Ik ben 2 jaar terug in het pineta hotel geweest en vond het er echt super!
Heb daar ook veel mensen ontmoet waar ik nog steeds wel contact mee heb en veel foto"van het animatie team van toen.
Ook hebben we veel contacten gelegd met de fotografen die daar werkten o.a Isik wie kent hem ook?
Hey, ik las in het forum dat je foto’s hebt van het animatie team van hotel club pineta in Marmaris. Ik ben daar afgelopen jaar ook geweest en ook in contact gekomen met paar mensen van animatie. heb jij misschien foto’s van Mustafa (breakdancer) en Tyfur? Zou je die mij aub willen mailen? irenevanesch@msn.com zou je me erg blij mee maken.
Ik heb daar wel fotograaf gezien maar ik weet verder geen naam (hij maakte wel mooie foto’s, vooral in het donker/schemering)
Ik heb er de zomer van 2005 van Maart tot en met November als Chief van de Mini-Club gewerkt…SUPER…
Misschien dit jaar weer, ff kijken of ik niet wat beters kan vinden…
Heel veel groetjes uit İçmeler…
hey, Ik zou komend jaar ook graag daar gaan werken. Kun je mij misschien vertellen met wie ik daarvoor contact moet opnemen? (mail of telefoonnummer?) En ken je Tyfur en Mustafa (breakdancer) van de entertaining? En weet je of hun volgend seizoen daar ook weer werken? Alvast bedankt voor je reactie.
Groetjes Irene
**Greacie: Sorry, ik ben een tijdje niet online geweest maar ik ben er weer ** Ik heb heel wat bij te lezen… Nu even antwoord op je vraag: Tyfur en Mustafa heb ik mee gewerkt ma zijn na een tijdje vertrokken! Tuyfur omdat hij alleen maar met de vrouwelijke toeristen aan de weer was en rookte tijdens zijn werk en Mustafa omdat hij niet betaald kreeg is hij uit zichzelf gegaan! En het klopt dat mijn mailbox vol is, maar hij is nu weer leeg! Als je het telefoonnummer wilt weten van de Chef dan stuur me maar een PBtje dan stuur ik je het!
**Heel veel groetjes vanuit İçmeler… **
Blij dat je weer boven water bent.
Ik had een brief naar het hotel gestuurd en reactie gehad dat ik daar mocht komen werken. Maar ben er compleet van genezen na alle verhalen gehoord te hebben. Achter de schermen is alles niet zo reuzen geur en manenschijn als het lijkt. Maar bedankt voor de moeite iig.
Greacie: Inderdaad, je hebt helemaal gelijk! Iedereen denkt dat het geweldig is om in een entertainment team in Turkije te werken maar het is erg zwaar, lange werkdagen, halve dag vrij, bijna geen salaris en dan krijg je je geld ook nog eens niet! Maar een ding is het zeker wel en dat is dat het echt een hele ervaring is!
**Heel veel groetjes vanuit İçmeler… **
Hoi Hoi, Ik ga 08-08-07 met mijn vriendin naar hotel Pineta… Zijn er nog meer mensen die rond deze datum gaan? Ik hoop niet dat wij ook last krijgen van overboeking! Ik lees net pas dat dat daar zo vaak gebeurt. Niet bepaald netjes van het hotel. Ben er nu wel een beetje bang voor. Maar dat zijn we dan wel… Als er iemand rond dezelfde tijd gaat laat het even weten…
**Groetjes cindy:smirk: **
Hoi Cindy89
Ik was 2 jaar geleden in Pineta, tenminste dat was de bedoeling. Idd ook overboekt. We hebben daar 1 nachtje geslapen in een slechte hotelkamer met z’n 3 en zijn de volgende dag naar een ander hotel gebracht. Joy Club Marmaris. Echt een fantastisch alternatief. Veel mooier en beter dan Pineta zelf. Enige nadeel is dat het ver van het centrum af ligt, maar er rijd wel een bus.Dus als is Pineta overboekt, ga er dan maar gerust van uit dat je iets anders aangeboden krijgt wat vaak zeker niet een achteruit gang is. Maar ik hoop natuurlijk dat jullie niet overboekt zijn en dat je gewoon gezellig in Pineta kunt zijn. Veel plezier alvast!
Toen wij in Hotel Green Nature zaten ( 2 keer) in Marmaris, zaten er héél wat mensen die normaal in Pineta moesten zitten. Green Nature is ook een goed hotel, en volgens sommige mensen was het eten er beter dan in Pineta. Het kan mss nog allemaal goed uitvallen …
Wij zijn 2 jaar geleden naar pineta geweest, nou nooit meer wat een waardeloos hotel.
De obers slapen onder het tennisveld, in kleine kamertjes met zijn 4en…het eten is slecht en dan bedoel ik ook echt slecht…er zijn zo’n 3 a 4 bruiloften per week, en moet je om 4 uur het zwembad al uit omdat ze de boel dan opfleuren voor die bruiloft, wij hadden ook nog de pech dat het niet zo mooi weer was en ze en de zwembadbar en de suite hadden verhuurd voor bruiloften dus wij konden nergens heen, zaten wel onder een parasol bij het zwembad in de regen helemaal geweldig maar niet heus, ook was het hotel overboekt niet bij ons maar bij andere mensen, en die sliepen in een bezemkast, zonder ramen. Dus pineta ikke nooit meer.
Ook waren ze met de grasvelden bezit op nieuw in te zaaien, daar mochten we dus niet op, gevolg geen ruimte om te liggen, je moest om 5 uur in de ochtend een bed reserveren bij het zwembad anders kwam je er nooit meer bij.