichtje. Hierdoor heb ik er nog meer zin in gekregen!!
Leuk om te horen dat er nog een nederlands meisje werkt. Heb je dat via je vriend te horen gekregen? Als je nog meer inside info hebt (;)) dan hoor ik het graag, in ieder geval al hartstikke bedankt allemaal!!!
Dikke kus, Aniek

Originally posted by Aniek1986@17-04-2005, 20:21:55
** Hey Linda,
Bedankt voor je berichtje. Hierdoor heb ik er nog meer zin in gekregen!!
Leuk om te horen dat er nog een nederlands meisje werkt. Heb je dat via je vriend te horen gekregen? Als je nog meer inside info hebt (;)) dan hoor ik het graag, in ieder geval al hartstikke bedankt allemaal!!!
Dikke kus, Aniek **

hoi aniek,

nee niet via mn vriend gehoord :smiley:
die werkt in deluxe
maar van haar zelf, zij komt ook altijd op n forum waar ik ook te vinden ben.
en ze heeft er vandaag een berichtje achter gelaten, dat ze in pineta geplaatst was :stuck_out_tongue:
had haar ook alles al verteld over çetin (ja en amen,zeggen) :wink:

wat wil je nog weten :wink:

groetjes linda

Zo, even een tijdje niet meer online geweest en heb meteen heeeel veel bij moeten lezen haha… De komende 2 weken moet ik er nog even hard tegenaan, want daarna heb ik tentamens en dan kan ik me eindelijk helemaal gaan richten op mijn reisje :smiley: :smiley: :smiley:
Ik heb nu echt zooo’n zin!! Wel super zeg, dat er nu ook een nederlands meisje werkt in pineta, daar ben ik echt blij mee!! Linda, heb je nog iets van haar gehoord? Of dat het haar daar bevalt enzo? Ik ben echt zo benieuwd hoe het daar is, maar als ik het zo allemaal hoor, ga ik echt een supertijd tegemoet!! Heb je verder nog nieuws ofzo?? Ik hoor het graag van je :slight_smile:
Dikke kus, Aniek

Ik heb in de zomer van 2003 3 maanden in Marmaris gewerkt en ik heb een super tijd gehad. Barstreet is geweldig: Crazy Daisy (openlucht disco), de Rembrandt (nederlands feestcafe), the Greenhouse (discotheek(/house), backstreet (ook openlucht) en ga zo maar door. IK heb me elke avond vermaakt. TIP: Restaurant Den Tol (in de haven, dus wel een stuk van Pineta af) voor je hollandse maaltje. Daar zitten ook een heleboel leuke winkels.
Ga ook eens kijken in het engelse gedeeldte (aan het strand). Voor nog meer uitgaansgelegenheden. Wil je andere nederlanders leren kennen die daar ook aan het werk zijn? Bij de Rembrandt komen in elk geval al veel reisleiders en hostessen.
Heel veel plezier, ik ben jaloers!
groetjes Sabine

He daar ben ik weer even!!
Kan iemand mij een goede hammam aanraden in Marmaris?? Volgende week ga ik dus al en ik zou zo snel mogelijk naar de hammam willen… lekker genieten!!! :slight_smile:
Ik hoop dat iemand me kan helpen!!! :smiley:

Doeidoei!!
Liefs, Aniek

he aniek! ik ga zelf altijd naar de hamam in Pineta Deluxe, die vind ik het beste en het schoonst.

x zara

He dat is handig!! Ik ga namelijk zelf werken in Club Hotel Pineta en heb al contact met een meisje dat in Pineta De Luxe in het badhuis werkt!! Dus bedankt voor de tip :smiley: !!

Liefs, Aniek

hey aniek,
Wat leuk dat je in Pineta gaat werken!
Ik weet dat het een beetje laat is maar hebben ze misschien nog meer mensen nodig?
Groetjes

Er zit een hele grote in Armutulan heerlijk is die zou als ik jou was gelijk een van de eerste dagen gaan dan wordt je sneller een mooier bruin have fun :wink:

Als je ergens op reageert is het misschien handig om ff op de datum te letten van een post!! Na twee jaar heeft ze het waarschijnlijk al wel zelf uitgevonden, haha

ach misschien nu wel handig voor iemand anders die naar marmaris gaat :idea:

Weet je Hellentje ik begrijp Mierre heel goed. Als je hier echt al jaren op WW zit, dan is het best raar als er ineens heeel oude topics naar boven gehaald worden. Niet dat je dat niet doen kan/mag/moet/zal of wat dan ook, maar het is gewoon raar zeker voor ons.
En als iemand het nu wil weten, dan vragen ze het wel.
We hebben ondertussen zat experts(waaronder Crazymar en jij voor marmaris) dus dan zijn de vragen meer up to date en worden sneller beantwoord dan dit