Club Pineta In Marmaris!wie Gaat Ook Of Ervaring

Ik heb al 2 maal in Green nature verbleven (naast Pineta) en ik weet dat al de mensen van Pineta naar Green Nature werden gedaan om twee redenen:

1. ofwel overboeking
  2. ofwel waren die niet tevreden van Pineta en kwamen ze naar Green Nature om alsnog een leuke vakantie tegemoet te gaan.

Zelf ben ik er nog nooit geweest dus ik weet niet of het werkelijk zo goed of slecht is …

ik wens je veel succes ,maar overboekingen zijn daar heel normaal mijn dochter sliep de eerste nacht in een kamer zonder ramen leek wel een bezem kast het bij gebouw is prima als je er een maal zit ishet er best leuk gezellige tuin veel animatie binnen zwembad eten is niet echt slecht maar het is een groot hotel waar de eetzaal een doorgangs huis is de kindermaaltijden waren vaak het lekkerst.en heel veel russen mijn man werd er door een hoertje zelfs aangesproken of hij mee wilde naar de kamer dus oppassen.

Hoi, ik ben 2 jaar geleden met mijn dochter in Pineta geweest. Prima kamer, heel gezellig. Vorig jaar had ik daar weer voor geboekt, maar het was dus toen idd overboekt en de 1e nacht moesten we met z’n 3-en slapen in een afschuwelijke kamer…de dag erna zijn we naar een ander hotel gebracht, echt superdeluxe en hebben daar de vakantie doorgebracht. Pineta is echt een leuk hotel, maar ontzettend jammer dat het bijna altijd overboekt is. Ik zou daar in elk hgeval niet meer voor durven kiezen, alhoewel de kans groot is dat je een beter hotel krijgt aangeboden!

Pineta Deluxe schijnt ook al niet veel beter te zijn. Is van zelfde eigenaar van Pinta Club maar het uitzicht is wat luxueuzer… Mooi hotel maar hebben gezien dat waar het zwembad staat, je in de namiddag voor de grote helft al geen zon meer hebt …

club pineta marmaris NOOIT MEER WAT EEN BAGGER HOTEL…IN 2 WEKEN DAT IK DAAR BEN GEWEEST 5X EEN BRUILOFT, WAT INHOUD OM 16.00 UIT HET ZWEMBAD EN NERGENS MEER PLEK VOOR DE HOTELGASTEN. ALLES WORD AFGEZET…WIJ HADDEN DE PECH…3 BRUILOFTEN OP 1 DAG…DE ZWEMBADBAD WAS DICHT. DE LOUNCHE WAS DICHT…EN HET REGENDE OOK NOG ZODAT ALLE HOTELGASTEN ONDER EEN PARASOL OP EEN KLEIN STUKJE TERRAS ZAT…WAT EEN ZOOITJE…EN OOK NOG VAN DIE VRESELIJKE IRRITANTE RUSSEN DAAR DIE ELKE AVOND EEN ANDER MEE DE SLAAPKAMER OP NEMEN…OOK VRESELIJK GEHORIG…EN WE KEKEN OP EEN BRAAKLIGGEND TERREIN WAAR HET PERSONEEL (WAT GEWOON UITGEWOONT WORDT DOOR DE EIGENAAR, ZE SLAPEN NAMELIJK ONDER HET TENNISVELD IN KLEINE KAMERTJES MET 4 PERSONEN) AFSPRAAKJES MET ELKAAR MAAKTEN EN DAAR EEN BOTERHAMMETJE KONDEN ETEN…BIJ JAWEL EEN MEGA AGGREGAAT…NEVER NEVER NOOIT MEER NAAR PINETA, DAN KAN JE BETER NAAR GREEN NATURE GAAN DAT LIGT ER ACHTER EN NAAST PINETA DE LUXE

Ja idd jammer van dat personeel die onder dat tennisveld moeten slapen. Het is er snikheet, als ze pech hadden zaten er een paar op te voetballen en passeerde er een bus dan waaide al het stof (was 4 jaar geleden toch nog een meer zandweg) naar binnen, hun kamer in, en als je pech had, lag je juist aan het raam te slapen. Nou, wat een omstandigheden zeg om daar in te wonen !
Ikzelf zat 2 x in Green Nature, vorig jaar een stuk minder leuk dan 4 jaar geleden, doet de All in er wss ook wat aan… En ik ergerde me dood aan het animatieteam maar die kunnen natuurlijk alweer veranderd zijn !