Ervaringen met Hotel Pineta (Marmaris)

Hallo Allen!

Wie gaan er nog meer in Augustus naar Hotel Pineta in Marmaris, of wie zijn er al geweest en willen hun ervaringen delen? :wink: hoe is het hotel / eten .e.d?

Wij gaan van 9 augustus / 16 augustus

Hoi
Ik ga in oktober met man en kinderen naar Pineta Club in Marmaris.Wie kent het hotel en wil mij er iets meer over vertellen? Al vast bedankt.

www.vakantiereiswijzer.nl

Hallo Frank Ben 2 Jaar Geleden In Het Pineta Hotel Geweest Te Marmaris Echt Een Kinder Hotel Veels Te Druk En Slecht Eten Hotel Wordt SLECHT Onder Houden Voor Mij Nooit Meer .
Als Je Weer Eens Naar Marmaris Gaat Neem Dan Het Grand Cetia Hotel Daar Is Het Super Gr. Majoleke

Is het nog steeds zo slecht ?

Wij zijn 3 jaar geleden naar pineta geweest.

NOOOIT MEER!!! Wat een vreselijk slecht hotel, kamers oud/vies en klein, de eigenaar is een vreselijke man, die zijn personeel onder de tennisbaan laat slapen in vieze kleine hokjes met een raam zo groot als hier een wc raampje is, met 4 personen. Gasten moeten het zwembad uit om 3 uur s middags als de boel weer eens is verhuurd voor een turkse bruiloft. Ze hebben een zwembadbar en een salon, toen wij er waren, werden deze tegelijkertijd verhuurd, de pech was ook nog eens dat het ging regenen en de hotelgasten dus alleen maar onder een parasol in de regen konden zitten. Ook werd het gras opnieuw ingezaaid zodat het liggedeelte bij het zwembad steeds kleiner werd. Om 3 uur snachts al een handdoek neerleggen door de gasten, zodat je nooit een bedje kon krijgen. Veel mensen overboekt. Het eten is waardeloos allemaal stoofgerechten en iedere dag hetzelfde. Bij het ontbijt taai oud brood. Geen normaal strand in de buurt, ja met een pendulbus van het hotel richting icmeler, en daar dan de hoofdprijs betalen om wat te eten en te drinkenā€¦
Dus voor ons nooit meer pineta.

Graag wil ik hier een reactie op geven!

Ik ben vaker in Hotel Pineta Park Deluxe geweest, en het is een hartstikke goed hotel.
Elke dag wordt er heel goed schoongemaakt, het wordt er zo vies gemaakt door de gasten die dronken door de hal lopen (Russen en Engelsen)!? En dat er vlekken in de vloerbedekking (in de hal) zitten krijg je er ook niet zo makkelijk uit. En je loopt toch niet op blote voeten?! Het eten is in elk hotel bijna hetzelfde, en je weet nu eenmaal dat als je naar Turkije gaat veel kip op het menu staat.

Ik heb mijn vriend leren kennen in Pineta (hij was daar ober) en ben genoeg te weten gekomen. Bepaalde gasten (russen en engelsen) maken gewoon misbruik van het personeel waardoor het misschien lijkt dat de service minder is!! Maar dit is dus absoluut niet waar, want bijna alle medewerkers in dit hotel proberen uw vakantie zo fijn mogelijk te maken!
En je moet er natuurlijk ook zelf gewoon wat van makenā€¦

6 Juni ga ik er weer heen voor 15 dagen, kan haast niet wachtenā€¦
Gr. Melissa

Ps. Soms wordt Hotel Pineta Park Deluxe verward met Hotel Pineta Club wat ernaast ligt!

Volgens mij is Pineta Club inderdaad het hotel waar ze onder de tennisbaan slapenā€¦ En dus niet deluxeā€¦

Heej Cynthia,

Ik zal me eerst eens voorstellen;-) Zoals je ziet is mijn naam Melissa. Heb me gister aangemeld, en ben alles nog een beetje aan het uitvogelen op de websiteā€¦

Maar het klopt inderdaad dat ze bij Pineta Club onder de tennisbaan slapenā€¦:wink:
Jij bent dus ook bekend bij Pineta?
Nou ja over een weekje ga ik naar Pineta Deluxe en zal men ogen eens goed open houden hoe het er deze keer aan toe gaat hahahaā€¦

Gr. Melissa

Hoi Melissa!

Welkom op wwā€¦ Als je vragen hebt iedereen helpt je hier wel hoor!!!
Ik ben een aantal jaar geleden in Green Nature geweestā€¦ vandaar dat ik Pineta kenā€¦ Pineta Deluxe was er toen nog nietā€¦

Wat lekker dat je over 1 week naar je vriend teruggaat!!! Zijn jullie al lang samen??

Gr. Cynthia

Hi,

Oke vandaar dat je het weet;-) maar dat is dan wel al een tijdje geleden hihi

Mijn vriend en ik zijn al sinds 2007 samen, nu is hij eindelijk uit dienst na hĆ©Ć©l veel maanden en kunnen we eindelijk weer bij elkaar zijnā€¦
Kan haast niet meer wachten!:stuck_out_tongue: En ga proberen om daar werk te zoeken tijdens deze vakantie, maar dat wordt nog een hele opgave!?

Gr. Melissa

Melissaā€¦ ja dat zal wel lastig zijn om werk te vindenā€¦ Ook omdat je officieel op een toeristenvisum niet mag werkenā€¦ Waar heeft je vriend in dienst gezetenā€¦ Mijn ā€œexā€ is sinds 2 weken klaarā€¦ Hij zat in Ankaraā€¦ En ja Green Nature is denk ik al 8 jaar terugā€¦ :smiley:

Cynthia,

Mijn vriend heeft in Istanbul gezeten, zoals ik veel gehoord heb is dat wel Ć©Ć©n van de betere plekken om je dienstplicht te vervullen?! Ook al is het niet makkelijk! Mijn vriend is nu ongeveer een maand uit dienstā€¦

Dus jij op het moment geen (turkse) vriend meer?

Ik weet inderdaad dat je daar niet zomaar kan werken op een toeristenvisum, maar dat is ook mijn bedoeling niet. Ik wil een beetje gaan kijken wat de toekomst te bieden heeft, ik ben dus niet opzoek naar werk waar ik eventueel meteen aan de slag kan. Het liefst wel, maar wil het eerst allemaal goed geregeld hebben zoals werkvergunning e.d.

Vorig jaar heb ik het geprobeerd via TUI als Hostess en was ook door de selectie heen gekomen, maar dan zal ik in lloret aan het werk moeten, en Spanje ken ik op men duimpjeā€¦
Maar ja misschien kom ik hier op ww wel iets tegen:D
Of misschien weet jij iets?

Gr. melissa

Ik weet niet wat je zoektā€¦ maar bijvoorbeeld First Choice Nederland zoekt altijd kinder-animatie meisjesā€¦ en zij hebben hotels in Griekenland, Spanje en Turkijeā€¦ dus dan is de kans veel groterā€¦ Wel spannend zeg!!

En nee voor mij geen turkse vriend meerā€¦ Je kan me trouwens ook mailen hoorā€¦ [EMAIL=ā€œc.elhorst@gmail.comā€]c.elhorst@gmail.comā€¦ We gaan namelijk een beetje offtopic :wink:

hihi we gaan inderdaad beetje offtopic:p;)

Nou bij deze dan: Pineta Park Deluxe is een goed hotelā€¦:smiley:

Gr. Melissa
ps. Stuur je nog wel een mailtjeā€¦