Club Pineta In Marmaris!wie Gaat Ook Of Ervaring

hey,

ik ga 7juni naar marmaris naar club pineta!!!heb goede verhalen gehoord en wil dat van jullie ook nog weten.

marmaris lijkt me ook erg gezellig!!!

ik ge met me vriend en zusje en vriend.

greetz :rolleyes:

ojee, pineta…staat bekend om de vele overboekingen! Maar als je er eenmaal een kamer hebt is het vast wel gezellig.

De overboekingen waren ook het eerste wat mij te binnen schoot. Heb er op vakantiereiswijzer in ieder geval veel over gelezen. Wij hebben in eerste instantie ook nog even over dit hotel getwijfeld, en ook over Pineta Deluxe (waarover niet eigenlijk :smiley: ) Maar wie weet valt het reuze mee als jullie er zijn joh! En voor de rest krijgt het hotel goede reacties…

Groetjes, Diamond

hoi

mijn familie zit ook in club pineta die tijd . ikzelf in deluxe
28mei-18juni

maar het ergste is iid die overboekingen, maar als je aardig tegen hun doet zijn hun ook aardig tegen jou :wink:
als je geen last hebt van overboeking is het een geweldig hotel./
goed vermaak.
eten is naar verhouding van de prijs.

maar goed.
als er veel jeugd zit gaat er ook iedere avond 22.30 uur een bus naar barstreet waar je dan om 2.30uur weer wordt opgehaald, en teruggebracht wordt naar het hotel. lekker makkelijk.

groetjes linda

pffffffffffffffffffffffffff pineta… ik kan het niet meer horen… na een seizoen marmaris ben ik dat hotel meer dan zat.

overboekingen, overboekingen overboekingen… echt zonde van het hotel, maar er zijn weken in het hoogseizoen dat het maarliefst 70% overboekt is <_<

mmmm tja das nie leuk om te horen die overboekingen. heb er idd wel over gelezen! ik heb zelf bij een reisbureau gewerkt maar niets slechts over dit hotel gehoord.

maar ik ga begin juni zou het dan niet iets minder druk zijn!!!
en mijn vriend spreekt arabisch dus we maken wel ff vrienden met de receptio hahaha.

wel beter dat er een bus gaat die je haald en brengt!!!

greetz linda

van 7 juni tot 14 jun 2005 naar marmaris!

ik ben bijna 4 jaar geleden in pineta geweest… en het was een slechte ervaring. het hotel was overboekt en we moesten naar een of ander kamertje verderop in een complex zonder airco enzo. na 2 dagen konden we pas in het hotel en we waren er maar een weekje! het eten vond ik ook niet zo goed, maar goed toen was ik ook nog wat jonger… daar kan het ook aan liggen!

x zara

Hallo allemaal!
Niet zo leuk om te horen allemaal die overboekingen voor jullie, maar ik vind het wel heel leuk om te horen wie er allemaal heen gaan, want ik ga hier deze zomer namelijk werken!! Ik ga de kinderanimatie in de mini club doen, van juni tm augustus en heb er echt hartstikke zin in! Als er nog mensen zijn die hier ook graag willen werken, laat maar even weten, want ze zoeken namelijk nog mensen, misschien kan ik helpen!!
Groetjes en tot in marmaris allemaal!!
Aniek

aniek1986: leuk dat je daar gaat werken !!! ik heb een toeristische opleiding gedaan en wilde graag in turkije stage lopen alleen dit liep anders dan verwacht!!!weet weet tot in marmaris. ik ga 7 juni samen mijn mijn zusje en de aanhang

ik hoop dat in juni de overboekingen meevallen.

greetz

hey aniek, wat leuk dat je daar gaat werken. hoeveel ga je daar verdienen?

x zara

Het salaris is echt matig daar hoor! Voor die 6 dagen in de week die ik moet werken krijg ik 250 euro per maand. Maar daarbij krijg ik ook wel een kamer en mag ik gewoon gebruik maken van eten en drinken van het hotel. En mijn terugvlucht wordt trouwens ook betaald. Dus eigenlijk ben ik hier wel blij mee, ik weet wel dat het salaris echt weinig is, maar ik doe het ook vooral om ervaring op te doen en lekker in Turkije te zitten natuurlijk he!! :smiley: B)
Ik heb nog even gemaild naar mijn “baas” zeg maar om te vragen voor hoe lang en voor wat voor werk ze nog mensen zoeken en zo gauw als ik meer weet, zal ik het hier ook wel even laten weten!!
Doeiiii
xx Aniek

Originally posted by linnie1985@04-04-2005, 17:38:18
** mmmm tja das nie leuk om te horen die overboekingen. heb er idd wel over gelezen! ik heb zelf bij een reisbureau gewerkt maar niets slechts over dit hotel gehoord.

maar ik ga begin juni zou het dan niet iets minder druk zijn!!!
en mijn vriend spreekt arabisch dus we maken wel ff vrienden met de receptio hahaha.

wel beter dat er een bus gaat die je haald en brengt!!!

greetz linda

van 7 juni tot 14 jun 2005 naar marmaris! **

arabisch (hahaha)
waar denk je dat je naar toe gaat. marokko??

je gaat naar turkije daar spreken ze helemaal geen arabisch.

Originally posted by Aniek1986@07-04-2005, 16:14:08
** Het salaris is echt matig daar hoor! Voor die 6 dagen in de week die ik moet werken krijg ik 250 euro per maand. Maar daarbij krijg ik ook wel een kamer en mag ik gewoon gebruik maken van eten en drinken van het hotel. En mijn terugvlucht wordt trouwens ook betaald. Dus eigenlijk ben ik hier wel blij mee, ik weet wel dat het salaris echt weinig is, maar ik doe het ook vooral om ervaring op te doen en lekker in Turkije te zitten natuurlijk he!! :smiley: B)
Ik heb nog even gemaild naar mijn “baas” zeg maar om te vragen voor hoe lang en voor wat voor werk ze nog mensen zoeken en zo gauw als ik meer weet, zal ik het hier ook wel even laten weten!!
Doeiiii
xx Aniek **

hoi aniek

stuur je even n pm’etje
over het animatie gebeuren. het wel en wee,
wat erbij hoort en wat niet.

groetjes linda

Hallo allemaal!!

Ik wil nog even laten weten dat de mensen die geinteresseerd zijn in een baantje bij Club Hotel Pineta contact op kunnen nemen met de chef animatie: alpdoy@hotmail.com (in het engels!!) hij kan je wel verder helpen. Zeg maar dat je het adres van mij hebt en wie weet heeft hij nog iets leuks voor je!
Ik zou het erg leuk vinden als er nog meer nederlanders komen werken :smiley:
See ya in Marmaris!!

Liefs, Aniek

In oktober ga ik naar pineta park deluxe, wie kan mi meer vertellen over dit hotel?? Zijn daar ook overboekeingen. En ligt het een beetje dicht bij het strand en centrum, want daar hoor ik ook verschillende verhalen over.

bedankt
lizzy

hoi

geen ervaring, nog niet.
eind mei ga ik er zelf heen.

maar t hotel ligt zo’n 3km van het centrum
200mtr van de weg waar de dolmus komt.
300-500mtr van t strand

verder ja, overboekingen , de ene keer heb je er last van en de andere keer niet,
de eigenaar van pineta club is ook de eigenaar van pineta deluxe.

maar je gaat in oktober zag ik, dus ik denk dat het dan wel mee zal vallen, met de overboekingen, maar kan nog wel.

iig veel plezier :smiley:

groetjes linda

Originally posted by kleintje@24-04-2005, 13:50:41
**In oktober ga ik naar pineta park deluxe, wie kan mi meer vertellen over dit hotel?? Zijn daar ook overboekeingen. En ligt het een beetje dicht bij het strand en centrum, want daar hoor ik ook verschillende verhalen over.

bedankt
lizzy**

[FONT=Arial] :smiley: [SIZE=7][COLOR=blue]

Hallo,
Ik ben net terug uit PINETA PARK de luxe,en ik kan je zeggen dat ik(wij)een prima vakantie hebben gehad.Het hotel was top en het personeel en entertainment ook.Het hotel ligt op loopafstand van het strand en als je naar het centrum wilt,pak je gewoon de dolmus voor 1ytl per persoon(=0,60)
Je kan naar de disco inderdaad met de bus. Overboekingen hebben wij geen last van gehad,maar ik heb er wel over gehoord. Heb ook gehoord dat dat dan netjes wordt opgelost.
En het is met alles zo:als je zelf netjes en aardig bent,zijn zij dat ook voor jou!

Groetjes en veel plezier!

Gelden die overboekingen nou alleen voor Pineta Club of ook voor Pineta Park?

CLUB PINETA KAMpT ALTIJD MET OVERBOEKINGEN> DAAR STAAT HET HOTEL OOK BEKEND OM. VOORAL IN HET HOOGESEIZOEn. Soms zijn er overboekingen bij deluxe. Maar club pineta staat bekent om overboeking hotel.

Pineta is altijd overboekt!
Ik heb er vorig jaar als chief van de mini-club gewerkt!
Ik wil jullie wel graag zeggen dat de kamers waar jullie dan verblijven (heb ik vorig jaar gezien van mijn collega’s, ik verbleef geukkig in mijn eigen huisje) je slaapt er met 4 man, in stapelbedden, geen airco, onder de grond, heel klein, en het ruikt er muf!
En Alp (de baas samen met Ruchan en Çetin) betalen gewoon geen geld!
De eerste maand hebben ze geen geld en tweede ook niet en de derde na lang vragen krijg je de helft!
Je werkt van smorgens vroeg tot midden in de nacht en een halve dag vrij!
Ik wil alleen maar mijn ervaringen met jullie delen, het is wel een hele ervaring maar voor mij nooit meer!

Heel veel groetjes vanuit İçmeler…:wave: